“سرویس تلویزیون جریان” که برای شما مناسب است? (بند، Hulu, تلویزیون یوتیوب، Vue یا DirecTV)

خدمات تلویزیون جریان در حال تبدیل شدن تعویض کابل های معتبر برای بسیاری از مردم، اما وجود دارد تعداد زیادی از گزینه های وجود دارد که این نقطه. ما نگاه پنج بزرگترین — حالا زمان به آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

روشن باشد, چه ما در اینجا به دنبال منظم جریان خدمات، مانند Netflix و آمازون تصویری فوری نیست. نه، ما خدمات است که به شما اجازه می دهد جریان تلویزیون صحبت میکنید و ارائه بسیاری از کانال های همان کنید با اشتراک کابل.

مدعی

واقعا وجود دارد پنج رقبای عمده در فضای تلویزیون جریان:

وجود دارد گزینه های دیگر وجود دارد، اما این بزرگترین و محبوب ترین و بهترین انتخاب برای اکثر مردم ثابت است. اما آنها به یکدیگر مقایسه چگونه است؟ کدام یک برای شما مناسب است؟ اینها سوالاتی ما نگاه را به امروز پاسخ.

چه جالب با برخی از گزینه های پخش مستقیم است که تعدادی از آنها را یک طرح و برنامه تنها یک پیشنهاد است — این استراتژی برای Hulu و تلویزیون یوتیوب است. دیگران مانند Vue و DirecTV حال حاضر ارائه بسته های طرح سنتی. و سپس بند بسته های پایه و افزودنی های مختلف ارائه می دهد که شما تکه تکه می تواند برنامه خود را پخش. همه کاملا طاقت فرسا می توانید آن را.

سپس نیز وجود دارد انتخاب کانال های — اگر کانال های شما می خواهید در دسترس نیستند بسته های و برنامه های بدون تفاوت در همه را. که بیشتر آچار به تلاش برای پیدا کردن بهترین جا برای خانواده خود می اندازد. در حالی که ما قادر نخواهد بود به معنای واقعی کلمه هر کانال ارائه شده توسط هر سرویس لیست — به ویژه از کانال انتخاب هدف است — ما بهترین بازی کردن اعداد انجام دهد.

رسن: بهترین شرط بندی برای ارزان بسته شروع کننده

وجود بدون آبونمان درست کابل جداجدا است، اما بند حدود نزدیک به عنوان به عنوان آن می گذرد را — در حال حاضر، به هر حال. بند ارائه می دهد دو پایه بسته — آبی و نارنجی–و سپس به شما اجازه می دهد تا شما برای اضافه کردن انواع بسته های دیگر به معامله. آن شایان که ابر DVR هزینه 5 دلار اضافی در هر ماه است. کلی اینجا است چگونه مقدار هزینه آنها از آنچه هر یک, نیز ارائه می دهد: نارنجی فلاخن

  • : 30 + کانال های یک جریان در یک زمان، 20 دلار در ماه بند
  • آبی : 40 + کانال های جریانهای چندگانه در زمان 25 دلار نارنجی فلاخن ماه
  • + آبی : ترکیب هر دو بسته به یک، 40 دلار در هر ماه مرتبط

: چه است پرتاب کردن تلویزیون و می توانید آن را جایگزین شما کابل اشتراک?

بسته های کانال بسیار شبیه به کابل اساسی هستند اما برخی از بسته های افزودنی مختلف بسته به اینکه بند نارنجی یا آبی به عنوان بسته های پایه خود را دارید که شایان ذکر است. اگر شما از آبی، به عنوان مثال، شما دسترسی به کانال دیزنی است که همچنین بدان معنی است که بچه ها اضافی بسته کاربر دیزنی یا XD ندارد می کنید. اگر شما انتخاب کنید نارنجی + آبی، البته، شما دسترسی به همه آنها است.

در اینجا به برخی از برنامه های افزودنی و مقدار آنها است. شما می توانید گزینه های کانال در قلاب سنگ وب سایت کاوش بیشتر.

  • آزمایشی DVR: 5 در ماه
  • ورزش اضافی : 5 $/ $ 10 ماه (نارنجی/آبی)
  • بچه ها اضافی : 5 دلار در ماه
  • کمدی اضافی : 5 دلار در ماه
  • شیوه زندگی اضافی : 5 دلار در ماه
  • هالیوود اضافی : $5 ماه
  • اخبار اضافی : 5 دلار در ماه
  • خارج پخش: 5 دلار در ماه
  • منطقه مرکزی وحیاتی اضافی : 5 دلار در ماه
  • بین المللی : 5 دلار در ماه
  • [19459013Espanol]: 5 دلار در ماه
  • HBO/پی اس/Cinemax/Starz: اگر شما فقط تماشای کانال خاصی بین $10-15 ماه است

زنجیر زیادی — اگر شما فقط می خواهید به تماشای اخبار و برخی از ورزش، به عنوان مثال، فقط بند نارنجی برای 20 دلار، می توانید و شاید افزودنی های ورزشی 5 $ و شما نامه دارید همه چیز شما نیاز برای 25 دلار در هر ماه. اگر مایلید تن از کانال های هر چند، آن را واقعا به سرعت اضافه کردن شروع می شود و خیلی گران می شود. هنگامی که آن را به بند، با استفاده از می آید در

آن خوب است. رابط بصری آشنا است. DVR با این نسخهها کار همانطور که شما انتظار می رود و فقط به طور کلی واقعا قابل اعتماد است. در هر دستگاه حد که شما می توانید تصور کنید در دسترس است — وب، اندیشه، iOS، اپل تلویزیون، تلویزیون چهار، Chromecast، انتشار، و بیشتر. تنها چیزی که گم شده است پلی استیشن است.

شما برای پرتاب کردن در اینجا می توانید ثبت نام.

تلویزیون یوتیوب: چند کاربر جریان و ذخیره سازی DVR نامحدود

تلویزیون یوتیوب مسلما به بیت وفاق، اما این از آنجا که واقعا گذاشتم و یکی از بهترین بسته های تلویزیون شما می توانید جریان شد. تلویزیون یوتیوب طول می کشد یک رویکرد همه یا هیچ چیز به برنامه. یک طرح است و آن را 40 دلار در ماه است. تلویزیون یوتیوب نیز ارائه می دهد یکی از ویژگی های قاتل که هیچ یک از دیگران می توانیم — DVR با هیچ محدودیتی ذخیره سازی ابر. که قدرت گوگل حق وجود دارد.

مرتبط با: “چه تلویزیون یوتیوب، و اشتراک کابل خود را جایگزین آن؟

اگر شما می خواهید حق بیمه کانال های فیلم، شما می توانید آن را بیش از حد اضافه: بار نشان می دهد ($11)، فاکس فوتبال پلاس (15 دلار)، لرزیدن (5$) و در حال حاضر ساندنس (7). عدم متمایز بسیار مورد نظر دو گزینه وجود دارد: HBO و Cinemax. گوگل انجام داده است و یک کار خوب از افزودن کانال های جدید به تلویزیون یوتیوب بیش از چند ماه گذشته امیدوارم آن نهایت بیشتر کانال های حق بیمه بیش از حد می توانید اضافه کنید. خبر خوب این است بنابراین شما لازم نیست که هنوز قسمت های بازی تخت و تاج که شما HBO در حال حاضر به عنوان یک سرویس مستقل می توانید خرید است.

یکی دیگر از مزایای رفتن با تلویزیون یوتیوب است این واقعیت است که آن هر عضو خانواده ورود مجزا ارائه می دهد. تا شش کاربران در هر برنامه ورود خود را که به معنی علاقه مندی ها و ضبط DVR خود را دریافت کنید. خارج شده است؟

یوتیوب تلویزیون ارائه می دهد سه جریان همزمان با دسترسی در تلویزیون اندیشه، اندیشه، iOS، اپل تلویزیون، تلویزیون سامسونگ, تلویزیون های ال جی، Chromecast، انتشار و یک ایکس باکس.

شما برای تلویزیون یوتیوب اینجا می توانید ثبت نام.

Hulu با زنده تلویزیون: خوب اگر شما در حال حاضر استفاده Hulu (و می تواند زندگی با وحشتناک رابط)

Hulu نگه می دارد همه چیز در مورد به عنوان ساده به عنوان آنها را در این بخش قصد داریم: را ارائه می دهد یکی پخش مستقیم تلویزیون بسته ، و اگر شما می خواهید موجود، نباشد، خوب… سخت باشید.

برای $39.99 ماه، شما دسترسی به کانال های 60، ابر DVR سرویس و دسترسی به نقدی کل در کاتالوگ تقاضا (با تبلیغات “محدود”) است. با توجه به بسته جریان محدود آن $7.99 است، که معامله استوار است — اگر شما می توانید رابط کاملا رنجور تجارت. متناوبا، شما می توانید انتخاب کنید زنده تلویزیون بدون دسترسی به کاتالوگ جریان اما که تنها شما یک دلار را نجات دهد. نه ارزش آن را. و در صورتی که شما حال خوبی، بله، شما می توانید بسته جریان تجاری آزاد با بسته های تلویزیون برای چند دلار اضافی در هر ماه.

مرتبط با: Hulu تلویزیون زندگی می کنند و می توانید آن را جایگزین شما اشتراک کابلی چیست؟

علاوه بر این، شما می توانید کانال های فیلم مثل HBO ($4.99 برای 6 ماه اول است 14.99/month پس از)، اضافه Cinemax ($ 9.99 در ماه) و پخش (8.99$ در ماه).

در حالی که Hulu منظم موجود در تقریبا هر پلت فرم زیر آفتاب خدمات زنده تلویزیون خود را به عنوان رسیدن به طور گسترده ای نمی باشد. در حال حاضر غایب است از تلویزیون اندیشه انتشار و در دسترس بودن آن محدود به “دستگاه را انتخاب کنید.” است شما باید حفاری به Hulu در لیست کامل دستگاه را بررسی کنید.

تنها راه ما فکر می کنیم Hulu با زنده تلویزیون چیزی برای حتی نوع اگر شما مشترک Hulu در حال حاضر و فقط می خواهید به استفاده از یک سرویس در نظر است. در غیر این صورت، فقط این یکی ماندن — حداقل تا زمانی که چیزی برای بروز فاجعه نزدیک قابل رابط را انجام می دهند.

شما برای Hulu اینجا بخوان می.

DIRECTV در حال حاضر: سنتی کابل سبک کانال بسته بندی

DirecTV در کسب و کار تلویزیون برای مدت طولانی و طولانی شده است. در نتیجه, آن نمی شود تعجب آور برای ورود این شرکت به بازار جریان به احساس رویکرد مورخ، خارج از لمس رقابتی باقی که نمی تواند بیشتر از حقیقت. اگر شما دنبال آن هستید به جریان تلویزیون خود را شروع و چوب با یک رابط آشنا خواهید DIRECTV در حال حاضر یک انتخاب عالی است.

مرتبط با: چه حال DirecTV و اشتراک کابل خود را جایگزین آن؟

شرکت رویکرد سنتی مبتنی بر بسته را به آن طرح جریان، با این حال، بنابراین پیدا کردن یکی که برای شما مناسب است مانند خرید سنتی کابل احساس ممکن است. با این حال، که آن یک چیز بد را ندارد. اینجا این است که یک دید کلی از آنچه که آن را ارائه کرده است:

  • زندگی کمی: 60 + کانال های, 35 دلار در ماه
  • حق فقط: 80 + کانال های، $50 رفتن ماه
  • بزرگ: 100 + کانال های، $60 ماه
  • باید آن را:  120 + کانال های $70 ماه

تمام این بسته های ارائه دسترسی به شبکه محلی کانال های بیش از حد, اگر چه گنجاندن منطقه ای یخ — مردم محلی شما ممکن است یا ممکن است در دسترس نباشد. شما همچنین می توانید کانال های فیلم را برای برخی از قیمت واقعا مناسب اضافه کنید: (5/ month دلار) HBO Cinemax (5/ month دلار) پی اس (8 دلار در ماه) و Starz (8 دلار در ماه). رسد DirecTV برخی از عضلات بزرگ پسر آن مذاکره بهتر تخفیف در حق بیمه از بچه های دیگر استفاده می شود ممکن است–کمتر از شما می توانید فقط HBO از دیگران, شما HBO و Cinemax با DirecTV حال حاضر می توانید. که جامد است.

توجه: در زمان نگارش شما را برای سه ماه از خدمات DirecTV در حال حاضر فقط 10 دلار در ماه ثبت شده می تواند. حال حاضر DirecTV برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.

در حالی که در حال حاضر DirecTV اواخر بازی DVR — فقدان این ویژگی بزرگترین نقطه ضعف بود که راه اندازی این سرویس — برنامه رایگان است که اجازه می دهد تا کاربران برای 20 ساعت فیلم ضبط اضافه. اگر 20 ساعت نیست به اندازه کافی برای شما می توانید تا 100 ساعت ضبط شده تلویزیون را نیز اضافی $ 10 ماه اضافه کنید. یک معامله خوب در هر صورت است.

وقتی که می آید به دستگاه پشتیبانی شما DirecTV در حال حاضر در بسیاری از سیستم عامل، از جمله چهار تلویزیون Chromecast انتشار تلویزیون اپل iOS و آندروید را پیدا کنید. در حال حاضر است نه موجود در تلویزیون های هوشمند سامسونگ، ایکس باکس Tizen (یا دیگر کنسول های بازی)، یا اندیشه تلویزیون.

شما در حال حاضر DirecTV اینجا می توانید ثبت نام.

پلی استیشن Vue: قیمت گذاری خوب و قابل استفاده بر روی تعداد زیادی بیش از فقط پلی استیشن

“سونی” و “پلی استیشن” ممکن است به نام اول که آمد به ذهن زمانی که شما فکر می کنم در مورد جریان تلویزیون اما Vue به عنوان یک سرویس تخفیف نیست — به عنوان جامد است سنگ، و برای اکثر سیستم عامل در دسترس است.

