5 بهترین VPN برای تماشای تلویزیون چینی در سال 2021

تلاش برای تماشای تلویزیون چینی از خارج از چین می تواند یک ماموریت باشد. اگر می خواهید تلویزیون چینی مانند تلویزیون مرکزی چین ، دوربین مدار بسته ، تلویزیون ماهواره ای هونان و BTV را تماشا کنید ، باید با محدوده های جغرافیایی شدید کار کنید.

با کمک VPN ممتاز که سرور دارد در چین ، دور زدن این محدودیت های موقعیت مکانی می تواند بسیار آسان باشد. با این حال ، با سیاست های سانسور شدید دولت چین ، استفاده از همه VPN ها ایمن نیست. بسیاری از VPN ها حتی سرور در چین ندارند. و در حالی که استفاده از VPN های دیگر ممکن است ایمن باشد ، اما سرعت لازم برای مقابله با پخش فیلم های با کیفیت بالا را ندارند .

من محبوب ترین VPN های موجود در بازار را آزمایش کردم تا ساده ترین آنها را بیابم. برای استفاده با سریعترین اتصالات و بهترین شبکه های سرور در چین.

CyberGhost به عنوان VPN برتر من انتخاب شد . و می توانید به صورت آزمایشی بدون استرس با 45 روز ضمانت بازگشت وجه فراوان آن را اجرا کنید و خودتان ببینید چرا من اینقدر به آن امتیاز می دهم.

کانالهای تلویزیونی چینی را با CyberGhost در حال حاضر تماشا کنید!

وقت کم است؟ در اینجا بهترین VPN ها برای تماشای تلویزیون چینی در سال 2021

  1. CyberGhost – بهترین VPN برای اتصالات سریع و پخش با کیفیت عالی است. می توانید آن را به صورت رایگان با 45 روز ضمانت برگشت پول امتحان کنید. ، رابط کاربری آسان.
  2. VPNArea -یک VPN عالی برای مبتدیان که سرعت اتصال سریع را ارائه می دهد.
  3. FlyVPN -شبکه جهانی گسترده ای که تجربیات جریان صاف را تقویت می کند.

کانالهای تلویزیونی چینی را با CyberGhost همین حالا تماشا کنید!

چرا برای تماشای کانال های تلویزیونی چینی به VPN احتیاج دارید

تماشای کانال های چینی مانند تلویزیون مرکزی چین ، تلویزیون ماهواره ای Hunan و BTV وقتی در چین یا یکی از مناطق اداری خاص آن هستید نسبتاً ساده است. اما اگر خود را در جای دیگری پیدا کردید ، مشاهده این کانال ها به راحتی امکان پذیر نیست.

با اتصال به سرور چینی از طریق VPN مانند CyberGhost ، می توانید یک آدرس IP چینی دریافت کنید . مکان واقعی شما توسط آدرس IP چینی پنهان می شود و کانالی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید فریب می خورد و باور می کند که در چین واقع شده اید .

و این تمام! اکنون می توانید به طور م theثر از geoblocks محدود کننده دور بزنید. این کار محتویات مسدودشده را مسدود می کند و می توانید بدون هیچ زحمتی جریان دهید.

کانالهای تلویزیونی چینی را با CyberGhost اکنون تماشا کنید!

بهترین VPN ها برای تماشای تلویزیون چینی (به روز شده در آگوست 2021)

1. CyberGhost-بلاک کردن مطالب چینی سریع و فوق العاده آسان

  • بیش از 7،327 سرور در بیش از 91 کشور جهان ، از جمله 12 سرور در چین
  • سرعت پخش سریع از سراسر جهان
  • 7 اتصال همزمان دستگاه
  • 45 روز ضمانت بازگشت پول
  • همچنین با Netflix ، HBO ، Sony Crackle ، Showtime ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و سایر موارد

CyberGhost دارای 7،327 سرور چشمگیر در سراسر جهان است که 12 سرور را می توانید انتخاب کنید. در چین . وقتی آن را در تلویزیون Dragon و China Zhejiang TV آزمایش کردم ، مانند یک جذابیت عمل کرد. سرعت اتصال و کیفیت فیلم هایی که تماشا کردم کاملاً بی عیب و نقص بود. در بررسی کامل CyberGhost ما می توانید در مورد آزمایشات بیشتر بخوانید.

