چرا باید به بیل C-11 اهمیت دهید

پنج ماه پیش ، دولت فدرال تلاش خود را برای اصلاح حریم خصوصی دیجیتال در کانادا از طریق لایحه C-11 ارائه داد. این لایحه اختیارات اجرایی بیشتری را به دفتر کمیسر حفظ حریم خصوصی کانادا (دفتری که مسئولیت محافظت از حریم شخصی شما را بر عهده دارد) می دهد ، و جریمه های سنگینی را به شرکت هایی معرفی می کند که رهنمودهای آن را در مورد جمع آوری ، استفاده و افشای اطلاعات شخصی نقض می کنند. با وجود این ، بیل C-11 در هاله ای از ابهام است. گروه های حریم خصوصی اظهار داشتند که این لحظه عظیمی برای حفظ حریم خصوصی در کانادا است که فقط در صورت ایجاد تغییراتی در لایحه پیشنهادی ، می توانیم درست شویم ، اما تحرک زیادی صورت نگرفته است. ما با برایان شورت ، یکی از مبارزان گروه مدافع کانادایی OpenMedia به گفتگو نشستیم تا در مورد بالقوه بیل C-11 ، اشکالات آن صحبت کنیم و اینکه چرا کانادایی ها باید به این مسئله اهمیت دهند.

TunnelBear: بیل C-11 چه اهدافی را دنبال می کند؟ 19659003] برایان شورت: این به کسی که می پرسید بستگی دارد! برای دولت فدرال ، آنها به دنبال به روزرسانی برخی از قوانین هستند که همه موافقند کهنه شده اند. بیش از دو دهه از اجرای قوانین قدیمی می گذرد و از آن زمان تغییرات زیادی صورت گرفته است.

در آن زمان ، اینترنت در مراحل ابتدایی بود ، هیچ کس نمی توانست مرکزیت اینترنت را در تمام زندگی ما پیش بینی کند. به همین ترتیب ، قوانین قدیمی دندان نداشتند. آنها کمیساریای رازداری را بدون قدرت اجرایی زیادی ترک کردند. علی رغم نمونه های بی شماری از آسیب های دنیای واقعی که ناشی از نقض حریم خصوصی بود ، شرکت هایی که قانون را نقض کردند مشمول هیچگونه جریمه یا مجازاتی نمی شوند. از این طریق ، تشویق به رعایت و کمک به حفاظت از اطلاعات شخصی کانادایی بسیار کم بود.

چند سال پیش ، اتحادیه اروپا GDPR را معرفی کرد و این یک تغییر بازی در سطح جهانی بود. این قوانین حریم خصوصی را به عنوان یک حق انسانی در نظر گرفته و مجازات های سختگیرانه ای را برای سازمان هایی که آنها را نقض می کنند ، تعیین می کند. همچنین ، طبق این قوانین ، سایر کشورها مانند کانادا نیز از چنین حریم خصوصی محافظت می کنند. این امر "دولت كانادا را" ترغیب كرد تا قوانین خود را نیز به روز كند.

متأسفانه ، بیل C-11 حریم خصوصی را به عنوان یك حقوق بشر در نظر نمی گیرد ، اما مجازات های سنگینی را برای نقض قوانین حریم خصوصی در نظر می گیرد – هرچند كه من خواهم آمد

شما نحوه نگارش "رضایت ضمنی" و "معافیت های تجاری" را در لایحه پیشنهادی نقد کرده اید ، آیا می توانید توضیح دهید که چرا این مسائل مهم هستند؟ [19659004] بله! قوانین محرمانه حریم خصوصی باید مسئله رضایت را به درستی انجام دهند. اعتقاد ما این است که برای اینکه سازمانی از اطلاعات شخصی شما استفاده کند ، ابتدا باید از شما اجازه بگیرند.

در تهیه این لایحه ، دولت فدرال با گروه های تجاری مشورت کرد. و همانطور که به نظر می رسد ، گروه های تجاری قوانین کمتری در مورد چگونگی مجوز استفاده از اطلاعات شخصی ما می خواهند.

مشاغل می توانند پول زیادی را از طریق استفاده از اطلاعات شخصی ما استخراج کنند. هرچه آنها بیشتر در مورد ما بدانند ، بیشتر می توانند از این اطلاعات برای پیش بینی رفتار ما استفاده کنند و حتی بر اعمال ما تأثیر بگذارند.

در حال حاضر ، به دلیل قدمت قوانین قدیمی ، موارد زیادی برای تفسیر باقی مانده است. شما باید به یاد داشته باشید که بیش از بیست سال پیش تصور چقدر اهمیت اینترنت دشوار بود – به ویژه در طی یک بیماری همه گیر ، جایی که افراد بیشتر چیزهای آنلاین را سفارش می دهند و از اینترنت برای کار و مدرسه استفاده می کنند.

بنابراین این مشاغل دارای اهمیت هستند برای استثنائات جدید در لایحه C-11 که اجازه می دهد اطلاعات شخصی حساس ما را بگیرند و از آنها برای کسب سود استفاده کنند ، لابی کردند این استثنائات یک بستر قانونی امن برای رشد بیشتر اقتصاد کارگزار داده شخص ثالث فراهم می کند ، که یک شبکه سایه دار از شرکت هایی است که اطلاعات شخصی ما را خریداری ، فروش و تجارت می کنند.

