معرفی Volla Phone X با همکاری hide.me VPN

در فوریه 2020 ، ما فاش کردیم که ما با Volla و تلفن Volla آنها همکاری می کنیم. تلفنی که علاقه مندان به امنیت و حریم خصوصی را هدف گرفته بود و می خواست از شرکت های بزرگ فناوری مانند Google دور شود. کمپین Volla's Indiegogo موفقیت بزرگی بود و دستگاه ها در آغاز سال 2021 شروع به حمل کردند. اما اکنون Volla با Volla Phone X. اولین تلفن هوشمند مقاوم و محرمانه با محوریت بازگشت.

تنها تلفن هوشمند مقاوم که حریم خصوصی شما را جدی می گیرد

Volla Phone X اولین تلفن هوشمند مقاوم است که برای کسانی طراحی شده است که می خواهند زندگی خود را از گوگل حذف کرده و به سراغ گزینه های بیشتر با حریم خصوصی بروند. اکثر تلفن های هوشمند مقاوم از اندروید استانداردی استفاده می کنند که از خدمات گوگل پر شده است.

اما Volla Phone X با سیستم عامل Volla عرضه می شود. سیستم عامل Android سفارشی با همه Google حذف و جایگزین های متن باز متناسب با حریم خصوصی جایگزین شده است. و در اولین نسخه دیگر برای Volla ، Ubuntu Touch برای تلفن Volla Phone X نیز در دسترس خواهد بود.

Volla Phone X چقدر قوی است؟

به عنوان یک تلفن طراحی شده برای بیشتر از حد متوسط ​​شما ، Volla Phone X ساخته شده است. IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است. مناسب برای کسانی که دوست دارند دوچرخه سواری ، قایقرانی یا سایر فعالیتهای مشابه در فضای باز انجام دهند. و به طور مشابه ، برای محیط های سخت کاری مانند سایت های ساختمانی مناسب است.

Volla Phone X از بدنه تقویت شده و محکمی ساخته شده است که توسط یک قاب آلومینیومی کنار هم نگه داشته شده است. و باتری 6200 میلی آمپر ساعتی به این معنی است که مدت زمان زیادی دوام می آورد ، برای کسانی که اغلب با پریز فاصله دارند خوب است. همه اینها بدون از دست دادن عملکرد. Volla Phone X با وجود پوسته بیرونی سخت همچنان احساس می کند که یک دستگاه برتر است.

مشخصات Volla Phone X

در اینجا چیزی است که می توانید از Volla Phone X خود انتظار داشته باشید:

  • Volla OS یا Ubuntu Touch
  • IP68 دارای رتبه
  • MediaTek Helio P23 پردازنده 8 هسته ای
  • 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل دوربین دوگانه عقب ، دوربین جلو 8 مگاپیکسل
  • صفحه نمایش 6.1 اینچی HD با درجه v برای دوربین
  • 2G/3G/4G ، VoLTE (سیستم عامل کامل) Wifi ، VoWifi (سیستم عامل کامل) بلوتوث ، NFC [19659011] اسکنر اثر انگشت نصب شده در پشت
  • USB-C ، USB-OTG برای لوازم جانبی مانند رسانه ذخیره سازی ، هدفون
  • حافظه داخلی 64 گیگابایتی رمزگذاری شده قابل ارتقاء از طریق MicroSD
  • دو سیم کارت یا سیم کارت + کارت MicroSD
  • لیتیوم پلیمر 6200 میلی آمپر ساعت
  • وزن: 280 گرم

نحوه عملکرد Volla و hide.me VPN با هم

ما از ابتدا با Volla بوده ایم و به دیدگاه آنها نسبت به گوشی های هوشمند با حریم خصوصی اعتقاد داریم. برای کمک به ایجاد این آینده ، ما به همه کسانی که تلفن Volla را خریداری کرده اند به مدت یک ماه دسترسی رایگان hide.me VPN Premium را می دهیم!

تلفن Volla Phone X اکنون در حال ارسال است!

مطمئن شوید که Volla Phone X خود را از دست ندهید ، آنها در حال حاضر مستقیماً از Volla در دسترس هستند!


ما دوست داریم این مطالب را برای شما بیاوریم و امیدواریم به شما در حفظ امنیت آنلاین کمک کند. با خیال راحت آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

آیا به استفاده از VPN فکر کرده اید؟

با استفاده از VPN ، امنیت را در حین آنلاین افزایش می دهید ، و توانایی دور زدن سانسور ، در میان موارد دیگر. در اینجا در hide.me همه ما در مورد آزادی اینترنت هستیم و خوشحالیم که می توانیم آن را برای همه به ارمغان بیاوریم.

VPN hide.me را دریافت کنید!

اگر س questionsالی دارید ، لطفاً با تیم پشتیبانی 24 ساعته یا 7 روز ما یا در [email protected] یا از طریق چت زنده تماس بگیرید.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،