Apple به طور پیش فرض سیری را زن نمی کند – Geek را مرور کنید

 Siri در iPhone باز می شود.
Apple

آخرین نسخه بتا اپل در iOS با یک تغییر کاملاً شگفت آور همراه است – Siri به طور پیش فرض از زن بیشتر از نیست. در عوض ، اپل گزینه های صوتی جدیدی ایجاد کرده است و شما هنگام راه اندازی ، زن یا مرد را انتخاب می کنید. صداهای جدید حتی از قبل طبیعی تر به نظر می رسند و حتی یک تساوی در جنوب به وجود می آید.

این خبر از TechCrunch می آید ، که برای اولین بار متوجه تغییر در آخرین نسخه بتا شد. اپل اهداف خود را در بیانیه ای به رسانه تأیید کرد:

ما از معرفی دو صدای جدید سیری برای انگلیسی زبانان و این گزینه برای کاربران سیری برای انتخاب صدای مورد نظر خود هنگام راه اندازی دستگاه خود خوشحال هستیم. این ادامه تعهد دیرینه اپل به تنوع و شمول و محصولات و خدماتی است که برای انعکاس بهتر تنوع جهانی که در آن زندگی می کنیم ، طراحی شده است.

سیری از زمان معرفی در سال 2011 به عنوان صدای زن پیش فرض کرده است. و در حالی که اپل اولین شرکتی که صدای زن را به طور پیش فرض انجام می دهد (سیستم های GPS معمولاً اولین انتخاب را می کنند) ، دیگران روند از دستیار Google تا الکسا تا حتی کورتانا را ادامه دادند تا اینکه این دستیار درگذشت .

تا آنجا که آگاه باشید ، این اولین دستیار اصلی دیجیتال است که به طور پیش فرض از صدای زن دور می شود. اگر ترجیح می دهید باز هم می توانید این گزینه را انتخاب کنید ، اما در آینده ، انتخاب Siri برای اولین بار انتخاب شما خواهد بود. اپل بهترین چیز را برای شما تصور نمی کند (که خود یک چیز نادر است).

البته ، این فقط یک نسخه بتا است و هر چیزی ممکن است تغییر کند. اپل می تواند تصمیم بگیرد که به وضعیت موجود برگردد. اما برای کسانی که نگران انتخاب استاندارد صدای زن برای دستیاران دیجیتال هستند ، نشانه خوبی است.

از طریق TechCrunch



دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،