به همین دلیل است که راه اندازی مجدد گوشی خود را بهتر انجام و رفع مسائل مشترک

باعث می شود ما همه این شنیده: “شما خاموش و پشت در دوباره تبدیل دختر؟” اولین گام است که عیب یابی هر مشکل فنی — حتی باعث می شود گوشی خود را بهتر انجام می دهد که هیچ چیز اشتباه است. اما چرا?

برای حل مسائل مربوط به عملکرد (یا فقط ایجاد احساس تلفن) این همه مورد رم

، آن واقعا boils به یک چیز: RAM استفاده. همانطور که شما استفاده از نرم افزار, با مدرن ترین سیستم های عامل آنها رم پر کردن. برنامه های بیشتر را باز، بیشتر آنها را تا رم استفاده کنید. این است تنها چگونه کار می کند.

اما به عنوان برنامه های کاربردی را ببندید — و یا آنها در حال حذف دستی از حافظه — آنها نیست کاملاً بسته شد. در واقع باقی مانده از برنامه های کاربردی در سراسر استیک، نگه داشتن رم کامل بدون آنکه نیاز باشد، ترک اتاق کمتر و کمتر برای برنامه های جدید. در حال حاضر، سیستم عامل هنوز چیزهایی در اطراف اتاق را برای برنامه های جدید به RAM بارگذاری شده باشد حرکت می کند اما این است که در آن چیزها ممکن است شروع به کم کردن سرعت کمی — نه تنها این بار نرم افزار ندارد اما همه چیز باید به اطراف در رم به اتاق را برای جدید shuffled برنامه های کاربردی به بار.

مرتبط با: چرا اندیشه تلفن های آهسته پایین بیش از زمان، و چگونه آنها را برای سرعت بخشیدن به

عبارت ممکن است شنیده باشید “رم های رایگان تلف می رم” قبل و در اکثر موارد درست است. همه سیستم عامل مبتنی بر یونیکس — مانند اندیشه, هستند به عنوان مثال، تقریبا خوب با رم کامل. ویندوز بر روی دسکتاپ بهتر کار می کند هنگامی که بیت حافظه رایگان است، اما شما واقعا لازم نیست که نگرانی در مورد آن. رم در واقع تمام وقت بدون بسیاری از مسائل کامل می تواند باقی بماند.

که در آن شما شروع به به slowdowns، اجرا است با این حال، با رم “سازمان است.” همانطور که چیزهایی داخل و خارج RAM منتقل می شوند، آنها نوع پراکنده کنید — قطعه کد از همان نرم افزار را می توان در رم یافت. خبر خوب این است که سرعت خواندن/نوشتن حافظه insanely سریع است بنابراین جستجو و جمع آوری نمی کند را طولانی است.

داغ، پس چگونه شروع مجدد کمک می کند؟

نگاهی به آندروید را روی صفحه نمایش مدیریت حافظه.

در واقع خیلی ساده است: وقتی شما گوشی خود را دوباره همه چیز را که در رم پاک است. تمام قطعات از پیش اجرای برنامه پاکسازی شدند و تمام برنامه های در حال حاضر باز کشته شدند. زمانی که ری بوت گوشی “بنابراین شما در حال شروع با نامزدهای تازه رم اساسا، تمیز است”.

و با آن، چیزهای snappier. بار نرم افزار و راه اندازی سریعتر. شما می توانید سوئیچ بین برنامه ها سریعتر در حال اجرا. و آن این را در حالی که ماندن —، شاید حتی روز هفته. من نمی دانم کسی است که راه اندازی مجدد گوشی خود که اغلب، پس آن ندارد چیزی که این است که انجام می شود. برخی از سیستم های عامل در مدیریت حافظه از دیگران, به طوری که تنها چیزی که توجه داشته باشید بهتر است. هنگامی که شما راه اندازی مجدد شما همیشه نمی خواهد متوجه بهبود عملکرد های عظیم.

اما این درست نیست افزایش کارایی سیستم عامل — آن نیز رفع مسائل برنامه مشترک دلایل همان. بنابراین اگر شما با داشتن مسائل با یک برنامه خاص، و شما نزدیک/آن بدون رفع مشکل تعطيل کرد، راه اندازی مجدد ممکن است راه حل.

چرا? حتی زمانی که شما ضربه تند وشدید زدن برنامه دور، زیرا بخش هایی از آن هنوز هم در حافظه باقی مانده است. راه اندازی مجدد شود پاکسازی آن قطعات تا آن خانه خود را تمیز دفعه بعد. این همیشه رفع مشکل، اما گاهی اوقات از آن خواهد شد. و همیشه ارزش شات است.


البته، راه اندازی مجدد راه حل رفع همه نیست. اگر مشکل همچنان ادامه دارد پس از راه اندازی مجدد, به وضوح وجود دارد یک مسئله بزرگتر است که تحقیق دست که بیشتر حکم خواهد شد. به همین ترتیب، اگر شما خودتان نیاز به راه اندازی مجدد گوشی خود را در اغلب — می گویند روزانه — در منظور آن را به ماندن قابل استفاده، شما به احتمال زیاد باید مشکل بزرگتر برای کار کردن.