Malvertising, نرم افزارهای مخرب & آگهی سیستم های

کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا فقط در اطراف گوشه است! صفر در در جلسات مهم برای کمک به شما، من را وارد لیست باید وقایع را برای ناشران مراجعه کنید.

جلسه

نوآوری در اخبار، چاپ و نشر رسانه / & همراه اول و ترجمه مطالب : کاربر تولید بلند فرم فرم كوتاه، خاموش پلت فرم و خبرنگاری شهروندی است که تمام به عنوان بخشی از انتقال اخبار و مطالب را در آغوش. از آمریکای لاتین، آفریقا و جنوب شرق آسیا نیاز به محتوا مربوطه، موضعی بیشتر نبوده است. در این جلسه دو بخش محدوده شرکت چگونه آنها تحویل ویدئو و محتوا در سطح جهان، از بازار توسعه يافته و در حال کار بر روی صحبت کنید.

قدرت شخصی: این جلسه تجارب شخصی ابتکاری ویترین و پوشش چگونه صنعت می توانید تحویل محتوا روش به تجربه بهتر مشاهده آوردن تحویل بدون درز ویدئو را قادر می سازد استفاده کنید در بسیاری از سیستم عامل.

بازاریابی و تجزیه و تحلیل برنامه ها و راه حل های موبایل: این خواهد بود البته تصادف در تبلیغات تلفن همراه به اندازه گیری های آموزش و بازاریابی واژهنامه و موبایل محور. همچنین مورد بحث در VOIP راه حل های حفظ حریم خصوصی حساب کاربری و دیگر پیشرفت های تکنولوژیکی است.

مصرف کنندگان تبلیغات و MNO: برآورد شده است که اپراتورهای تلفن همراه می تواند داده های جهانی درآمد افزایش 47 تریلیون دلار توسط upselling با استفاده از زمینه های زمان واقعی مشتری. گرد هم آوردن مجموعه داده های متعدد و استفاده از تجزیه و تحلیل پیشرفته ارائه می دهد هوشمند، contextually آگاه ارائه می کنند. بشنوید بحث اطراف ادغام اخیر نشان دادن که اپراتورها هستند خود را تغییر.

همراه VR: در چگونه پله می تواند تبدیل به آینده کلیپ سرگرمی و مطالب این جلسه تمرکز می کنند. شما می توانید یادگیری آنچه نیاز سیستم به دو روش مصرف کنندگان در دستگاه های خود ساخته شده است و چگونه VR باید بسته بندی شده و همراه با موجود ارائه می دهد.

تور

تور محتوای & رسانه: به عنوان آنها در انطباق با استراتژی های پیام رسانی خود را به میل به تحویل به موقع و مربوط به کاربران مهم ارتباطات و تبلیغ کنندگان توزیع های مبتنی بر است ما همیشه در حال تغییر جهان متصل. محتوا و سفر شرکت کنندگان است که تجربه کاربر سریع، با کیفیت بالا در سراسر آرایه وسیعی از مکان، مشتریان و دستگاه های ارائه نمایش خواهد شد.

همراه تبلیغات & نرم افزار تور: این تور در مورد نمایش به شرکتهایی که شرکت برای انجام تحقیقات بازار برای تبلیغات آن فعال ایستاده تا رقابت است. شما نیز کشف آخرین VOIP راه حل های حفظ حریم خصوصی حساب کاربری, و دیگر شگفتی تکنولوژیکی است که کمک به کسب و کار و کاربران انجام وظایف روزمره بهتر و موثرتر است.

غرفه

پیشرفته موبایل امنیت آگهی تایید & با GeoEdge : به عنوان تبلیغات بیشتر مسائل عملیاتی، تروجان، تهدید به تجربه کاربر در اکوسیستم موبایل امروز بالا است و کیفیت پایین. GeoEdge حمایت تمام عیار علیه بدافزارها تغییر مسیر موبایل و با کیفیت پایین برای تمام تبلیغات از جمله MRAIDS، VPAIDs و غیره را فراهم می کند.

ما در 8.1 سالن ، ایستاده J31 به یاد بگیرند که چگونه ما می تواند کمک شما اطمینان از تجربه کاربر تمیز و امن و جذاب.

احساس این دو برنامه جلسه با من امروز!

شما به زودی! (Nos) vemos اونا کوتاه! ته veo عاجلانه! À bientôt! با ضربات تند! (Bis) طاس!

.