به روزرسانی این قوانین فوق العاده است مهم است ، اما ما باید آن را به روش صحیح انجام دهیم

آنچه كه قوانین خوب حریم خصوصی انجام می دهند – مانند قوانینی كه در اتحادیه اروپا وضع شده است – این است كه به مردم كنترل بیشتری بر اطلاعات شخصی خودشان می دهند ، و

می توانید مثالی از نحوه برخورد با نقض حریم خصوصی در صورت عدم اجرای تغییراتی که به Bill C-11 پیشنهاد می دهید ، بیاورید؟

ما این کار را انجام داده ایم بیل C-11 را بررسی کرد و متوجه شد که جریمه هایی که برای آن اعمال می شود شامل موارد قابل توجهی از نقض حریم خصوصی با مشخصات بالا نیست که طی چند سال گذشته در کانادا رخ داده است. (و ما در این باره وبلاگ نوشتیم!)

این تخلفات مربوط به شرکتهایی است که اطلاعات شخصی ما را بدون اجازه گرفته اند و از آنها به روشهایی استفاده کرده اند که بسیار مضر بوده است. به عنوان مثال ، شرکت هایی که کمپین های سیاسی را با اطلاعاتی که به سرقت برده بودند هدف قرار دادند ، شرکت هایی که مخفیانه دوربین های مخفی را در مراکز خرید نصب می کردند ، شرکت هایی که اطلاعات شخصی را به شرکت دیگری می دادند که سپس آن را فاش می کرد ، و شرکت هایی که تصاویر وب سایت های شبکه های اجتماعی را می دزدیدند و آنها را به قانون فروختند

ما به هر یک از این موارد نگاه کردیم – جایی که مقامات کانادایی تشخیص داده بودند که شرکت ها قوانین حریم خصوصی ما را نقض کرده اند – و از اینکه فهمیدیم که هیچ گونه جریمه ای تحت لایحه C-11 در دسترس نخواهد بود ، شوکه شدیم.

ما به این نتیجه رسیدیم که بالاترین جریمه های جهان نیز اگر تقریباً هرگز اعمال نشوند کاملاً بی معنی هستند.

با وجود نقص ، آیا از عدم تحرک در این لایحه نگران هستید؟ آیا ممکن است کانادا این فرصت را از دست بدهد؟

ما از کمبود حرکت در بیل C-11 بسیار نگران هستیم. از زمان نوشتن ، فقط یک بار در پارلمان مورد بحث قرار گرفت و ماهها پیش بود.

به روزرسانی این قوانین بسیار مهم است ، اما ما باید این کار را به روش صحیح انجام دهیم. این مستلزم گفتگو و عمل است – دو موردی که ما نمی بینیم.

با توجه به اینکه به حداقل رساندن داده ها یکی از راه های محافظت VPN از کاربران آنها است ، بیل C-11 چگونه بر کاربران VPN تأثیر می گذارد؟

افرادی که از VPN استفاده می کنند در بالای ذهن خود دارای محافظت از حریم خصوصی هستند. همه ما در OpenMedia از TunnelBear برای محافظت از داده های خود هنگام کار آنلاین استفاده می کنیم. آنها برای هر کسی که در خانه کار می کند یا در غیر این صورت به امنیت و حریم خصوصی اینترنت می پردازد ، گزینه بسیار خوبی است. و آنها به محافظت از جمع آوری اطلاعات شخص ثالث که در بالا در مورد آن صحبت کردم کمک می کنند.

VPN گام مهمی است که فرد می تواند برای محافظت از خود بردارد ، در حالی که قوانین جدید حفظ حریم خصوصی گامی است که دولت می تواند برای محافظت از همه کانادایی ها بردارد. . اما ، همانطور که مدام می گویم ، این به روزرسانی ها باید به روش صحیحی انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است حریم خصوصی در کانادا را بدتر کند.

آیا دولت کانادا با لایحه C-11 در مسیر درست حرکت می کند؟ امیدوارید از کجا برویم؟

از نظر روح ، من فکر می کنم که دولت کانادا در مسیر درست پیش می رود. اما آنها باید سریع عمل کنند و چند تغییر اساسی در قانون ایجاد کنند تا مطمئن شوند که این قانون همان کاری را که آنها می خواهند انجام می دهد.

جرایم قابل احتیاج باید گسترش داده شوند تا شامل موارد اساسی نقض رضایت باشند و این باید شامل موارد زیر باشد: احزاب سیاسی و غیرانتفاعی (مانند OpenMedia!) در دامنه آن. سیاستمداران ممکن است احزاب خود را تحت پوشش قوانین حریم خصوصی قرار ندهند ، اما این یک بخش اساسی از حمایت از حریم خصوصی است و به تقویت دموکراسی ما کمک می کند.

امیدوارم که دولت فدرال به زودی لایحه C-11 را به کمیته معرفی کند و دعوت را آغاز کند نظرات و ارسالی ها بسیاری از کارشناسان از سرتاسر کانادا با توصیه هایی که می کنیم موافقت می کنند و این نگرانی ها را نیز به ما ارائه خواهند داد. (19659004) از آنجا ، امیدوارم که لایحه C-11 با این تغییرات اصلاح شود و به سرعت تبدیل به قانون جدید در کانادا که به محافظت از حریم خصوصی نسل های آینده کمک خواهد کرد. برای مرور وب به صورت خصوصی و ایمن. مرور از طریق هکرها ، ISP ها و هر کسی که شبکه را کنترل می کند ، ایمن می کند. TunnelBear معتقد است که در هر کجا که باشید باید به اینترنت باز و بدون سانسور دسترسی داشته باشید.

دسته‌هاprivacy، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ،