در اصل، نویسندگان ستاره بازحمت حرکت کردن در نظر گرفته شده که Spock سیاره خانه جهان را?

پاسخ: Spock مریخ

ما می دانیم و امروز را دوست دارم دقیقا Spock که اولین ضربه تخته رسم در روزهای اول پیشتازان جلسه برنامه ریزی نیست. در خود فرم اولین Spock بیگانه با ورق فلزی در معده اش که به مصرف انرژی به جای مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفت. ایده که نه به سرعت scrapped شد و نسخه Spock هستیم بیشتر آشنا با شروع به گرفتن شکل تنها به جای نقطه از سیاره ولکان، او از مریخ مورد ستایش قرار داد.

در آنچه ممکن است بزرگ ترین نمایش خوش بینی تا کنون، رادنبری وتو ایده Spock نقطه از مریخ بر فرض مفرد: اگر انسان در مریخ فرود آمد، قبل از به پایان رسید مجموعه تلویزیونی آن نگاه کنید نه احمقانه است که وجود دارد هیچ “بیگانگان” وجود دارد. در عوض، Spock جهان کاملا ساختگی خانه معروف ولکان داده شد.

در حالی که سری اصلی برای دیدن آخرین طولانی به اندازه کافی نمی انصاف به Roddenberry هر چند، ما پروب در مریخ (بصورتی پایدار و محکم که هیچ زندگی قابل تشخیص وجود دارد, به چه هر Spock مانند نظیر انسان نما وجود دارد ایجاد)، قرار دادن در سفر ستاره به عنوان نهاد قطعا انجام داد و او را در اصرار که بیا Spock از سیاره پرت و دور افتاده توجیه بود. با توجه به محبوبیت پایدار حق رای دادن به او، ما بدون شک و تردید است که پیشتازان هنوز هم در اذهان عمومی می شود زمانی که اولین انسان را بر روی خاک مریخ قدم است.

تصویر نیت ESA/ویکی مدیا.