ردیاب تناسب اندام جدید 60 دلاری شیائومی وارد ایالات متحده می شود – Geek را مرور کنید

 Xiaomi Mi Smart Band 6
Xiaomi

اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام مقرون به صرفه با عمر باتری زیاد هستید ، Xiaomi Mi Smart Band 6 جدید را در نظر داشته باشید. Xiaomi در خارج از ایالات متحده به دلیل ارائه بودجه عالی محبوب است. ابزارهای دوستانه و غیر منتظره ، Mi Smart Band 6 جدید اکنون در ایالات متحده برای پیش خرید در دسترس است.

Xiaomi Mi Smart Band 6 که یک ماه پیش اعلام شد و در 18 مه ارسال می شود ، زیر آمازون و Walmart زیر 60 دلار قیمت دارد. توجه داشته باشید که در Walmart چند دلار کمتر است.

 Mi Smart Band 6
Xiaomi

Mi Band 6 صفحه لمسی بلند و لاغر 1.56 ″ AMOLED ارائه می دهد در حالی که دو هفته عمر باتری را نیز ارائه می دهد. این مدل جدید 40٪ بزرگتر از Mi Band 5 است در حالی که سنسور جدید اکسیژن خون SP02 ، نظارت بر ضربان قلب 24/7 ، مقاومت در برابر آب و موارد دیگر را ارائه می دهد. با برنامه Mi Fit همراه ، 30 گزینه مختلف فعالیت تناسب اندام ، انتقال اعلان تلفن ، ردیاب خواب و همگام سازی اختیاری با Google Fit دریافت خواهید کرد.

در حالی که آخرین Mi Smart Band 6 شیائومی ممکن است همه زنگ ها و سوت ها را نداشته باشد به عنوان برخی از رقبای خود ، درآمد زیر 60 دلار آن را به گزینه ای فریبنده تبدیل می کند. به خصوص با در نظر گرفتن بیشتر ردیاب های تناسب اندام با هزینه SP02 متر بیش از 100 دلار.

ما اغلب محصولات شیائومی را در سراسر استان نمی بینیم ، بنابراین امروز یک محصول را پیش خرید کنید.

از طریق: AndroidPolice

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،