چگونه Roblox را از هرجای دیگر در سال 2021 رفع انسداد کنیم

Roblox همچنان در سراسر جهان به محبوبیت خود ادامه می دهد. اگر خودتان آماده امتحان آن هستید یا به یک خردسال اجازه بازی در خانه خود را داده اید ، ناامیدکننده است که در برخی کشورها در دسترس نیست. پس از آزمایش تعدادی از روش ها ، بالاخره من یک راه حل پیدا کردم!

با استفاده از VPN می توانید از هرجایی به Roblox دسترسی پیدا کنید. برخی از بازی های آنلاین فقط در مجموعه محدودی از کشورها در دسترس هستند. اگر خارج از مناطق مجاز نیستید ، بازی شما مسدود می شود. VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد تا به شما اجازه دهد در محلی کار کنید که مشکل را برطرف کنید.

من بیش از 30 VPN را آزمایش کردم و ExpressVPN بهترین توصیه من است. در عرض چند ثانیه بازی را مسدود می کند و با سرعت بالا می توانید بدون تاخیر بازی کنید. شما می توانید بدون ریسک آن را امتحان کنید زیرا با 30 روز ضمانت بازگشت پول پشتیبانی می شود. اگر نظر خود را تغییر دهید ، حق بازپرداخت دارید.

امروز بازی Roblox را شروع کنید!

راهنمای سریع: چگونگی رفع انسداد Roblox از هرجای دیگر در 3 مرحله آسان

  1. دریافت VPN. ExpressVPN به دلیل توانایی رفع انسداد بسیار کارآمد ، بهترین توصیه من است.
  2. به یک سرور ایالات متحده متصل شوید. Roblox در کشورهای محدودی از جمله ایالات متحده در دسترس است ، بنابراین باید در آنجا حضور پیدا کنید.
  3. شروع به بازی Roblox ! به سیستم Roblox وارد شوید و از همه چیزهایی كه بازی ارائه می دهد لذت ببرید.

Roblox را با ExpressVPN امروز انسداد دهید!

چرا شما به VPN نیاز دارید تا بازی Roblox

Roblox فقط در یک لیست انتخاب شده از کشورها در دسترس است. این لیست شامل ایالات متحده ، انگلستان و مکانهای اطراف اروپا است. اگر بخواهید در خارج از این مکان ها بازی کنید ، با یک جغرافیایی مواجه خواهید شد. با این حال ، می توانید با استفاده از VPN این بلوک ها را شکست دهید.

VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد و مکان واقعی شما را پنهان می کند. بسته به اینکه به چه سروری متصل شوید ، می توانید هرجایی که دوست دارید ظاهر شود. این بدان معناست که از هرجایی می توان به بازی هایی مانند Roblox – و سایت های جریانی نیز دسترسی داشت. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که VPN ممتازی را انتخاب کنید که بتواند محدودیت های جغرافیایی را از بین ببرد.

شما می توانید Roblox را به همان اندازه که دوست دارید با VPN بازی کنید!

خطر ExpressVPN را امتحان کنید -رایگان!

بهترین VPN ها برای رفع انسداد Roblox از هرجای دیگر در سال 2021

1. ExpressVPN – سرعت رعد و برق سریع برای بازی Roblox بدون تأخیر