VPN های رایگان iOS بدون توجه به رضایت شما را ردیابی می کنند

شعاری که امروزه اغلب در اینترنت تکرار می شود این است: "اگر چیزی رایگان است، پس شما محصول هستید". در بیشتر موارد، این عبارت خوبی است که هنگام استفاده از خدمات رایگان باید به خاطر داشته باشید. آنها باید به نحوی پول در بیاورند و این اغلب به قیمت ردیابی و تبلیغات به ضرر حریم خصوصی شما تمام می شود. در Apple App Store، حتی VPN های رایگان، بدون توجه به رضایت، این کار را انجام می دهند.

VPN های رایگان در iOS به مجوزها احترام نمی گذارند

10 VPN برتر در مورد 20 VPN رایگان که در Apple App Store پیدا کردند تحقیق کردند. آنها دریافتند که فقط 15٪ از برنامه های آزمایش شده به این انتخاب احترام می گذارند که به تبلیغ کنندگان اجازه نمی دهند شما را ردیابی کنند.

این علیرغم فشار زیاد اپل برای اعمال گزینه های حفظ حریم خصوصی قوی تر در مورد ردیابی برنامه است. تغییرات جدید در دستورالعمل‌ها الزامی می‌کند که برنامه‌ها در اولین راه‌اندازی از کاربر برای ردیابی مجوز بخواهند.

10 VPN برتر دریافتند که 7 برنامه از 20 برنامه حتی برای ردیابی شما اجازه نمی‌خواهند و مستقیماً دستورالعمل‌های حریم خصوصی اپل را نقض می‌کنند. معنی هر چیزی زیرا تنها سه مورد از برنامه‌هایی که آزمایش کردند به تصمیم شما در مورد ردیابی احترام می‌گذارند. همچنین مشخص شد که 13 مورد از برنامه ها آدرس IP واقعی شما را بدون رضایت با تبلیغ کنندگان به اشتراک می گذارند. 15 اطلاعات اولیه در مورد آیفون خود را به اشتراک می گذارند و 9 نفر اطلاعات دقیق را به اشتراک می گذارند.

10 VPN برتر همچنین اشاره کردند که یک حفره کوچک وجود دارد. آنها دریافتند که 16 برنامه رایگان VPN قبلاً آدرس IP شما را قبل از درخواست مجوز به اشتراک می گذاشتند و 10 برنامه نیز اطلاعات دقیق آیفون را قبل از رضایت به اشتراک می گذاشتند.

اطلاعات شما به کجا می رود؟

10 VPN برتر دریافتند که اطلاعات کاربران در مجموع به 19 پلتفرم تبلیغاتی مختلف می رود که رئیس آن گوگل و زیرمجموعه DoubleClick آن است. برخی از نام های شناخته شده دیگر عبارتند از فیس بوک و یاندکس.

بقیه پلتفرم‌ها صرفاً برای ایجاد و انتشار تبلیغات هدفمند با استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از برنامه‌هایی مانند برنامه‌هایی که ۱۰ VPN برتر آزمایش کرده‌اند، وجود دارند.

فریب در بهترین حالت، در بدترین حالت کشنده

شیوه استفاده از VPN ها در طول سال ها تکامل یافته است. VPN دیگر فقط یک ابزار امنیتی و حفظ حریم خصوصی نیست، بلکه حتی یک همراه مصرف رسانه است. و برای کسانی که فقط از VPN برای دسترسی به Netflix ایالات متحده استفاده می کنند، نشت آدرس IP پایان دنیا نیست. این برای توجیه این رفتار نیست. این نباید در مورد هیچ به اصطلاح VPN صدق کند. یک VPN برای کمک به مخفی کردن IP شما وجود دارد، نه برای ارائه آن در یک بشقاب به بالاترین پیشنهاد.

مشکل واقعی در اینجا استفاده از افرادی است که از VPN برای فرار از سانسور و ظلم استفاده می کنند. یک ابزار امنیتی واقعی با ظاهر شدن به عنوان یک VPN قانونی، و فروش داده به شرکت‌ها، ممکن است کسی (به بیان ملایم) در مسیر مشکل قرار بگیرد. ، این در مورد پول درآوردن است. و به جای دریافت پول برای سرویسی که کاربرانش را در معرض خطر قرار نمی دهد. آنها راه بزدلانه را در پیش گرفتند و وانمود کردند که به حریم خصوصی و امنیت شما اهمیت می دهند در حالی که داده های شما را در پشتی ارائه می کردند. داده هایی که می تواند کسی را در معرض خطر قرار دهد.

این فقط VPN های رایگان نیستند که باید نگران آن باشید

در ماه جولای، hide.me VPN تحقیقات کمی در مورد ردیاب هایی که در برنامه های VPN در Android استفاده می شد انجام داد. ما متوجه شدیم که فقط برنامه های VPN رایگان نیستند که این کار را انجام می دهند، بلکه سرویس های VPN پولی شناخته شده نیز هستند.

