چگونه شاهین و سرباز زمستانی را از هر کجا در سال 2021 تماشا کنیم

من از طرفداران دنیای مارول هستم ، بنابراین نمی توانستم صبر کنم تا شاهین و سرباز زمستانی را ببینم. آنها دو شخصیت محبوب من هستند ، بنابراین وقتی فهمیدم از مکانم نمی توانم به آنها دسترسی پیدا کنم بسیار ناامید شدم. پس از آزمایش و خطای فراوان ، سرانجام راهی برای تماشای آن در دیزنی + کشف کردم.

بهترین راه برای تماشای شاهین و سرباز زمستانی استفاده از VPN است. VPN با مسیریابی ترافیک شما از طریق سرورها ، آدرس IP شما را تغییر می دهد. این باعث می شود پلتفرم هایی مانند دیزنی + فکر کنند شما از کشوری واجد شرایط تماشا می کنید و بلافاصله انسداد آن را رفع انسداد می کنید.

پس از آزمایش بیش از 30 VPN ، بهترین توصیه من NordVPN است. شبکه سرور گسترده آن به راحتی انسداد Disney + را مسدود می کند ، بنابراین می توانید Falcon و The Winter Soldier را تماشا کنید. حتی می توانید با ضمانت استرداد پول به مدت 30 روز آن را امتحان کنید.

امروز شروع به تماشای The Falcon و The Winter Soldier کنید!

امروز با NordVPN شاهین و سرباز زمستانی را تماشا کنید!

چرا برای تماشای شاهین و سرباز زمستانی به VPN نیاز دارید

به دلیل محدودیت های پخش ، Disney + محتوای آن را در چندین کشور مسدود می کند. این نمایش بصورت انحصاری در سیستم عامل موجود خواهد بود. بنابراین ، تنها راه برای اطمینان از اینکه می توانید Falcon و The Winter Soldier را از هر کجای دنیا تماشا کنید ، VPN است.

VPN مکان واقعی شما را پنهان کرده و آدرس IP جدیدی به شما می دهد. به نظر می رسد شما از منطقه ای وارد می شوید که شاهین و سرباز زمستانی در دسترس است – به جای آنچه در واقع هستید. با این کار می توانید به Disney + و هر پلتفرم دیگری که دارای geoblocks است دسترسی پیدا کنید.

فقط به یک سرور ایالات متحده متصل شوید و Falcon and The Winter Soldier را از هر کجا تماشا کنید!

NordVPN را امتحان کنید به مدت 30 روز رایگان

بهترین VPN ها برای تماشای شاهین و سرباز زمستانی از هر کجا در ٪٪ سال جاری ٪٪

1. NordVPN – شبکه سرور گسترده ای که Unlocked Falcon and The Winter Soldier

  • سرعت فوق العاده سریع برای تماشای Falcon and the Winter Soldier 5480 سرور بدون تاخیر
  • سرورها برای دسترسی به Disney + از هرجای دیگر
  • فناوری SmartPlay به اطراف جغرافیای دیزنی می رسد
  • 6 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، Disney + ، Disney + ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

NordVPN دارای یک شبکه سرور بزرگ است که دیسنی + را از هر نقطه مسدود می کند. من هر مکان ایالات متحده را امتحان کردم و بلافاصله رفع انسداد Falcon و The Winter Soldier از هر یک از آنها را کردم. کل کتابخانه آن در دسترس قرار گرفت و این سیستم عامل هرگز استفاده من از VPN را کشف نکرد. من آن را در چندین سرویس پخش جریانی دیگر امتحان کردم و NordVPN به من اجازه داد همه آنها را تماشا کنم. این بدان معنی است که برای باز کردن قفل دیزنی مشکلی نخواهید داشت.

