[Linux Mint] داشتن تا بسیاری از مسائل مربوط به سرویس دهنده VPN w/من است که من مایل به تعویض هستم امید بدانید که چگونه در مورد انجام این کار!

من با استفاده از بسیار ارزان (5$ / ماه با من نیمه خاموش کوپن!) VPN در حال حاضر و برای چند هفته گذشته، آن شده است کاملا غیر قابل استفاده (ناگهان پرسید: من برای یک کلمه عبور برای ورود به سیستم در یک روز، من هرگز یک مجموعه را و من پشت & w جلو رفتن شده ام/خود تکرار آن را در نقطه آنها هستید درخواست من برای اجرای دستورات در ترمینال که من کام است pletely با نا آشنا و به سختی درک * چگونه * حتی انجام چه میگویم & ترس من می تواند چیزهایی را ظرف غذا تا روی دستگاه من در یکی از جلسات trouble-shooting من شبانه تمام رفت (نه فقط VPN) پس هستم مردد به ادامه trouble-shooting با آنها) من می خواهم به تغییر فقط به دیگر محبوب ارزان/اساسی در سرویس دهنده VPN (اگر هنجار اینجا ندارد ارائه دهندگان ذکر نمی خواهید!) اما من حتی نمی تواند به خاطر نحوه راه اندازی این شبکه اختصاصی مجازی رفت و بنابراین هیچ تصوری چگونه خواهد بود حذف این یکی * در آماده سازی برای معاونت جدید N–به سادگی فقط خط VPN از تنظیمات شبکه مدیریت من حذف می شود؟ من احساس فقط به انجام آن نمی تواند تمام فایل پیکربندی/داده که من مجبور به راه اندازی VPN و، تضاد بین دو VPN از ترس، تا مطمئن شوید که می خواهید از چگونگی این مسئله به صورت را ترک کند!

با تشکر برای هر گونه بینش در مورد این یکی! این پست w / VPN ارائه دهنده نام اگر مناسب/مربوطه، آنها هر دو بسیار محبوب به عنوان ارزان VPN, احتمالا محبوب ترین در 10 دلار/ماه و یا کمتر از محدوده 2 به روز رسانی!

[ویرایش-به عنوان مثال، پس از اجرای فرمان ترمینال آنها ممنوعه بود که دیروز (که کار نمی کند)، پاسخ خود را به من بود: > لطفا سعی کنید آن را به عنوان وظیفه پس زمینه در حال اجرا و یا در دو تفاوت ترمینال را باز کنید.

sudo-u journalctl > درستی. service/tmp/logs.out >> 2 & 1 > سپس اتصال و grab/tmp/logs.out را شروع کنید و سپس پس زمینه با استفاده از دستور کشتن > ص eaf | journalctl گرفتن > کشتن 9 > که در آن حذف از دستور اول بازگشت.

> ما بدانید اگر شما هر گونه سوال بیشتر.

که ^ بود در پاسخ به من به آنها نتایج آخرین فرمان آنها به حال من اجرای فرمان است که هرگز “یعنی در کردم هرگز $command تازه به پایان رسید”-اعلان اما آنچه آنها وجود درخواست ^ نگرانی من به عنوان من حتی نمی دانم آنچه در حال اجرا به عنوان پس زمینه کار “به معنی و واقعا د که تلاش برای یادگیری که و به عنوان یک تازه کار حرکت هوشمند است اگر من از دست داده من اینترنت در دسترس نباشد و مجبور به پاک کردن سیستم عامل من تازه آن واقعا ارزش آن تنها برای شبکه اختصاصی مجازی نمی شود سپس به این مسئله فکر نمی کنم! همچنین نمی تواند کمک کند اما ناراحت می شود که من به حال به صرف ساعت های (cumulatively) جلو رفتن & با آنها را برای یک هفته، شما فکر می کنم آنها فقط می تواند رمز عبور را تغییر دهید یا چیزی… آنها من برای سعی کنید کلمه عبور داد اما آن کار نمی کند، من هرگز راه اندازی حفاظت از رمز عبور بر روی آن اما اگر من به حال آن بوده یکی از 4 پین استفاده برای همه چیز و هیچ کدام کار یا اینست رمز محافظت شده به نحوی که پشت 10 & forths با پشتیبانی نمی تواند رفع طوری فکر هوشمند فقط شروع تازه است: /

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “[Linux Mint] داشتن تا بسیاری از مسائل مربوط به سرویس دهنده VPN w/من است که من مایل به تعویض هستم امید بدانید که چگونه در مورد انجام این کار!”

  1. It could be a network-manager fault.

    Download the .ovpn file and use OpenVPN directly from the command line to test it.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.