این فقط نشان می دهد که حتی اگر برای یک سرویس پول پرداخت کنند، بسیاری از ارائه دهندگان VPN همچنان سعی می کنند از شما درآمد بیشتری کسب کنند. حتی به بهای حفظ حریم خصوصی شما. اما hide.me VPN چطور؟

hide.me VPN یک VPN رایگان است – آیا کاربران را ردیابی می کنید؟

ما در واقع یک ردیف VPN رایگان برای همه ارائه می دهیم. این چیزی است که ما به آن متعهد هستیم زیرا hide.me VPN معتقد است که همه سزاوار دسترسی به اینترنت رایگان و باز هستند.

اما به جای استفاده از داده های کاربران و فروش آن. ما مسیر دیگری را می رویم. سطح رایگان ما توسط کاربران فوق العاده و وفادار Premium ما یارانه پرداخت می شود. آنها چیزی هستند که به ما اجازه می دهند یک VPN رایگان متصل به هیچ رشته ای ارائه دهیم. ما شما را ردیابی نمی‌کنیم یا گزارش‌ها را ذخیره نمی‌کنیم. صرف نظر از اینکه کاربر پولی هستید یا خیر. تا آنجا که به ما مربوط می شود، حریم خصوصی یک حق تغییر ناپذیر است، مهم نیست که چقدر پول دارید.

اگر ما را باور ندارید، می توانید نگاهی به ابزارهای امنیتی مانند Exodus بیندازید. Exodus برنامه های اندروید را اسکن می کند و گزارش می دهد که چه ردیاب ها و مجوزهایی نیاز دارند. شما می توانید گزارش کامل را اینجا ببینید.

ما یک قدم فراتر از حذف ردیاب‌ها از برنامه‌های VPN خود رفته‌ایم. قبلاً گوگل آنالیتیکس را در وب سایت خود فعال می کردیم. زیرا این تنها راه برای اطمینان از مرتبط بودن ما در پرکاربردترین موتور جستجوی جهان بود. اما زمانی که یک گزینه سازگارتر برای حفظ حریم خصوصی ظاهر شد، ما بیش از حد خوشحال بودیم که از کشتی پرش کردیم.

Plausible یک جایگزین مبتنی بر حریم خصوصی برای Google Analytics است که به ما امکان می‌دهد معیارها را بدون نیاز به PII (اطلاعات شناسایی شخصی) مانند آدرس‌های IP ردیابی کنیم. ناگفته نماند که Plausible خود میزبان است، به این معنی که تمام داده ها در سرورهای امن خود ما ذخیره می شوند! اگر می‌خواهید در مورد علت تغییر ما به Plausible اطلاعات بیشتری کسب کنید، یک مقاله وبلاگ عمیق در این زمینه داریم.

بررسی‌ها و تحقیقات مستقل بسیار مهم هستند 

آنچه این گزارش از 10 VPN برتر نشان می‌دهد این است که تحقیقات مستقل انجام شده است. و بررسی برای محافظت از کاربران حیاتی است.

شواهد نشان می دهد که بسیاری از خدمات VPN صرفاً به عنوان یک تمرین پول ساز وجود دارند، نه برای خدمت به کاربران به هیچ وجه. خطرناکه. به صراحت مردم را در معرض خطر قرار می دهد. بنابراین، خوب است که توجه به این شرکت ها روشن شود و امیدواریم دیگران را از انجام همین کار منصرف کنیم.

به طور مشابه، بررسی‌های مستقل VPN کمک می‌کند تا سرویس‌های خطرناک را از سرویس‌های قانونی حذف کنید. منتقدانی مانند تام اسپارک که کارهای خارق العاده ای در یوتیوب انجام می دهد. و همچنین یک لیست ردیف VPN معتبر را حفظ می کند (hide.me VPN در S-Tier است!).

اکنون که 10 VPN برتر کار را برای اپل انجام داده اند، امیدواریم که آنها این برنامه ها را بکشند و از این به بعد مطمئن شوند که دستورالعمل ها رعایت می شوند.


ما دوست داریم این محتوا را برای شما بیاوریم و امیدواریم که به شما کمک کند تا شما را به صورت آنلاین ایمن و مطمئن نگه دارید. در صورت تمایل آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

آیا به استفاده از VPN فکر کرده‌اید؟

با استفاده از VPN امنیت بیشتری در حین آنلاین دریافت می‌کنید، و از جمله موارد دیگر، می‌توانید سانسور را دور بزنید. اینجا در hide.me ما همه درباره آزادی اینترنت هستیم و خوشحالیم که در موقعیتی هستیم که می‌توانیم آن را به همه ارائه دهیم. ، لطفاً با تیم پشتیبانی 24 ساعته ما به آدرس [email protected] یا از طریق چت زنده تماس بگیرید.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،