شما می توانید از CyberGhost به طور همزمان در 7 دستگاه از طریق یک اشتراک استفاده کنید ، و برنامه ها بسیار کاربرپسند هستند ، حتی تازه واردان VPN بتواند به راحتی از آن استفاده کند فقط با چند کلیک ، من توانستم همه چیز را تنظیم کنم و شروع به تماشای پرشور برنامه های مورد علاقه ام کنم.

این VPN همچنین یک تیم پشتیبانی چت 24/7 واقعاً مفید نیز ارائه می دهد ، بنابراین همیشه وجود دارد اگر گیر کردید کسی در دست شماست به طور کلی ، CyberGhost در صورتی که تازه از VPN استفاده می کنید ، یک انتخاب عالی است. .

کانالهای تلویزیونی چینی را با CyberGhost اکنون تماشا کنید!

2. HMA VPN – قابلیت انسداد کامل و سرعت سریع برای پخش

  • بیش از 1070 سرور در 210+ کشور ، از جمله 4 سرورها در چین
  • پخش محتوای با کیفیت بالا با سرعت چشمگیر
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت وجه
  • همچنین با Netflix ، پراکسی iPlayer ، NBC ، Amazon Prime Video ، Fox Sports و موارد دیگر
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

HMA VPN دارای بیش از 1070+ سرور در بیش از 210 کشور جهان و دارای 4 سرور در چین است. هنگام آزمایش محتوا در تعدادی از کانال های تلویزیونی چینی ، بدون زحمت می توانم آن را مسدود کنم (فکر می کنم نمایش بازی مورد علاقه جدیدم را نیز پیدا کردم – می توانم صدای شما را ببینم در کانال ماهواره ای جیانگ سو).

سرعتهای سریع به من امکان پخش بدون هیچ مشکلی را داد – من چندین برنامه مختلف را بدون هیچگونه بافر یا مشکلی با کیفیت بصری تماشا کردم . در بررسی کامل HMA VPN اطلاعات بیشتری در مورد آزمایشات ما وجود دارد.

HMA VPN با انواع مختلفی از سیستم عامل ها سازگار است و شما می توانید از آن در حداکثر 5 دستگاه به طور همزمان استفاده کنید . به علاوه ، با برنامه های قیمت گذاری از کاربران مجرد گرفته تا مشاغل و حتی بسته "دوستان و خانواده" ، در مورد بودجه شما نیز انعطاف پذیری وجود دارد.

با 30 روز ضمانت بازگشت پول ، می توانید بدون نیاز به تعهد به آن بروید.

کانالهای تلویزیونی چینی را با HMA VPN هم اکنون تماشا کنید!

3. Hotspot Shield-استفاده آسان از VPN با سرورهای بهینه شده برای پخش

  • 3200+ سرور در بیش از 80 کشور ، از جمله 1 محل سرور در چین
  • سرعت اتصال بسیار سریع برای پخش بدون بافر
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • 45 روز ضمانت بازگشت وجه
  • همچنین با Netflix ، Twitch ، Hulu ، پراکسی کار می کند iPlayer ، Amazon Prime Video و موارد دیگر
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

Hotspot Shield به سرعت اتصال از طریق سرورهای بهینه شده برای پخش می بالد و می توانم به شما اطمینان دهم – این سریع! من آن را در انواع کانال های تلویزیونی چینی آزمایش کردم و هیچ مشکلی در بافر کردن یا انتظار برای بارگذاری اتصالات نداشتم. اطلاعات بیشتر را می توانید در بررسی دقیق Hotspot Shield ما بخوانید.

با Hotspot Shield ، می توانید محتوای چینی مورد علاقه خود را همزمان در حداکثر 5 دستگاه سرگرم کنید. بنابراین ، حتی اگر در تجارت دور هستید و شخص مهم شما در خانه است ، هر دوی شما همچنان قادر خواهید بود برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. بنابراین می توانید در عرض چند دقیقه از این قفل های جغرافیایی مزاحم دور شوید. افراد امنیتی نیز باید تحت تأثیر ویژگیهای محکم VPN قرار گیرند. بدون ریسک .

کانالهای تلویزیونی چینی را با Hotspot Shield اکنون تماشا کنید!

4. VPNArea – قابلیت پخش سریع و رفع انسداد چشمگیر

  • 200+ محل سرور در 55+ کشور ، از جمله هنگ کنگ [19659008] پخش سریع از هر کشوری
  • 8 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت برگشت وجه
  • همچنین با Netflix ، YouTube ، پراکسی iPlayer ، Hulu ، Twitch و دیگر
  • سازگار با Windows ، macOS ، لینوکس ، اندروید ، iOS ، آمازون فایر و دیگر

VPNArea یک ارائه دهنده VPN با سابقه است که همواره سرعت و خدمات خود را بهبود می بخشد. من با آزمایش BTV و Dragon Television ، آزمایشات سرعت و کیفیت خود را انجام دادم ، و ناامید نشدم – بدون زحمت می توانستم بدون هیچگونه بافر جریان پیدا کنم . می توانید در بررسی VPNArea ما در مورد آن بیشتر بخوانید.

8 اتصال همزمان دستگاه VPNArea بالاترین عدد در این لیست است . وقتی به دیدار خانواده می رفتیم ، هر کدام می توانستیم برنامه های مورد علاقه خود را بدون هیچ مشکلی تماشا کنیم. بنابراین اگر می خواهید عناوین مورد علاقه خود را در چندین دستگاه تماشا کنید ، این VPN می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. حتی والدین من هنگام بازدید از این VPN به راحتی از آن استفاده کردند. کاربران شیک تر (من یکی از آنها هستم!) از ویژگی های امنیتی نیز خسته خواهند شد.

آیا در مورد آزمایش آن فکر می کنید؟ شما می توانید بدون استرس آن را با 30 روز ضمانت بازگشت وجه آزمایش کنید.

کانال های تلویزیونی چینی را با VPNArea Now تماشا کنید!

5. FlyVPN-رفع انسداد و پخش با یک کلیک

  • بیش از 500 سرور در بیش از 40 کشور ، از جمله 90 سرور در چین
  • پخش بدون تأخیر و سریع از هر نقطه
  • تا 1 اتصالات همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت وجه
  • همچنین با Amazon Prime Video ، Netflix ، YouTube و موارد دیگر کار می کند
  • سازگار با Windows ، macOS ، Linux ، Android ، iOS و موارد دیگر

FlyVPN دارای یک شبکه گسترده سرور جهانی ، با 90 سرور در چین – تعداد قابل توجهی بیشتر از بقیه که من آزمایش کردم. سرورهای بیشتر به معنای تعداد کمتری است که همه سعی می کنند از یک سرور استفاده کنند-بنابراین باید سرعت اتصال بیشتری را تجربه کنید.

به لطف اتصال سریع و کیفیت بالای فیلم هایی که تماشا کردم ، می توانم Super-Vocal را تماشا کنم. با بهترین کیفیت ، بدون هیچ گونه بافر یا وقفه. در بررسی کامل ما درباره FlyVPN بیشتر بخوانید.

برنامه ها با همه سیستم عامل های اصلی سازگار هستند و نصب و استفاده از آنها بسیار آسان است . شما می توانید مشترک شوید ، بارگیری کنید ، متصل شوید و جریان را همزمان با تهیه پاپ کورن مایکروویو شروع کنید.

FlyVPN میزان ترافیک داده یا پهنای باند شما را محدود نمی کند ، به این معنی که شما این کار را نمی کنید. باید نگران گاز دادن باشید و می توانید حداکثر 1 دستگاه را همزمان متصل کنید. به علاوه شما می توانید 100٪ بدون ریسک آن را با استفاده از 30 روز ضمانت بازگشت وجه امتحان کنید.

کانال های تلویزیونی چینی را با FlyVPN اکنون تماشا کنید!

