شرکت های هواپیمایی در حال حاضر می خواهم به اتهام شما بر اساس مسائل در که شما هستند یک پاسخ قانع خصوصی جستجو و تونن. مراقبت هر کس در مورد کیف پول!

[Smarter Travel writer Ed Perkins reports] (https://www.smartertravel.com/2018/02/27/dynamic-pricing-airfare-results/) که “بزرگ هواپيمايي به زودی فن آوری های جدید قیمت گذاری پویا به نرخ های مختلف دو نوع مختلف از engers عبور هوا را بدون دانش خود را اختصاص به نام استخدام ممکن است.”

امیدوارم, این مسئله کیف پول در متقاعد کردن مردم است که در مورد حفظ حریم خصوصی برای شروع به برداشتن گام برای محافظت از خود را آنلاین در غیر این صورت مراقبت ممکن است کمک خواهد کرد.

نویسنده ارائه پیشنهادات زیر را گول زدن روی حیله و تزویر هواپیمایی تاکتیک های قیمت گذاری: > * gouge قیمت گذاری پویا از چگونه می تواند من اجتناب? ** > در حال حاضر، شما باید جستجو airfares برای هر سفر دست کم دو بار.

> شروع با ورود بر روی وب سایت خود شرکت هواپیمایی و ببینید چه قیمت گذاری پویا را در فروشگاه برای شما است. سپس همان جستجو از طریق سیستم metasearch مانند مشاورین (شرکت مادر SmarterTravel است) یا پرواز در گوگل بدون ورود به هر چیزی و یا شناسایی خود را در هر راه. ایزولاسیون حتی بیشتر شما همچنین می توانید جستجو سایت هواپیمایی با استفاده از یکی از سرویس های خصوصی جستجو مانند 19459003 (https://www.duckduckgo.com) یا Ixquick [StartPage.com] (https://www.startpage.com). و یا اگر شما یک گیک واقعی، شما می توانید یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) ایجاد. این گزینه ها به طور موثر پنهان هویت خود را از هر وب سایت بازدید می کنید.

خرید فیلترشکن

5 دیدگاه برای “شرکت های هواپیمایی در حال حاضر می خواهم به اتهام شما بر اساس مسائل در که شما هستند یک پاسخ قانع خصوصی جستجو و تونن. مراقبت هر کس در مورد کیف پول!”

  1. Except a VPN isn’t going to help if you’re still using the same browser. You’d need to go incognito with a stock browser to defeat fingerprinting.

  2. If they figure out that I’m a cheap SOB who always picks lowest fare, will they offer me lower fares ?

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.