مایکروسافت سرفیس نئو خیلی بیرون می آید تا پردازنده آن متوقف شود – Geek را مرور کنید

 Surface Neo با صفحه کلید بی سیم.
Microsoft

مایکروسافت برای اولین بار تبلت Surface Neo دو صفحه ای خود را در اکتبر سال 2019 اعلام کرد و از آن زمان تغییرات زیادی صورت گرفته است. ابتدا مایکروسافت ویندوز 10 ایکس ، سیستم عامل مورد نظر Surface Neo را از بین برد. و حالا ، اینتل می گوید که این پردازنده های Lakefield خود را متوقف می کند – بله ، پردازنده ای که Surface Neo قرار است روی آن کار کند.

پردازنده های Lakefield اینتل برای اولین بار در سال 2019 معرفی شدند. با یک رد پای کوچک و معماری x86 ، آنها راه حل ایده آل به نظر می رسیدند برای دستگاه های ویندوز فوق العاده نازک و فوق العاده قابل حمل. واضح است که پردازنده ها موفقیت آمیز نبودند ، اگرچه در Lenovo X1 Fold ظاهر شدند.

آیا مایکروسافت در مورد مرگ Lakefield تحت فشار است؟ خوب ، گفتن سخت است. Surface Neo تا سال 2022 به تأخیر افتاد و ممکن است به دلیل فروش ضعیف Surface Duo هرگز به بازار عرضه نشود. همچنین ، اعتماد به نفس روزافزون مایکروسافت به ARM می تواند جهت گیری آن را با Surface Neo تحت تأثیر قرار دهد – ویندوز 10 در ARM مکیده شده است ، اما مایکروسافت از آن زمان متعهد شده است که ARM برای نسخه آینده ویندوز 11 خود پشتیبانی کند ، و همه چیز برای شرکت کمی روشن تر به نظر می رسد. [19659004] البته ، ما باید اپل را وارد این امر کنیم. از زمان معرفی Surface Neo در سال 2019 ، اپل با موفقیت macOS را به معماری ARM منتقل کرده و چندین مزایای حرارتی و نیرو را بدون تضعیف عملکرد به دست آورده است. مایکروسافت ممکن است پس از انتشار Surface Pro X با فشار زیاد ، برای انتشار یک دستگاه ARM رقابتی تر و انقلابی تر احساس فشار کند.

منبع: Windows Central

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،