که در این تاریخ اختراع به قرن 19

پاسخ: فکس ماشین

دستگاه فکس به نظر، در نگاه اول آن را قطعا باید اثر از اواسط قرن 20 — چیزی اختراع در عصر طلایی جهانی رشد اقتصادی و توسعه و طلیعه با سن اتمی. تاریخچه دستگاه فکس بسیار بیشتر، با این حال، حتی پیش از اختراع تلفن می رسد.

در سال 1846 ميلادي، مخترع اسکاتلند Bain الکساندر انجام test موفق اولین دستگاه فکس مکانیکی است که قادر به نشانه های گرافیکی بیش از سیم در فاصله بود. نام اختراع خود را و آن به این ترتیب در 1843، “برق چاپ تلگراف” به ثبت رسانده است. دیگر مخترعان به سرعت بهبود یافته بر خود را طراحی و در سال 1865، فیزیکدان ایتالیایی Caselli جیووانی او “Pantelegraph” برای باز کردن اولین سرویس فکس تجاری بین پاریس و لیون در فرانسه استفاده می شود. این توسعه اقدام به اختراع تلفن توسط بیش از یک دهه.

توسط 1880، فن آوری به نقطه ای که هر دو بعدی اصلی (سند) می تواند اسکن و تکثیر بیش از سیم بهبود یافته بود. در 1908, تکنولوژی به اندازه کافی خوب برای انتقال عکس می خواستم کسی از پاریس به لندن بود. 1924، اصلاحات بیشتر آن امکان انتقال عکس های مناسب برای تولید مثل روزنامه از یک شهر به دیگری (test اول بودن بین کلیولند و نیویورک) ساخته شده توسط.

تصویر دستگاه فکس اولیه، حسن نیت ارائه میدهد نیویورک هرالد/SunStar استراتژیک .