این هفته در اندیشه: تلفن سامسونگ کهکشان X ارائه می بررسی Huawei خوراک تومان و بیشتر

 سامسونگ تاشو مفهوم طراحی.

یک هفته دیگر مشغول در جهان اندیشه در کتاب است. این هفته شما می تواند برخی از ارائه می در چگونه شایعه سامسونگ کهکشان X تاشو تلفن کار نشان داديم. ما همچنین به بررسی دو به نمایش TicWatch حرفه ای و طراحی پورشه خوراک تومان.

چند چیز در مورد این هفته آینده — روز نخست آمازون رسما لگد کردن فردا, ژوئیه 16. کاملا چند نرم افزار تخفیف بنابراین ما خواهید بود حتما شما به محض این که آنها زندگی می کنند مورد آنها اطلاع شما می خواهید به اتمام، وجود دارد. اوه، و ما OnePlus 6 جاری، که شما می توانید پیوند زیر در حال دادن دور.

داستان های اندیشه ما دست چین برای شما

آمازون نخست روز 2018: بهترین معاملات در یک جا

آمازون نخست روز 2018 کردن این چهارشنبه, ژوئیه 16 لگد زدن. ما گرد است تا تمام بهترین آمازون نخست روز معاملات شما در طول این رویداد می توانید!


این چگونه ایکس کهکشان تاشو طراحی می تواند کار

ما بسیاری از شایعات درباره سامسونگ آینده تاشو شنیدم تلفن، اما چگونه آن کار در عمل است؟ ما ساخته شده برخی از انیمیشن ها برای کمک به شما نشان می دهد.


بررسی نرم افزار Mobvoi TicWatch: یکی از بهترین

TicWatch طرفدار حل بسیاری از مشکلات که دامنگیر پوشیدن سیستم عامل از زمان آغاز خود را به تماشای. این بررسی تخصصی TicWatch کامل ما است.


بررسی طراحی پورشه Huawei خوراک تومان: ارزش آن برتر است؟ 

تومان خوراک قابل توجهی گران تر از نرم افزار P20 است اما فراوان تر به جدول نیز به ارمغان می آورد. یافتن پست های آنچه در ما پورشه طراحی Huawei خوراک تومان بررسی.


تیم AA: بهترین نرم افزار های آندروید شما (احتمالا)

چک لیست ما از آندرویید ناشناخته توصیه شده توسط ویراستاران تیم AA نشنیده!


سامسونگ کهکشان S10: شش ویژگی های پا زدن الاغ می خواهیم ببینیم

 S10 کهکشان

لیست کردن سامسونگ. ویژگی های سری کهکشان S10 باید outsell سلف خود اینجا.


Google خود کسب بهترین 13 سال پیش ساخته شده. می توانید حدس بزنید که آن چیست؟ 

این داستان چگونه گوگل پلت فرم تلفن همراه ناشناخته 13 سال پیش خریدم و چگونه همه چیز تغییر کرده است.


تناسب اندام انتقالها واقعا کار کند؟ احتمالا، اما از شما فکر می کنید

انتقالها تناسب اندام استفاده می شود توسط بسیاری از مردم برای پیگیری کالری بهبود تناسب اندام خود و از دست دادن وزن آن را پیچیده تر کرده است. اما آنها در واقع کار?


این بهترین گوشی های هوشمند تبلیغات تمام زمان تبلیغات تلویزیونی

به مردم برای خرید محصول ساخته شده است، اما آنها همچنین می تواند فیلم های بزرگ خود را. اینجا تبلیغات بهترین گوشی های هوشمند تمام دوران.


هی گوگل، چرا شما برنامه یادآوری ندارید؟

گوگل به ما یک مجموعه مناسب و معقول از ابزار برای ایجاد یادآوری را داده است اما ما هنوز هم هستید، درست، قوی گوگل app یادآوری. چرا?


که می خواهد برای برنده OnePlus 6

این هفته یک خواننده های خوش شانس برنده 6 OnePlus با نام تجاری جدید. سادگی یکشنبه این هفته برای شانس خود را به نفع خود را وارد کنید!

این ویدیو

که در آن، از دست ندهید مردمی! ما یکی دیگر از giveaway و بیشتر داستان های آندروید بالا برای شما هفته آینده داشته باشد. در ضمن تا امروز بر همه چیز قدرت اندیشه باقی بماند، عضویت در خبرنامه ما را در لینک زیر حتما.