بهترین معاملات PS4 در مارس 2021 – 60٪ در PlayStation Plus صرفه جویی کنید

 دو نفر با ps4 بازی می كنند

PlayStation 5 در اینجا موجود است ، اما از زمان راه اندازی تقریباً غیرممكن است بتوانید دست خود را به دست بگیرید. در عوض ، مردم همچنان در هر جایی که بتوانند PlayStation 4 متوقف شده را چنگ می زنند. این بدان معناست که سهام کنسول ها هنوز کم است و معاملات در سطح زمین بسیار نازک است. ما معمولاً از این صفحه برای ارائه بهترین معاملات PS4 موجود در آن زمان استفاده می کنیم ، اما در کنسول ها ، بیشتر نشانه این است که شما را به جایی که هنوز با قیمت خرده فروشی یا بسته هستند هنوز در انبار موجود است. با این وجود موفق شدیم پس انداز خوبی در بازی ها و لوازم جانبی پیدا کنیم.

بهترین معاملات کنسول PS4 ، بازی و لوازم جانبی را از سراسر وب زیر ببینید.

معاملات ویژه: 60٪ در 12 ماه PlayStation Plus صرفه جویی کنید

 یک سال قرارداد عضویت PlayStation Plus

اشتراک PlayStation Plus تقریباً مورد نیاز هر بازی کننده PlayStation است. اکنون زمان مناسبی برای تمدید یا تمدید عضویت است ، زیرا می توانید یک اشتراک تمام ساله را فقط با 25.89 دلار (34 دلار تخفیف) دریافت کنید.

برای انجام بیشتر بازی های چند نفره آنلاین در PS3 ، PS4 به اشتراک PlayStation Plus نیاز دارید ، یا PS5 همچنین با مزایای اضافی تخفیف و بارگیری رایگان هر ماه از فروشگاه PlayStation همراه است.

همچنین مشاهده کنید: PlayStation Plus: هر آنچه لازم است بدانید

این عضویت اغلب با دسترسی منحصر به فرد قبل سفارشات ، نسخه های نمایشی ، آزمایش های بتا و محتوای بازی از فروشگاه PlayStation. علاوه بر این ، شما به 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی بازی ابری دسترسی پیدا می کنید ، که می تواند برای کسانی که سعی می کنند بیشترین تعداد بازی را در PS4 اصلی 500 گیگابایتی خود داشته باشند ، تفاوت بزرگی ایجاد کند. عضویت در PlayStation Plus ، معامله ای که ارزش دارد تقریباً برای هر کاربر PlayStation باشد.

25 دلار .89

اشتراک 1 ساله PlayStation Plus

صرفه جویی در ] 34 دلار .10

اکنون آن را بخرید

بهترین معاملات PS4:

به دلیل تقاضای زیاد ، این قیمت ها و معاملات PS4 به سرعت در حال تغییر هستند. ما همچنان پست را به روز می کنیم و پیشنهادات جدید ظاهر می شوند.


معاملات PS4 و PS4 Slim

 playstation 4 slim console

از زمان کنار رفتن کنسول اصلی PS4 ، PS4 Slim به گزینه اصلی تبدیل شده است. Slim نسبت به نسخه اصلی کوچکتر ، سبک تر و دارای انرژی کمتری است اما از عملکرد یکسانی برخوردار است. PS4 Slim همچنین از بازی و پخش HDR برای عمق و کنتراست بهتر رنگ پشتیبانی می کند.

تا زمانی که PlayStation Plus داشته باشید می توانید با استفاده از Share Play بازی ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. PS4 Slim همچنین آماده VR است و یک هارد 1 ترابایتی را ذخیره می کند تا تمام بازی های مورد علاقه شما را ذخیره کند. قیمت ها و بسته های نرم افزاری زیر را بررسی کنید:


معاملات PS4 Pro

 playstation 4 pro console

PS4 Pro از تمام ویژگی های عالی باریک و آنها را تا یازده. همچنین خروجی بازی 4K و بهبود بهینه سازی برای بازی هایی مانند Call of Duty و Gran Turismo Sport ارائه می دهد. می توانید حالت Boost Mode را روشن کنید تا نرخ فریم بازی هایی که قبل از عرضه Pro منتشر شده اند را بهبود بخشید.

شما نمی توانید تضمین کنید که PS4 Pro شما را به یک گیمر بهتر تبدیل می کند ، اما حداقل هر چیزی که بازی کنید به سطح بعدی نگاه کنید تهیه PS4 Pro جدید بدون تخلیه حساب بانکی شما تقریباً غیرممکن است ، اما ما چند گزینه مشابه دیگر پیدا کرده ایم:

آمازون گهگاه با PS4 Slim و PS4 Pro معامله می کند ، اما تمایل دارند تغییر کنند به طور سریع. اگر می خواهید آخرین معاملات را مشاهده کنید ، در اینجا پیوندی به مرکز PS4 در آمازون است. خوانندگان انگلستان نیز می توانند از همینجا به معاملات مشابه دسترسی داشته باشند.


معاملات بازی PS4

سونی دوست دارد در مورد انتخاب خود به خود ببالد از بازی های انحصاری است که فقط در PS4 می توانید بخرید و دلیل خوبی هم دارد. بازی هایی مانند The Last of Us Part 2 و Horizon Zero Dawn از علاقه مندان طرفداران علاقه مندان هستند که در مورد منتقدین نیز بسیار خوب عمل می کنند. ما تعدادی از بهترین قیمت هایی را که می توانیم در زیر پیدا کنیم ، به دست آورده ایم.

توجه داشته باشید که یکی از بهترین راه های صرفه جویی در بازی های PS4 در حال حاضر از طریق تبلیغات 3 برای 2 آمازون است که شامل بسیاری از عناوین برتر است. [19659010] همچنین به بخش زیر مراجعه کنید: بهترین بازی های PS4


معاملات لوازم جانبی PS4

 یک عکس از هدفون های هدفون مخصوص بازی Razer Kraken X در پشت فنجان گوش.

اعتبار: Lily Katz / Android Authority

اگر از کتابخانه بازی خود راضی هستید ، ممکن است به دنبال آن باشید در عوض برخی لوازم جانبی. ما معاملات PS4 را در مورد لوازم جانبی جالب توجهی پیدا کرده ایم ، از جمله عضویت تخفیف PlayStation Plus برای تکمیل تنظیمات شما.


این انتخاب معاملات PS4 در حال حاضر است. اگر مشتاقانه منتظر PS5 هستید ، محتوای مربوط به ما را در اینجا ببینید:

دسته‌هاDeals، Sony PlayStation، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،