بررسی محصولات ESET | eSecurityPlanet

مدت هاست که راه حل های ضد ویروس جز a اصلی اقدامات امنیت سایبری هستند. با این حال ، آنتی ویروس برای محافظت از زیرساخت های کل سازمان دیگر کافی نیست.

برخی از راه حل های آنتی ویروس ، پیشنهادات خود را گسترش داده و مجموعه ای گسترده تر از ابزارهای امنیتی را متناسب با نیازهای سازمان های مدرن در بر می گیرند. این راه حل ها باید از طریق یک پلت فرم متمرکز قابل کنترل باشند و باید در وضعیت امنیتی شبکه قابل مشاهده باشند. ESET یکی از فروشندگان این چنینی است که محلول آنتی ویروس خود را گسترش داده است. نسخه فعلی محصول آن چندین لایه محافظتی را برای شناسایی بدافزار قبل ، حین و بعد از اجرا پیاده سازی می کند. چندین لایه قادر به این موارد هستند: ، داده های کلان و تخصص انسانی از مراکز تحقیق و توسعه ESET واقع در سراسر جهان اطمینان حاصل می کند که راه حل برای پذیرش جدیدترین و پیشرفته ترین تهدیدها آماده شده است. ESET به عنوان یک نقطه واحد از مدیریت امنیت شبکه عمل می کند و هم به عنوان یک راه حل مبتنی بر ابر و هم در دسترس است.

ویژگی های قابل توجه

موتور بدافزار ESET و سپر باج افزار ابزار قدرتمندی برای تشخیص علائم آلودگی هستند. راه حل ها به طور مداوم فعالیت شبکه را رصد می کنند و آن را با امضای شناخته شده رفتارهای مخرب مقایسه می کنند. آزمایشگاه ابری ESET Live Grid با استفاده از یادگیری ماشینی تهدیدهای جدید را شناسایی می کند و به طور مداوم آن امضاهای مخرب را به همه کاربران خود توزیع می کند.

اسکنر Unified Extensible Firmware Interface (UEFI) ابزاری ارزشمند برای محافظت از میان افزار است. . قابلیت اسکن میان افزار در راه حل های ضد نرم افزار رایج نیست و ESET را در این قائم مقدم بر رقابت قرار می دهد. این ابزار می تواند بدافزار پایدار را که از نصب مجدد سیستم ، راه اندازی مجدد سیستم و سخت افزار تازه نصب شده زنده مانده است ، شناسایی کند.

ویژگی Antispam ESET همچنین دارایی ارزشمندی برای تقویت یکپارچگی داده است. این ابزار می تواند ایمیل های مشکوکی را که ممکن است حاوی جاسوس افزار ، باج افزار و وب سایت های فیشینگ باشند ، مسدود کند. آنتی اسپام همچنین می تواند الگوهای ایمیل های مخرب را برای آماده سازی برای روش های مشابه در آینده شناسایی کند. قیمت های زیر نشان دهنده داشتن پنج دستگاه در هر برنامه است:

  • ESET Protect Entry: 239 دلار در سال
  • ESET Protect Advanced: 310.50 دلار در سال برای 5 دستگاه
    • اضافه کردن رمزگذاری کامل دیسک و Cloud Sandbox [19659024] ESET Protect Complete: 382.50 دلار در سال برای 5 دستگاه
      • رمزگذاری کامل دیسک ، Cloud Sandbox ، نامه امنیتی و محافظت از برنامه Cloud
    ESET Protect Entry ESET Protect Advanced ESET Protect Complete
    مدیریت امنیت بله بله بله
    Endpoint Protection بله بله بله
    امنیت سرور پرونده بله بله بله
    رمزگذاری کامل دیسک نه بله بله
    Cloud Sandbox نه بله بله
    امنیت نامه خیر [19659033] نه بله
    محافظت از برنامه Cloud نه نه بله

    مطالعات موردي ESET

    مالو arebytes Endpoint Protection برای مشاغل کوچک و متوسط ​​و سازمان های سازمانی مناسب است. همچنین می تواند موارد استفاده را در صنایع مختلف پشتیبانی کند:

دسته‌هاEndpoint، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ،