7 بهترین VPN برای ونکوور در سال 2021 برای سرعت و امنیت

کانادا به خاطر هاکی روی یخ خود شناخته شده است ، با تیم های بزرگی مانند Canucks و Giants. با این حال ، هنگام مسافرت به خارج از ونکوور ، ممکن است به کانال های تلویزیونی که به صورت زنده پخش کننده بازی های مهم هاکی روی یخ هستند ، دسترسی نداشته باشید. شما به یک VPN با سرورهای سراسر جهان (از جمله کانادا) نیاز دارید تا بتوانید Sportsnet NOW و DAZN را در خارج از کشور تماشا کنید. اگر به ونکوور می روید ، از VPN برای دسترسی به محتوای کشور خود استفاده کنید.

بهترین VPN ها با استفاده از رمزگذاری 256 بیتی AES و سیاست عدم ثبت گزارش ، اطلاعات و اطلاعات شما را خصوصی نگه می دارند . این مهم است زیرا کانادا بخشی از اتحاد 5 چشم است – گروهی از کشورها که اطلاعات شهروندان خود را جمع آوری و به اشتراک می گذارند.

VPN شماره 1 انتخاب من برای ونکوور ExpressVPN است زیرا سرعت بسیار خوبی را برای بدون بافر فراهم می کند. پخش جریانی و ویژگی های امنیتی قوی که شما را ناشناس آنلاین نگه می دارد. بعلاوه ، ExpressVPN دارای یک شبکه سرور جهانی (از جمله ونکوور) است. ExpressVPN بدون خطر را امتحان کنید. اگر تحت تأثیر قرار نگرفتید ، می توانید ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید.

امروز بهترین VPN را برای ونکوور دریافت کنید!

کوتاه مدت؟ در اینجا بهترین VPN ها برای ونکوور در ژوئیه 2021 وجود دارد

  1. ExpressVPN – شماره 1 VPN برای پخش ایمن محتوای محلی و بین المللی با سرعت و سرورهای سریع در 94 کشور. بعلاوه ، می توانید ExpressVPN را با اطمینان امتحان کنید زیرا 30 روز ضمانت ارائه می دهد.
  2. IPVanish – یک VPN عالی برای خانواده های بزرگ و مشاغل کوچک ، زیرا می توانید تعداد نامحدودی دستگاه را به طور همزمان و بدون هیچ گونه خدشه در عملکرد متصل کنید. [19659007] CyberGhost – محافظت از Wifi به صورت خودکار شما را در شبکه های عمومی ایمن نگه می دارد ، اما ضمانت برگشت 45 روزه پول فقط برای برنامه های طولانی مدت در دسترس است.
  3. دسترسی خصوصی به اینترنت – تعداد سرورهای گسترده برای جلوگیری از ازدحام و سریعترین سرعت را به شما می دهد ، اما همه سرورها نمی توانند به طور قابل اعتماد محتوا را از انسداد خارج کنند.
  4. PrivateVPN – ویژگی های قدرتمند حریم خصوصی (مانند رمزگذاری 256 بیتی AES) شما را به صورت آنلاین ناشناس نگه می دارد اما شبکه کوچکتری دارید.

سعی کنید ExpressVPN امروز بدون خطر!

بهترین VPN ها برای ونکوور – تحلیل کامل (به روز شده در سال 2021)

اگرچه کانادا سانسور آنلاین را تجربه نمی کند ، اما برخی از مطالب همچنان محدود است. به عنوان مثال ، برخی از وب سایت ها دسترسی ساکنان کبک را به محتوای آنها ممنوع می کنند زیرا نسخه فرانسه در دسترس آنها نیست (همانطور که در قانون است). همچنین ، اگر از ونکوور بازدید می کنید ، خدمات آنلاین (مانند بانکداری الکترونیکی) از کشور خود ممکن است در دسترس نباشد.

من نزدیک به 100 VPN را آزمایش کردم تا لیستی از بهترین VPN ها را برای ونکوور به شما ارائه دهم. من فقط تعداد کمی از آنها را کشف کردم که می توانند مسدود کننده های جغرافیایی را دور بزنند و تقریباً به هر محتوایی دسترسی پیدا کنند (از DAZN تا Netflix US) بدون اینکه سرعت شما را کم کند.

