اجتناب از iTunes باد کردن با بزرگ نسخه ویندوز

دو راه برای نصب iTunes 10 ویندوز وجود دارد: با آن را از وب سایت اپل دانلود و یا نصب آن را از مایکروسافت فروشگاه. شما برنامه در هر صورت، اما app فروشگاه نفخ کمتر است.

بزرگ نرم افزار iTunes همان

است نسخه iTunes در مایکروسافت فروشگاه نوعی “محروم کردن” برنامه های جهانی نیست. این آیتونز همان برنامه دسکتاپ شما می دانید و (احتمالا نمی) است دوست دارم. ویژگی های فروشگاه iTunes اپل موسیقی، کتابخانه رسانه های محلی و قابلیت همگام سازی موسیقی فیلم, و عکس به و از آی فون اپل یا آیفون. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اضافه کردن آهنگ های زنگ سفارشی برای آی فون خود را بیش از حد.

اپل مایکروسافت نرم افزار رومیزی پل به iTunes Win32 سنتی نرم افزار رومیزی بزرگ، که به معنی آن نیز می توانید در ویندوز 10 در حالت S نصب شده استفاده می شود. اما فروشگاه iTunes app انتخاب خوبی حتی برای iTunes کاربران در نسخه استاندارد ویندوز 10 است.

است که به دلیل بزرگ اجرا چند محدودیت در iTunes. iTunes به از فروشگاه به روز رسانی و خدمات پس زمینه سیستم نصب کرد. این به این معنی شما نفرت انگیز نرم افزار اپل به روز رسانی نرم افزار و خدمات مختلف زمينه غیر ضروری شامل iTunes اگر نسخه رومیزی را مستقیما از اپل نصب کنید.

متاسفانه، نسخه اصلی iTunes تقریبا همان مقدار فضای هارد دیسک به عنوان نسخه از وب سایت اپل استفاده می کند. قادر به ذخیره فضای دیسک توسط آن نصب خواهد شد.

بدون اپل بروز رسانی نرم افزار

اگر شما نصب iTunes را از اپل, آن همچنین نصب ابزار اپل به روز رسانی نرم افزار. این برنامه مسئول به روز رسانی iTunes است و این نیز نشان می دهد شما دیگر نرم افزار اپل نیست، مانند iCloud ویندوز ممکن است بخواهید نصب.

هنگامی که بروز رسانی را برای iTunes در دسترس است, پنجره اپل به روز رسانی نرم افزار بر روی دسکتاپ شما میآید، وقفه آنچه شما انجام می دهند، و شما آن را نصب کنید را کلیک کنید. به دلایلی، ابزار به روز رسانی نرم افزار اپل فقط به صورت خودکار نسخه های به روز نصب نیست.

از سوی دیگر اگر iTunes را از فروشگاه نصب ابزار به روز رسانی نرم افزار اپل نمی نصب شده است. هنگام بروز رسانی iTunes در دسترس است, این به طور خودکار است دانلود و نصب در پس زمینه توسط فروشگاه. شما قطع نخواهد شد نیازی به کلیک بر روی هر چیزی نیست و هرگز شما را وادار به iCloud Windows را نصب کنید سعی خواهد کرد.

Bonjour و دیگر خدمات پس زمینه

هیچ اپل iTunes نصب دسکتاپ نیز تعدادی از دیگر خدمات سیستم پس زمینه اضافی, از جمله اپل دستگاه موبایل سرویس خدمات Bonjour و آی پاد خدمات نصب می کند. آن نیز خانه .aspx iTunesHelper برنامه شما اید

نسخه از iTunes ورود هر گونه خدمات سیستم نصب نیست. نصب آن را اختیاری ‘ آیتونز یاور “و” iTunes دستگاه موبایل یاور “راه اندازی وظایف, اما آنها به طور پیش فرض فعال نیست.

به عبارت دیگر عمده نسخه iTunes این فرآیند پس زمینه غیر ضروری را حذف و بوت کامپیوتر شما را سریع تر می کند.

اما آنچه شما بدون این فرآیند از دست خوب، iTunes به طور خودکار هر زمان که شما در آی فون اپل و یا آی پاد پلاگین اما شما هنوز iTunes خودتان می توانید باز شروع خواهد شد. پس از iTunes باز است، این عملکرد و شما برای مدیریت دستگاه شما اجازه می دهد با این حال شما می توانید آن را نصب کرده اید.

خدمات Bonjour نیز ممکن است لازم است در صورت استفاده از کتابخانه iTunes به اشتراک گذاشته شده در شبکه محلی. اگر شما نمی دانید چه این است، شما تقریبا قطعا آنها را استفاده نکنید. اما اگر شما نصب نسخه بزرگ و پیدا کردن چیزی کار نمی کند راه شما آن را دوست دارم، شما می توانید همیشه آن را حذف و iTunes از اپل جای مستقیم.

چگونه به سوئیچ را از دسک تاپ به فروشگاه آیتونز iTunes

اگر شما در حال حاضر نسخه رومیزی iTunes نصب شده و می خواهید برای تعویض فقط سر به کنترل پنل حذف > برنامه iTunes را در لیست پیدا کنید و آن را پاک کنید.

سپس شما می توانید برنامه مایکروسافت فروشگاه باز کنید بر روی سیستم شما جستجو برای iTunes، و آن را مناسب از فروشگاه نصب.

مایکروسافت فروشگاه app تنها 10 ویندوز، که بدان معنی است که کاربران ویندوز 7 می تواند آن را نصب کنید در دسترس است. اگر شما می خواهید از iTunes در ویندوز 7، شما باید آن را از وب سایت اپل.