تنها رئیس جمهور ایالات متحده که صحبت کرد زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم است؟

پاسخ: مارتین وان Buren

وجود دارد بیش از چند چیز کنجکاو در تاریخ ایالات متحده سياست، اما اگر شما به دنبال چیزی خصوص رمان است که رخ داده است فقط هنگامی که میان هر فردی که تا کنون دفتر برگزار شد، سپس را نگاه نکنید از مارتین ون Buren، رئيس جمهور از 1837-1841.

شاید هنوز قابل توجه ترین از رؤساي — مگر اینکه شما از چرم گاومیش تاریخ، فرصت خوبی است که شما چیزی درباره او از درس های تاریخ خود را مدتها پیش یاد نمی وجود دارد — اما تنها رئیس جمهور که در زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم صحبت می کرد. دقیقا چگونه رئیس جمهور آمریکا به دنیا آمد در دفتر ریاست جمهوری در یک کشور حساب کردی؟ ون Buren در Kinderhook نیویورک به خانواده بسیار سنتی آمریکایی هلندی است که او را به صحبت می کنند هلندی مطرح متولد شد. بعد، او انگلیسی را در مدرسه آموخته.

در حالی که همیشه ممکن است با توجه به اینکه اکثر کودکان امروز در خانواده های که در آن پدر و مادر به طور معمول زبان انگلیسی نمی مطرح بودن یادگیری زبان انگلیسی در کنار خانواده خود زبان چنین کنجکاوی جالب دوباره در آینده بوجود می آیند می تواند با تشکر از غوطه وری، آن قطعا منحصر به فرد خواهد شد. به نظر می رسد که تنها امید ما برای یک رویداد می شود اگر کودک از جامعه صرفا سنتی و جدا شده که آنها تنها یک زبان غیر انگلیسی صحبت کرد، تا بزرگ شد سیاستمدار انگیزه شود.

عکس حسن نیت ارائه میدهد شهری موزه هنر/مدیا.