VPN های این لیست دارای ویژگی های امنیتی و محرمانه ای هستند که برای ایمن نگه داشتن داده های خود از فضولی لازم دارید. چشم ها. اما آنچه این VPN ها را از بقیه متمایز می کند پشتیبانی اختصاصی مشتری و تضمین های قابل اعتماد بازگرداندن پول است.

1. ExpressVPN – سرعت سریع برای جریان بدون بافر در ونکوور

  • سرعت و مکان سرور: شعله ور سرعت سریع با 3000 سرور در 94 کشور ، از جمله ونکوور
  • قابلیت امنیتی: رمزگذاری در سطح نظامی و پروتکل های امنیتی متعدد
  • حریم خصوصی داده ها: سیاست عدم ثبت نام و کلید کشتار
  • پول ضمانت بازگشت: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش كند: Netflix (آمریكا و كانادا) ، Disney + ، DAZN ، ESPN + ، Sportsnet ، CBC ، Amazon Prime Video ، Hulu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، iOS ، Android ، Mac ، Linux ، Chrome ، Firefox و موارد دیگر

پخش جریانی بدون بافر در HD ، ExpressVPN را به گزینه ای عالی برای تماشای جدیدترین بازی هاکی روی یخ تبدیل می کند. وقتی ویژگی SmartVP ExpressVPN را آزمایش کردم ، براساس موقعیت واقعی خودم به طور خودکار به نزدیکترین سرور متصل شدم. سرعت من 4 reduced کاهش می یابد ، که به اندازه کافی سریع است تا بتواند جریان HD را پخش کند. لازم نیست نگران میزان استفاده از داده باشید زیرا نامحدود است.

ExpressVPN دارای بیش از 3000 سرور در 94 کشور است ، از جمله بسیاری از آنها در ونکوور واقع شده اند. من می توانم به راحتی به خدمات ورزشی محلی مانند Sportsnet NOW دسترسی پیدا کنم و سیستم عاملهای بین المللی را از جمله حساب Amazon Prime Video خود رفع انسداد کنم.

فعالیت آنلاین شما با رمزگذاری درجه نظامی ExpressVPN به صورت خصوصی حفظ می شود. VPN بسته به نیاز شما به VPN ، روش های مختلف رمزگذاری داده های شما (پروتکل های امنیتی) را نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر دلیل اصلی شما برای استفاده از VPN جریان بی وقفه است ، پروتکل اختصاصی Lightway ExpressVPN را توصیه می کنم – سریعترین سرعت را به شما می دهد.

ExpressVPN با محافظت در برابر نشت DNS / IP شما را در برابر قرار گرفتن در معرض اطلاعات تصادفی محافظت می کند و Network Lock (کلید خودکار کشتن). در صورت خراب شدن VPN ، شبکه قفل شما را از اینترنت جدا می کند (که بسیار نادر است). بنابراین ، هیچ شانسی برای نشان دادن موقعیت واقعی شما وجود ندارد. بعلاوه ، ExpressVPN از یک سیاست سختگیرانه در زمینه عدم ثبت اطلاعات پیروی می کند ، بدین معنی که اطلاعات شخصی شما را جمع آوری ، به اشتراک نمی گذارد یا نمی فروشد. سیاست عدم ورود به سیستم به ویژه در کانادا بسیار مهم است ، زیرا در توافق نامه اشتراک اطلاعات اتحاد 5 چشم شرکت می کند.

شما می توانید حداکثر تا 5 دستگاه را با یک مجوز ExpressVPN به طور همزمان وصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب VPN MediaStreamer است که به شما امکان می دهد از دستگاه هایی که معمولاً با VPN سازگار نیستند (مانند Xbox ، Playstation و Nintendo Switch) برای پخش مستقیم رویدادهای ورزشی استفاده کنید.

برنامه های داخلی ExpressVPN به خوبی طراحی شده و به راحتی قابل استفاده هستند استفاده کنید. برای فعال شدن ، بیشتر ویژگی ها فقط با یک کلیک طول می کشد. با این وجود ، در صورت بروز مشکل ، پشتیبانی چت زنده 24/7 در دسترس است.