مرتبط با: چه Vue پلی استیشن و اشتراک کابل خود را جایگزین آن؟

خیلی شبیه هم DirecTV Vue رویکرد مبتنی بر بسته را می گیرد. اینجا این است که یک دید کلی: دسترسی

  • : 45 + کانال های, 39.99 $ در ماه
  • هسته: 60 + کانال های, 44.99 $ در ماه نخبگان
  • : 90 + کانال های, 54.99 $ در ماه فوق العاده
  • : همه کانال های به علاوه HBO و اس، 74.99 $ در ماه

چند بسته های اضافی شما می تواند میخ سرپهن کوچک بر روی طرح های پایه خود را اگر می خواهید وجود دارد: پک ورزشی (10 دلار) epix شماره گیری ($3.99، گنجانده شده در فوق) و Espanol ($4.99). علاوه بر این، شما می توانید اضافه کنید حق بیمه خدمات فیلم: HBO (15 دلار)، پی اس ($10.99)، Cinemax (15 دلار)، HBO/Cinemax ($21.99)، epix شماره گیری و پخش ($13.99) و فاکس فوتبال پلاس (14.99$).

موجود پلی استیشن به علاوه مشترکین نیز استفاده از برخی از تخفیف در این افزودنی فایرفاکس را می توانید. به عنوان مثال، پی اس دو 8.99 $ ماه قطره و بسته HBO/Cinemax 19.99 $ است. وجود دارد چند تخفیف دیگر نم نم در سراسر — کردن خوب است اگر شما در حال حاضر سونی برای برخی چیزهای پلی استیشن به هر حال پرداخت.

وقتی که می آید به گرفتن بسیاری از بنگ برای شما جفتک انداختن, واقعا, پلی استیشن Vue بسیاری از ارزش ارائه می دهد. دسترسی به تقریبا هر کانال که می خواهید، شامل DVR و ویدئو بر روی تقاضا و ارائه می دهد قیمت گذاری بسیار مناسب است.

یک اخطار، با این حال وجود دارد: سونی به تازگی از دست داده همه دسترسی به هر سینکلر متعلق به کانال های محلی, بنابراین اگر شما در منطقه تحت پوشش شبکه سینکلر شما ایستگاه های محلی می کنید. با این حال، اگر شما نیست، شما باید این تاثیر پذیری.

هنگامی که آن پایین می آید به دستگاه پشتیبانی، سونی کار بسیار عالی انجام داده است — Vue در واقع هر پلت فرم است که وجود دارد را پیدا کنید. این شامل انتشار، چهار تلویزیون، تلویزیون اپل، تلویزیون اندیشه، iOS, اندیشه, چهار قرص، Chromecast، پلی استیشن 3 و 4 پلی استیشن. تنها گزینه است که گم شده است اینجا این است که ایکس باکس اما چیزی می گوید که نباید به عنوان یک شگفتی آمده.

شما برای دیدن پلی استیشن اینجا می توانید ثبت نام.


پیدا کردن بستر جریان مناسبی را برای اشتراک کابلی موجود خود جایگزین می توان به چالش — و شامل بسیاری از تحقیقات. امیدوارم این قطعه می تواند کمک شما آن محدود کردن برخی (یا حتی به انتخاب شرکت که یکی را برای شما بهتر است).

برای ما، آن نوع از حرکت کردن این راه. اگر شما می خواهید کانال های پیش فرض شما با کابل (و شاید چند اضافی)، زنجیر است که احتمالا بهترین شرط بندی شما برای خدمات ارزان و قابل اعتماد است. DirectTV انتخاب خوبی است اگر شما می خواهید بیشتر کانال و به خصوص اگر شما می خواهید چند کانال های حق بیمه (آنها در DirecTV از در هر یک از دیگر ارزان تر است). یوتیوب تلویزیون بزرگ از آن ارائه می دهد شش جداگانه ثبت نام قابل فهم, هر کدام با علاقه مندی ها و ذخیره سازی DVR خود را اگر شما چند خانواده است. YouTubeTV نیز نامحدود ابر ذخیره سازی DVR، که بزرگ اگر شما سابقه بسیاری نشان می دهد ارائه می دهد.

اما هر یک از این بسته ممکن است مناسب برای شما, بسته به وضعیت شما. آنچه در آن ارزش, این نویسنده Vue پلی استیشن برای چند ماه استفاده شده و نمی تواند شادتر با درخواست خدمات.

تصویر های اعتباری: madeaw_ec / Shutterstock. com