سرعت فوق العاده آن باعث می شود بدون وقفه شاهین و سرباز زمستانی را تماشا کنید. در تست های من ، این نرخ هرگز به زیر 49 مگابیت در ثانیه نرسید. سیستم عاملهای جریان فقط به 5 مگابیت در ثانیه برای کیفیت HD نیاز دارند ، بنابراین من نمایش را بدون هیچگونه تأخیری تماشا کردم. قادر خواهید بود بدون هیچ گونه اقدامی تماشا کنید.

SmartPlay به طور خودکار شما را به بهترین سرور موجود متصل می کند. مدت زیادی طول کشید تا یکی را پیدا نکردم که جواب نمی داد ، اما وقتی کار کردم ، به طور خودکار مرا به دیگری تغییر داد. به این ترتیب ، هنگام تماشای برنامه هرگز ارتباطات قطع نخواهید شد.

یک نکته منفی این است که NordVPN PayPal را در کشور من قبول نمی کند. با این حال ، من از دیدن گزینه های زیادی مانند Google Pay ، Amazon Pay و ارزهای رمزپایه خوشحال شدم.

تبلیغات جدیدی در حال اجرا است که قیمت را به میزان قابل توجهی پایین می آورد. شما می خواهید از تخفیف 68 درصدی آن استفاده کنید.
شما می توانید NordVPN را با 30 روز ضمانت استرداد پول آن امتحان کنید. من می خواستم بدانم که چگونه بازپرداخت را پردازش می کند ، بنابراین پس از 19 روز یکی را درخواست کردم. نماینده چند س askedال پرسید اما هرگز به من فشار نیاورد که بمانم. درخواست من هیچ وقت تأیید نشد و من ظرف 3 روز پول به حسابم برگشتم.

Falcon و The Winter Soldier را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

2. ExpressVPN – سرعت رعد و برق برای تماشای Falcon و The Winter Soldier Buffer-Free

  • سرعت فوق العاده سریع برای جریان بی وقفه از 3000 سرور Falcon and The Winter Soldier
  • 3000 سرور به شما اجازه می دهند تا Disney + را تماشا کنید از هرجای دیگر
  • MediaStreamer اتصال هر دستگاهی را ، حتی آنهایی که فاقد پشتیبانی محلی هستند ، آسان می کند
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • همکاری با: Netflix ، Disney + ، Disney + ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

ExpressVPN دارای سرعت فوق العاده سریع است ، بنابراین می توانید را تماشا کنید شاهین و سرباز زمستانی بدون تاخیر. من دوازده سرور ایالات متحده را آزمایش کردم و سرعت متوسط ​​آن 37 مگابیت بر ثانیه بود. حتی اگر این کشور هزاران مایل با من فاصله دارد ، من هیچ بی ثباتی را تجربه نکردم. این بدان معناست که شما قادر به تماشای شاهین و سرباز زمستانی بدون هیچ گونه تأخیر یا بافر خواهید بود.

همچنین دارای یک شبکه سرور گسترده است که می تواند انسداد شما را قطع کند. دیزنی +. من با آزمایش مکان لس آنجلس 2 شروع کردم و به سرعت جغرافیای جغرافیایی را پیدا کرد. من از IP های 11 شهر دیگر ایالات متحده استفاده کردم و به راحتی با هر کدام به Disney + دسترسی داشتم. شما قادر خواهید بود بدون در نظر گرفتن اینکه در کجا هستید ، Falcon and The Winter Soldier را تماشا کنید.

MediaStreamer اتصال به تمام دستگاه های شما را ساده می کند ، حتی آنهایی که بومی نیستند VPN ها را پشتیبانی کنید. ExpressVPN دارای یک راهنمای بصری است که به من کمک کرد در چند دقیقه روتر خود را تنظیم کنم. این اجازه می دهد تا من در تلویزیون PS4 و تلویزیون هوشمند خود Falcon و The Winter Soldier را تماشا کنم. با استفاده از این ویژگی ، تماشای Disney + در هر دستگاه مجهز به WiFi آسان است.

در مقایسه با سایر سرویس ها ، اشتراک کمی گران تر است. اما ، فروش جدیدی دارد که به شما امکان می دهد تا 49٪ تخفیف داشته باشید.
شما می توانید با تضمین بازپرداخت آن تا 30 روز آن را به صورت رایگان تست کنید. می خواستم ببینم چگونه کار می کند ، بنابراین پس از 3 هفته با تیم پشتیبانی آن تماس گرفتم و درخواست بازپرداخت کردم. مراحل کار در کمتر از 6 دقیقه انجام شد – نماینده پس از چند س shortال کوتاه درخواست من را تأیید کرد و من در 5 روز تمام پول خود را پس گرفتم.

Falcon و The سرباز زمستانی را با ExpressVPN اکنون تماشا کنید!

3. Surfshark – تماشای دیزنی + با تعداد نامحدودی دستگاه

  • سرعت چشمگیر تماشای Falcon and The Winter Soldier با تأخیر صفر
  • 3200 سرور برای دور زدن جغرافیای دیزنی +
  • اتصالات همزمان نامحدود
  • ] ضمانت بازگشت 30 روزه
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، پراکسی iPlayer ، Hulu ، HBO Go ، Showtime و موارد دیگر
  • سازگار با Mac ، Windows ، Linux ، Android ، iOS ، Roku و موارد دیگر

Surfshark به شما امکان می دهد + Disney را روی هر تعداد دستگاه که می خواهید با یک اشتراک تماشا کنید. برای تست کردن ، لپ تاپ ، 2 تبلت ، یک کامپیوتر رومیزی و یک تلفن را به یکی از سرورهای آن متصل کردم. هرکدام به طور موثر فیلم ها و نمایش ها را در سیستم عامل های مختلف پخش می کردند و من هرگز هیچ تناقضی را تجربه نکردم. Falcon و The Winter Soldier را می توانید بدون هیچ مشکلی در همه فن آوری های خود مشاهده کنید.

حالت NoBorders به ​​شما کمک می کند تا Disney + را حتی در صورت محدودیت شبکه WiFi ، انسداد دهید. برای تست این ویژگی ، من بستر های نرم افزاری جریان را در روتر خود مسدود کردم. وقتی وارد Surfshark شدم ، دیزنی + شروع به بازی کرد ، چون بلوک حتی آنجا نبود. با استفاده از این ویژگی ، حتی اگر سیستم عاملهای جریان در شبکه شما سانسور شوند ، می توانید Falcon و The Winter Soldier را تماشا کنید.

نکته منفی این است که شبکه سرور آن است بزرگترین نیست ، اما هر مکان ایالات متحده که استفاده کردم عالی عمل کرده است. شما می توانید به Disney + دسترسی داشته باشید و Falcon and The Winter Soldier را بدون هیچ مشکلی مشاهده کنید.

برای صرفه جویی در هزینه اشتراک خود فراموش نکنید که از 81٪ تخفیف آن استفاده کنید.
قبل از تعهد حتی می توانید 30 روز با ضمانت استرداد پول آن را امتحان کنید. من با پشتیبانی چت زنده 24/7 تماس گرفتم تا پس از 23 روز درخواست بازپرداخت کنم. نماینده چند س quickال سریع پرسید ، سپس لغو من را تأیید کرد. تنها 2 روز طول کشید تا بتوانم پول خود را پس بگیرم.

Falcon و The Winter Soldier With Surfshark را تماشا کنید!

از کجا می توانم شاهین و سرباز زمستانی را به صورت آنلاین تماشا کنم؟

دیزنی + تنها مکانی است که می توانید به صورت آنلاین شاهین و سرباز زمستانی را تماشا کنید. اشتراك در ماه 6.99 دلار شروع می شود یا می توانید با خرید یك سال دسترسی به مبلغ 69.99 دلار پس انداز كنید.

این سرویس در چندین كشور قابل دسترسی است ، اما نمایش در هر منطقه در دسترس نخواهد بود. توصیه می کنم برای تماشای آن از VPN و مکان ایالات متحده استفاده کنید. همه VPN های ذکر شده در اینجا همه دارای چندین سرور قابل اعتماد در کشور هستند. همچنین به شما امکان دسترسی به كل كتابخانه آمریكا + دیزنی را می دهد كه در ابتدا فیلم و نمایش نشان داده می شود و بزرگترین بایگانی را در اختیار دارد.

نحوه ثبت نام در دیزنی + برای تماشای آنلاین The Falcon و The Winter Soldier

نحوه ثبت نام در دیزنی + برای تماشای The Falcon و The Winter Soldier در iOS

  1. VPN دریافت کنید و به یک سرور ایالات متحده متصل شوید. بهترین انتخاب من NordVPN است زیرا شبکه سرور گسترده آن ، رفع انسداد Disney + را آسان می کند.
  2. ایجاد یک حساب Apple ID جدید. Apple ID شماره تلفن ها را بررسی نمی کند ، بنابراین می توانید از شماره تلفن های خود استفاده کنید. با این حال ، شما باید مکان ایالات متحده را برای آدرس خود انتخاب کنید. برای یافتن یکی از هتل های ایالات متحده می توانید جستجو کنید. 500 S. Capitol Blvd.، Boise، ID 83702 برای من کار کرد!
  3. کد تأیید خود را دریافت کنید. تلفن یا ایمیل خود را برای یافتن کد بررسی کنید.
  4. وارد حساب Apple خود شوید. ابتدا از حساب قدیمی خود خارج شوید ، سپس وارد حساب جدید شوید. شما همچنین باید "هیچ" را برای روش پرداخت خود انتخاب کنید.
  5. یک کارت هدیه از فروشگاه Apple بخرید. به iStore بروید و کارت هدیه بخرید. ارز را روی USD تنظیم کنید و مطمئن باشید که این مبلغ برای پوشش اشتراک دیزنی + کافی است. برای ایجاد حساب جدید خود نیز باید از همان نشانی استفاده کنید.
  6. کد کارت هدیه خود را دریافت کنید. کد به ایمیل شما ارسال می شود. وقتی آن را پیدا کردید ، آن را به صورت PDF بارگیری کنید.
  7. کد کارت را استفاده کنید. کد را در کادر وارد کرده و بر روی دکمه "redeem" کلیک کنید. اکنون پول در حساب Apple شما بارگیری خواهد شد.
  8. برنامه Disney + را بارگیری کنید. شما آماده ورود به سیستم عامل هستید.
  9. با حساب Apple خود پرداخت کنید. پس از انتخاب بسته اشتراک ، از موجودی حساب Apple خود استفاده کنید.
  10. شروع به تماشای Falcon and The Winter Soldier . نمایش را پیدا کنید ، آن را بارگذاری کنید و یک انفجار داشته باشید!

نحوه ثبت نام در Disney + برای تماشای Falcon و The Winter Soldier در Android

متأسفانه ، این روش همیشه همیشه کارساز نیست این کار انجام شد ، اما اکنون Google Play با بررسی شماره تلفن شما حساب شما را تأیید می کند تا ببیند با کشور شما مطابقت دارد یا خیر. به هر حال می توانید آن را امتحان کنید زیرا Google گاهی از مراحل تأیید عبور می کند. اگر راهی جدید برای دسترسی به Disney + پیدا کنم ، این راهنما را به روز می کنم.

  1. VPN را بارگیری کنید. من NordVPN را توصیه می کنم زیرا هر بار که سعی کردم Disney + را از حالت انسداد خارج کرد.
  2. به یک سرور ایالات متحده متصل شوید. برای ساخت شناسه Google جدید خود به موقعیت مکانی ایالات متحده نیاز خواهید داشت.
  3. به Google Playstore بروید. یک حساب Google ایجاد کنید و مطمئن شوید که ایالات متحده را برای مکان خود انتخاب کرده اید.
  4. کارت هدیه Google بخرید. می توانید یکی از آمازون و چند سایت دیگر که کارت هدیه می فروشند تهیه کنید. فقط مطمئن شوید که بودجه کافی برای پرداخت هزینه اشتراک + Disney اضافه کرده اید.
  5. کد خود را دریافت کنید. کد کارت هدیه به صندوق ورودی شما ارسال می شود. این ممکن است حداکثر 24 ساعت طول بکشد.
  6. به Google Playstore بروید. "کارت هدیه" را هنگام درخواست روش پرداخت انتخاب کنید.
  7. Disney + را بارگیری کنید. برنامه Disney + را پیدا کنید ، آن را بارگیری کنید و روشن کنید.
  8. فرم ثبت نام را تکمیل کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.
  9. روش پرداخت خود را تنظیم کنید. فراموش نکنید که "کارت هدیه" را به عنوان پرداخت خود انتخاب کنید.
  10. وارد شوید. پس از پردازش پرداخت ، به سیستم عامل دسترسی خواهید یافت.
  11. Falcon and The Winter Soldier را مشاهده کنید. شما آماده رفتن هستید فقط بازی را فشار دهید و لذت ببرید!

اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

سوالات متداول در مورد تماشای شاهین و سرباز زمستانی با VPN

😃 آیا شاهین و سرباز زمستانی در Netflix در دسترس هستند؟

نه ، دیزنی + تنها پلتفرمی است که می توانید در آن تماشا کنید شاهین و سرباز زمستانی.
اگر در کشوری زندگی می کنید که در دسترس نیست ، باید از VPN استفاده کنید. VPN به شما امکان دسترسی به کتابخانه ایالات متحده را می دهد ، بنابراین می توانید نمایش را از هر کجای دنیا تماشا کنید.

😎 آیا می توانم The Falcon و The Winter Soldier را بصورت آنلاین تماشا کنم؟ ، اما یک راه حل وجود دارد. Disney + در مناطق خاص آزمایشات رایگان را ارائه می دهد. علاوه بر این ، تمام VPN های ارائه شده من دارای ضمانت بازگشت پول هستند. با VPN می توانید نمایش را از هر کجا ببینید و در صورت عدم رضایت می توانید بازپرداخت کنید. این را با دوره آزمایشی رایگان دیزنی + ترکیب کنید و از نظر فنی قادر خواهید بود به رایگان تماشا کنید.

🤩 آیا می توانم The Falcon و The Winter Soldier را در انگلستان ، هند یا هرجای دیگر تماشا کنم؟ ] بله ، شما می توانید با VPN از هر مکان شاهین و سرباز زمستانی را تماشا کنید. دیزنی + در انگلیس در دسترس است و می توانید با سرویس Hotstar در هند به کتابخانه های آن دسترسی پیدا کنید. با این حال ، اگر در مکان شما در دسترس نیست ، برای جابجایی به آدرس IP جدید باید از VPN استفاده کنید.

شروع به تماشای The Falcon و The Winter Soldier Now (19659093) محدودیت های پخش می تواند مانع تماشای نمایش های موردعلاقه شما شود. اما ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک VPN برای دسترسی به + Disney و شروع تماشای Falcon و The Winter Soldier است. VPN به شما امکان می دهد تا به راحتی جغرافیای جغرافیایی را دور بزنید و از هرجای دنیا نمایش را تماشا کنید.

مورد علاقه من NordVPN است زیرا شبکه سرور بزرگ آن دیسکنی + را مسدود می کند و پخش آخرین نمایش مارول از هر مکان را ساده می کند. حتی می توانید با 30 روز ضمانت بازگشت پول آن را به صورت رایگان بررسی کنید. اگر برای شما مناسب نیست فقط درخواست بازپرداخت کنید.

اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای تماشای The Falcon و The Winter Soldier…


دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،