ExpressVPN را بدون نگرانی امتحان کنید (با ضمانت 30 روزه پس دادن پول پشتیبانی می شود). من این خط مشی را برای خودم آزمایش کردم و ظرف 3 روز کاری بازپرداخت خود را دریافت کردم.

ExpressVPN امروز را امتحان کنید!

2. IPVanish – اتصالات نامحدود برای محافظت همزمان از همه دستگاههای شما

  • سرعت و مکان سرور: اتصالات سریع روشن بیش از 1600 سرور در بیش از 75 کشور جهان ، از جمله 6 سرور در ونکوور
  • قابلیت امنیتی: ویژگی تقلا و رمزگذاری 256 بیتی
  • حریم خصوصی داده ها: حفاظت از نشت DNS / IP و سیاست عدم ثبت گزارش ها
  • ضمانت استرداد پول: 30 روز
  • می توان محتوای محلی و جهانی را پخش كرد: Netflix (آمریكا و كانادا) ، دیزنی + ، ESPN + ، Sportsnet ، CBC ، آمازون پرایم ویدئو ، هولو و موارد دیگر [19659007] سازگار با: Windows ، iOS ، Android ، Mac ، Linux ، Chrome و موارد دیگر

IPVanish برای خانوارهای چند دستگاهی و مشاغل کوچک مناسب است. شما می توانید تعداد نامحدودی دستگاه را به طور همزمان متصل کنید و فقط هزینه یک اشتراک را پرداخت کنید. VPN همچنین با اکثر سیستم عامل ها سازگار است ، بنابراین هرگز مجبور نیستید دستگاهی را بدون محافظت بگذارید. من عملکرد IPvanish را با اتصال بیش از 13 دستگاه در خانه خود (از جمله Kodi ، لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند ، Raspberry PI من و Apple TV) آزمایش کردم. IPVanish بی عیب و نقص کار کرد – اتصال VPN یک بار قطع نشد – ما می توانیم بدون تأخیر به مرور ، پخش جریانی و بازی بپردازیم.

اطلاعات شخصی شما با سیاست سختگیرانه ثبت نشدن IPVanish و حفاظت از نشت DNS ایمن است. امنیت داده با رمزگذاری 256 بیتی VES VPN بیشتر اعمال می شود. سوییچ kill نیز موجود است. این یک ویژگی اتصال مجدد خودکار شفاف دارد که اگر دستگاه شما برق را قطع کند یا سوئیچ kill فعال شود ، VPN را به طور خودکار مجدداً وصل می کند ، بنابراین هرگز در برابر هکرها آسیب پذیر نخواهید شد.

فناوری های مسدود کردن VPN با ویژگی Scramble IPVanish مطابقت ندارد پنهان کردن ترافیک VPN خود به عنوان یک ترافیک منظم اینترنتی. VPN همچنین بیش از 1600 سرور در 75 کشور دارد – دور زدن محدودیت های جغرافیایی بدون زحمت است . هنگام بازدید از دوستان در انگلستان ، من به 1 از 6 سرور موجود در ونکوور متصل شدم تا آدرس IP کانادایی را دریافت کرده و Sportsnet NOW را بدون مشکل مسدود کنم.

با تشکر از پهنای باند نامحدود و سرعت رعد و برق ، فیلم ها به راحتی در HD جریان می یابند. من هنگام اتصال به سرورهای دورتر از مکان واقعی خود ، متوجه کاهش سرعت شدم. با این حال ، این با VPN کاملاً طبیعی است. تفاوت سرعت فقط کیفیت HD به SD بود – هنوز هم نکته ای است که باید به خاطر بسپارید.

هنگام استفاده از سیاست تضمین بازپرداخت پول ، می توانید IPVanish را به مدت 30 سال رایگان امتحان کنید. بهترین قسمت این است که ، برای دریافت بازپرداخت حتی لازم نیست با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید. فقط اشتراک خود را در وب سایت خود لغو کنید. پول من در همان هفته به حساب من برگشت.

IPVanish Today را امتحان کنید!