س FAالات متداول در مورد بهترین VPN برای کانالهای تلویزیونی چینی

بهترین VPN برای کانالهای تلویزیونی چینی چیست؟

CyberGhost بهترین توصیه من برای تماشای تلویزیون چینی است. سرعت اتصال فوق العاده و مشاهده بدون بافر آن را برای نقطه شماره 1 لیست من بی فایده می کند ، اما من از سهولت استفاده از آن نیز قدردانی می کنم. حرکت در برنامه ها ساده است ، بنابراین حتی "چالش برانگیزترین" فرد در حلقه دوستان شما می تواند بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کند.

آیا می توانم از VPN رایگان برای تماشای کانال های تلویزیونی چینی استفاده کنم؟

I آن را توصیه نمی کنم . ارائه دهندگان VPN رایگان اغلب دسترسی محدودی به سرور و سرعت اتصال کمتری به شما می دهند و در نتیجه بافر کردن و کیفیت پایین فیلم ها ایجاد می شود. اکثر VPN های رایگان همچنین برای انتقال داده و استفاده از پهنای باند محدودیت قائل می شوند ، بنابراین شما هرگز نمی دانید چه زمانی کمک هزینه اطلاعات شما تمام می شود. ضمانت بازگشت وجه) تا بتوانید تمام مزایای یک VPN برتر را بدون هیچ گونه خطری کشف کنید.

کدام VPN سریعترین است؟

CyberGhost تمام VPN های مهم دیگر را با سرورهای چین در سرعت ما ضرب کرد. آزمایشات این VPN به طور خودکار شما را به سریعترین سرور خود متصل می کند و به لطف سرورهایی که برای پخش HD بهینه شده اند ، دسترسی به سریال های چینی مورد علاقه شما واقعاً بدون زحمت است.

چگونه می توانم آدرس IP چینی بگیرم؟

اکثر کانال های تلویزیونی چینی و سایت های پخش کننده محتوای خود را از بینندگان خارج از چین با استفاده از geoblocks پنهان می کنند . کار در اطراف این geoblocks ساده است. شما باید یک VPN با سرورهایی در چین بارگیری و نصب کنید ، چین را به عنوان کشور مورد نظر خود برای اتصال انتخاب کنید و سپس VPN بقیه کارها را انجام می دهد.

این آدرس IP چینی را به شما اختصاص می دهد که آدرس واقعی شما را پوشش می دهد. پس از اتمام این کار ، سایت های چینی شما را در آنجا می بینند و می توانید بدون هیچ مشکلی قفل را باز کرده و از محتوای دارای محدودیت مکانی لذت ببرید.

تلویزیون چینی را با CyberGhost اکنون تماشا کنید!

بهترین VPN را برای کانالهای تلویزیونی چینی دریافت کنید

برخی از وب سایت ها از فناوری مسدودسازی جغرافیایی برای محدود کردن دسترسی کاربران از کشورهای خاص به محتوای آنها استفاده می کنند. اما وقتی از VPN ممتاز برای دریافت آدرس IP چینی استفاده می کنید ، این محدودیت ها مربوط به گذشته است.

CyberGhost سرعت سریع ، برنامه های کاربردی آسان ، 7 اتصال همزمان دستگاه ، قابلیت انسداد بی نظیر و سرورهای بهینه را ارائه می دهد. به می توانید آن را به صورت رایگان با 45 روز ضمانت بازگشت وجه آن امتحان کنید و ببینید آیا آن را دوست دارید.

کانال های تلویزیونی چینی را با CyberGhost در حال حاضر تماشا کنید!

به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای کانال های تلویزیونی چینی عبارتند از:

VPN ها می توانند به شما کمک کنند این اطلاعات را از وب سایت ها پنهان کنید تا در همه حال از شما محافظت شود. ما ExpressVPN را توصیه می کنیم – VPN شماره 1 از بین بیش از 350 ارائه دهنده ای که آزمایش کرده ایم. دارای ویژگی های رمزنگاری و حریم خصوصی درجه یک است که امنیت دیجیتال شما را تضمین می کند ، بعلاوه-در حال حاضر 49 درصد تخفیف ارائه می دهد.


از ExpressVPN

دیدن کنید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،