3. CyberGhost – محافظت خودکار از WiFi شما را در شبکه های عمومی ایمن می کند

  • سرعت و مکان سرور: سرعت فوق العاده سریع با 7،004 سرور در 91 کشور ، از جمله 63 سرور در ونکوور
  • قابلیت امنیتی: پروتکل OpenVPN و رمزگذاری 256 بیتی AES
  • حریم خصوصی داده ها : محافظت خودکار از WiFi و سوئیچ kill
  • ضمانت بازگشت پول: 45 روز
  • می توانید محتوای محلی و جهانی را پخش کنید: Netflix (ایالات متحده و کانادا) ، Disney + ، ESPN + ، Sportsnet ، CBC ، Amazon Prime Video ، Hulu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، iOS ، Android ، Mac ، Linux ، Chrome ، Firefox و موارد دیگر

CyberGhost تکنیک های مختلفی را برای جلوگیری از دسترسی هکرها و تغییر آنها به کار می برد درخواست های DNS یا سرقت اطلاعات خصوصی. VPN به محض شناسایی کانون WiFi جدید به طور خودکار راه اندازی می شود. بنابراین ، هنگام استفاده از شبکه های عمومی ، لازم نیست نگران باشید که VPN را روشن کنید. محافظت در برابر نشت DNS / IP همراه با سوئیچ کشتن خودکار CyberGhost تضمین می کند هیچ کس نمی تواند کاری را که شما آنلاین انجام می دهید ببینید – حتی اگر VPN به طور غیر منتظره ای قطع شود. من نشتی را در هیچ یک از سرورهای CyberGhost که آزمایش کرده ام ، کشف نکردم.

فعالیت آنلاین شما با رعایت سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم و با استفاده از پروتکل OpenVPN با رمزگذاری 256 بیتی AES با [CyberGhostبیشترمحافظتمیشود هویت خود را نقاب کنید . برای امنیت بیشتر ، می توانید به شبکه سرور NoSpy VPN ، که فقط تیم CyberGhost به آن دسترسی دارند ، ارتقا دهید – کاهش خطر درگیری شخص ثالث.

دسترسی به محتوای محلی کانادایی نسیم است ، CyberGhost دارای 63 سرورها در ونکوور. به علاوه ، با داشتن 7،004 سرور در 91 کشور ، همچنین می توانید سایت ها و خدمات بین المللی را رفع انسداد کنید. من برای ورود به پورتال بانکی آنلاین خود در خارج از کشور مشکلی نداشتم.

CyberGhost بسیار مبتدی است و با تمام سیستم عامل های اصلی کار می کند. نصب و راه اندازی کمتر از 5 دقیقه طول کشید. به علاوه ، می توانید همزمان با 7 مجوز از حداکثر 7 دستگاه استفاده کنید. با این حال ، در صورت نیاز به کمک ، پشتیبانی مشتری 24 ساعت شبانه روز از طریق گفتگوی زنده در دسترس است.

اگرچه اشتراک های ماهانه گران هستند ، اما شما فقط حدود یک سوم قیمت را پرداخت می کنید و یک بازپرداخت طولانی پرداخت می کنید. در صورت انتخاب برنامه بلند مدت ، تضمین می کنید. اشتراک سالانه CyberGhost را به مدت 45 روز امتحان کنید. من پس از 40 روز استفاده از VPN لغو شدم و در کمتر از 7 روز بازپرداخت شدم.

CyberGhost امروز را امتحان کنید!

4. دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA) – شبکه سرور عظیم برای سرعتهای سریعتر

  • سرعت و مکان سرور : سرعت باورنکردنی با 35550+ سرور در 78 کشور ، از جمله بسیاری در کانادا (ونکوور)
  • قابلیت امنیتی: رمزگذاری 256 بیتی AES و پروتکل OpenVPN
  • حریم خصوصی داده ها: سوئیچ kill و سیاست عدم ثبت گزارش
  • ضمانت بازپرداخت پول: 30 روز
  • می توانید محتوای محلی و جهانی را پخش کنید: Netflix (ایالات متحده و کانادا) ، Disney + ، ESPN + ، Sportsnet ، CBC ، Amazon Prime Video ، و بیشتر
  • سازگار با: Windows ، iOS ، Android ، Mac ، Linux ، Chrome ، Firefox و موارد دیگر

PIA یکی از بزرگترین شبکه ها با بیش از 35550 سرور در 78 کشور است. چند سرور در یک مکان به این معنی است که احتمال ازدحام جمعیت و ازدحام شبکه کمتر است. همراه با پهنای باند نامحدود و بدون محدودیت داده ، می توانید بدون تأخیر به همان اندازه که می خواهید جریان ، بارگیری و بازی کنید. هنگام آزمایش PIA ، من قادر به تماشای بازی های هاکی زنده بدون بافر در اکثر سرورهای کانادایی بودم.

با وجود تعداد زیادی سرور در سراسر جهان ، رفع انسداد محتوای مورد نیاز شما آسان است. در حالی که از انگلستان قادر به دسترسی به DANZ نبودم ، اما با سایر سرویسهای پخش مشکلی نداشتم. بنابراین ، مهم نیست که در هر کجای دنیا باشید ، مجبور نخواهید شد یک مسابقه بین ونکوور کانوکس و تورنتو مپ لیف را از دست بدهید.

داده های شما با رمزگذاری 256 بیتی و انتخاب امنیت شما محافظت می شود پروتکل (OpenVPN یا WireGuard). PIA از یک سیاست سختگیرانه در زمینه عدم ثبت اطلاعات پیروی می کند ، بنابراین اطلاعات قابل شناسایی شخصی شما جمع آوری یا با کسی به اشتراک گذاشته نمی شود. برای اطمینان بیشتر از ناشناس بودن آنلاین خود ، VPN دارای حفاظت از نشت IPv6 / DNS و سوئیچ kill است بنابراین آدرس IP شما حتی در صورت قطع اتصال VPN نیز در معرض خطر قرار نمی گیرد.

می توانید از PIA در استفاده کنید حداکثر 10 دستگاه به طور همزمان. نصب و راه اندازی آسان است ، اما پشتیبانی از چت زنده 24/7 VPN همیشه در صورت داشتن هرگونه سوال در دسترس است . اگر ترجیح می دهید ویژگی ها و تنظیمات را برای خود رقم بزنید ، PIA دارای یک دانش گسترده با راهنماهای گام به گام ، یک بخش پرسش و پاسخ عمیق است.

با استفاده از پول 30 روزه همه ویژگی های PIA را بدون خطر آزمایش کنید ضمانت بازگشت. من به اندازه کافی سریع بازپرداخت خود را دریافت کردم ، اما مجبور شدم دلیلی برای لغو آن ارائه کنم.

دسترسی خصوصی به اینترنت را امروز امتحان کنید!

5. PrivateVPN – ویژگی های قدرتمند حفظ حریم خصوصی برای گمنامی آنلاین

  • سرعت و مکان سرور: اتصالات سریع در همه 100 سرور موجود در 63 کشور ، از جمله سرورهای مونترآل و تورنتو
  • قابلیت امنیتی: Stealth VPN و رمزگذاری 128 یا 256 بیتی
  • حریم خصوصی داده ها: سیاست عدم ثبت نام و کلید کشتار
  • بازگشت پول تضمین: 30 روز
  • می تواند محتوای محلی و جهانی را پخش كند: Netflix (آمریكا و كانادا) ، Disney + ، DAZN ، ESPN + ، Sportsnet ، CBC ، Amazon Prime Video ، Hulu و موارد دیگر
  • سازگار با : ویندوز ، iOS ، Android ، Mac ، Linux و موارد دیگر

تنظیمات امنیتی از پیش پیکربندی شده PrivateVPN از همان ابتدا شما را در امنیت و ناشناس نگه می دارد. با این حال ، شما گزینه سفارشی سازی را دارید. برای قوی ترین محافظت ، رمزگذاری AES 256 بیتی را انتخاب کنید یا اگر سرعت بیشتری می خواهید 128 بیت را انتخاب کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که کدام پروتکل امنیتی برای VPN شما بیشتر مناسب باشد – OpenVPN ، L2TP / IPsec ، PPT یا IKEv2. PrivateVPN همچنین با سیاست عدم ثبت گزارش ، محافظت در برابر نشت IPv6 / DNS و یک سوئیچ خودکار از بین بردن اطلاعات برای محافظت بیشتر از داده ها همراه است.

با طراحی تمیز و سازمان یافته PrivateVPN تغییر تنظیمات امنیتی شما آسان است. VPN با ارائه انتخاب بین حالت های ساده و پیشرفته ، رابط کاربری خود را حتی بیشتر ساده می کند. همانطور که از نام آن پیداست ، حالت ساده برای مبتدیان مناسب است و حالت پیشرفته بیشتر برای افراد حرفه ای VPN است که دوست دارند ویژگی ها و tinker را با تنظیمات تنظیم کنند. در هر صورت ، پشتیبانی از چت زنده 22 ساعت در روز در دسترس است – شما مستقیماً به یک توسعه دهنده متصل خواهید شد .

حتی اگر VPN دارای شبکه کوچکتر 100 باشد سرورهای 63 کشور جهان (هیچ کدام در ونکوور نیستند) ، PrivateVPN عملکرد فوق العاده خوبی در طی تست های رفع انسداد من داشت. ویژگی Stealth VPN ترافیک VPN شما را مخفی می کند تا به شما کمک کند حتی سخت ترین محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید. من در اولین تلاش به حساب Netflix Canada خود دسترسی پیدا کردم. همچنین متوجه شدم سرعت PrivateVPN حتی در زمان اوج اینترنت نیز بسیار قابل اعتماد است. بعلاوه ، من می توانم ساعتهای زیادی از DAZN را با کیفیت HD و بدون محدودیت در پهنای باند یا داده تماشا کنم.

حداکثر 6 دستگاه را به طور همزمان متصل کنید و PrivateVPN را به مدت 30 روز امتحان کنید.

PrivateVPN امروز را امتحان کنید!

راهنمای سریع: نحوه تنظیم VPN برای ونکوور

  1. بارگیری VPN. بهترین انتخاب من برای ونکوور ExpressVPN است. پروتکل Lightway آن سرعت جریانی سریع را به شما می دهد و از ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی برای خصوصی نگه داشتن عادات مرور شما برخوردار است. بعلاوه ، می توانید ExpressVPN بدون ریسک را امتحان کنید زیرا دارای 30 روز ضمانت استرداد پول است.
  2. به یک سرور متصل شوید. یک سرور در کشور مورد نظر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید به Hulu دسترسی پیدا کنید ، یک سرور در ایالات متحده انتخاب کنید.
  3. شروع به مرور کنید. اکنون می توانید بصورت خصوصی مرور کنید ، زیرا می دانید اتصال شما ایمن است.

نکاتی درباره نحوه انتخاب بهترین VPN برای ونکوور

در زیر معیارهایی است که برای آزمایش بهترین VPN ها برای ونکوور استفاده کردم. من پیشنهاد می کنم برای کشف VPN مناسب برای نیازهای خود از این ویژگی ها به عنوان چک لیست استفاده کنید.

  • رمزگذاری قوی. تمام VPN های موجود در این لیست رمزگذاری 256 بیتی AES را ارائه می دهند ، همان استانداردی که توسط ارتش ایالات متحده استفاده می شود و شکستن آن در واقع غیرممکن است.
  • شبکه سرور جهانی. با صدها سرور در سراسر جهان ، یافتن سرور آسان تر برای دسترسی به وب سایت ها و سرویس های موردنیاز شما آسان تر است.
  • سرعت سریع. سرورهای محلی همیشه سریعترین ارتباطات را برای جلوگیری از وقفه هنگام پخش جریانی ، بازی یا تورنت به شما ارائه می دهند. به همین دلیل است که همه VPN های توصیه شده من یا دارای سرورهایی در ونکوور یا مجاور (مانند تورنتو یا مونترال) هستند.
  • یک کلید کشتن: یک سوئیچ کشتن باعث می شود در صورت عدم موفقیت VPN نشت داده ها مکان واقعی شما و فعالیت های آنلاین شما را نشان ندهد. . این ویژگی شما را از اینترنت جدا می کند تا زمانی که اتصال ایمن برقرار شود ، بنابراین شما ناشناس می مانید.
  • سیاست عدم ثبت گزارش: سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم به این معنی است که VPN داده های شما را جمع آوری ، اشتراک یا فروش نمی کند به هر کسی. این امر به ویژه از آنجا که کانادا بخشی از اتحاد 5 چشم را تشکیل می دهد بسیار مهم است.
  • ضمانت بازگشت مطمئن: تمام VPN های موجود در این لیست دارای ضمانت بازگشت پول بدون ریسک هستند بنابراین می توانید به تصمیم خود اطمینان داشته باشید.
  • پشتیبانی مشتری. برای داشتن آرامش بیشتر ، دانستن اینکه می توانید برای کمک فوری (آنلاین یا تلفنی) ارتباط برقرار کنید ، آرامش بخش است. خدمات مشتری پاسخگو ضروری است.

ExpressVPN امروز را برای ونکوور امتحان کنید!

سQالات متداول در مورد استفاده از VPN در ونکوور

آیا می توانم از VPN رایگان برای ونکوور استفاده کنم؟

بله ، چند VPN رایگان برای کانادا کار می کنند ، اما محدود کردن داده ها ، سرعت و حتی دسترسی به سرور معمول است. VPN های رایگان عمداً ویژگی ها را محدود می کنند تا مجبور شوید به برنامه پرداخت شده آنها ارتقا دهید. حتی برخی از آنها سابقه مرور و اطلاعات شخصی شما را برای سود می فروشند. برای محافظت از حریم خصوصی خود و دور زدن محدودیت های جغرافیایی بدون به خطر انداختن سرعت ، ExpressVPN را امتحان کنید. حتی با 30 روز ضمانت استرداد پول همراه است.

آیا من برای Vancouver به VPN احتیاج دارم؟

بله ، VPN هویت و فعالیت آنلاین شما را از هکرها ، کلاهبرداران و اسنپ ها در امان نگه می دارد. همچنین ، کانادا بخشی از توافق نامه اشتراک اطلاعات اتحاد 5 چشم است. به دنبال VPN باشید که از خط مشی عدم ثبت نام مانند موارد موجود در این لیست پیروی کند. VPN با یک شبکه جهانی همچنین به شما امکان دسترسی به وب سایت ها و برنامه های مورد نیاز هنگام سفر به خارج از کشور را می دهد. بنابراین ، شما هرگز مجبور نیستید یک مسابقه مهم هاکی روی یخ را از دست بدهید.

آیا VPN در ونکوور کانادا قانونی است؟

بله ، استفاده از VPN در سراسر کانادا و اکثر کشورها قانونی است. چند مکان وجود دارد که VPN ها را ممنوع یا محدود می کنند ، اما حتی در آن زمان ، هیچ توریستی برای استفاده از یکی از آنها با مشکل روبرو نشده است. برای محافظت از اطلاعات خود در برابر چشم کنجکاو ، VPN را انتخاب کنید که از رمزگذاری درجه نظامی مانند ExpressVPN استفاده می کند.

The Bottom Line

اگر می خواهید ناشناس آنلاین بمانید و از هرجایی به محتوای کانادایی و بین المللی دسترسی پیدا کنید ، به VPN نیاز دارید. . بهترین VPN ها برای ونکوور ، حتی در صورت استفاده از WiFi عمومی ، داده های شما را از هکرها در امان نگه می دارد. علاوه بر این ، شما هرگز مجبور نخواهید بود یک بازی Canucks را هنگام مسافرت به خارج از کشور از دست بدهید.

ExpressVPN گزینه شماره 1 من برای ونکوور است زیرا هزاران سرور در داخل و خارج از کانادا دارد و ذخیره یا ذخیره نمی کند. هر یک از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید. شما می توانید ExpressVPN را با اطمینان امتحان کنید زیرا با 30 روز ضمانت استرداد پول پشتیبانی می شود.

به طور خلاصه ، در اینجا بهترین VPN ها برای هشدار حریم خصوصی Vancouver


دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،