مقدمه ای بر رمزگذاری

به نظر می رسد که 2021 تازه شروع شده است ، اما ما قبلاً شاهد چندین پیشنهاد و قطعنامه جدید رمزگذاری در سالن های دولت جهانی بوده ایم. در حالی که برخی از افراد گفته اند كه توصیه ها از نظر قانونی الزام آور نیستند ، این پیام اصلی است كه آخرین مصوبه ها سعی در عادی سازی دارند و باید مردم را نگران كند. به طور خلاصه موقعیت آنها ، برای محافظت از همه ، هیچ کس نباید رمزگذاری قوی داشته باشد.

چرا کسی پیشنهاد می کند که مردم به محافظت از حریم خصوصی قوی تر احتیاج ندارند ، فراتر از ما است ، اما در حال حاضر در سراسر جهان بحث می شود. در دورانی که دسترسی به اطلاعات شما از همیشه آسان تر است ، بسیاری از مقامات منتخب در تلاشند راه هایی برای تضعیف محافظت از حریم خصوصی شما را کشف کنند.

این اولین قطعه از مجموعه ای است که در آن برخی از جنبه های مهم را توضیح خواهیم داد رمزگذاری ما در اینجا با برخی اقدامات اساسی شروع خواهیم کرد ، اینکه چرا رمزگذاری مهم است و چرا برخی فکر می کنند شما نباید آن را داشته باشید.

رمزگذاری چیست؟

در هسته اصلی آن ، رمزگذاری فرایند گرفتن اطلاعات قابل خواندن است و آن را به هم بزنید تا دیگر قابل خواندن نباشد. برای قرن ها ، رمزنگاران – افرادی که رمزنگاری را مطالعه می کنند – روشهای پیچیده و پیچیده ای را برای حفظ اسرار ایجاد کرده اند.

برای یک مثال سریع بصری از رمزگذاری در عمل ، ما از یکی از قدیمی ترین رمزها استفاده خواهیم کرد – مجموعه دستورالعمل هایی که رمزگذاری امکان پذیر است – موجود ، رمز سزار. برای رمزگذاری پیام ، نویسنده و گیرنده بر روی یک عدد تصادفی توافق می کنند ، سپس حروف الفبا را با آن شماره جابجا می کنند. به عنوان مثال ، اگر به طور معمول A = 1 ، و B = 2 ، و غیره ، انتقال حروف توسط پنج فاصله باعث می شود A = E و B = F.

 encryption_cipher

هنگامی که گیرنده دریافت می کند یادداشت آنها ، آنها رمزگشایی پیام با معکوس کردن تعداد فضاهای جابجا شده ، تنظیم مجدد F به A. با استفاده از شماره پنج دوباره ، شما به سرعت می توانید بفهمید که "Gjfwx qnpj mtsjd" به معنی ، "خرس مانند عسل".

چگونه رمزگذاری به صورت آنلاین از شما محافظت می کند

رمزگذاری از مهمترین اسرار شما ، مانند پین بانکی ، اطلاعات مراقبت های بهداشتی و هر چیزی که دوست ندارید با دیگران به اشتراک بگذارید ، محافظت می کند. هرچه بیشتر برای ارسال و دریافت اطلاعات به اینترنت متکی باشیم ، رمزگذاری مهمتر می شود.

بدون رمزگذاری ، هرکسی شبکه ای را که دستگاه شما به آن متصل است کنترل کند می تواند همه کارهای شما را مشاهده کند. هر درخواست جستجو هر صفحه وب و سرویسی که به آن متصل می شوید.

هنگامی که حفظ حریم خصوصی به یکی از نگرانی های مهمتر در سرتاسر جهان تبدیل می شود ، شرکت ها شروع به توجه کرده و از برخی از محافظت ها برای خدمات خود استفاده می کنند. HTTPS نمونه خوبی از استاندارد رمزگذاری است که هرکسی دارای وب سایت باشد می تواند برای محافظت از افرادی که به سایت آنها متصل هستند ، استفاده کند. با این حال ، HTTPS فقط درصورتی که صاحب سایت به درستی رمزگذاری را در کل سایت فعال کرده باشد ، از شما محافظت می کند ، که بسیاری از آنها این کار را نمی کنند.

به همین دلیل است که روزانه ابزارهای بیشتری برای محافظت از پیام های متنی ، تماس های ویدیویی ، ایمیل ها و موارد دیگر ایجاد می شود. چیزی به نام راه حل رمزنگاری "یک اندازه متناسب با همه" وجود ندارد و این یکی از مواردی است که محافظت از خود را دشوار می کند. این نیز یکی از دلایلی است که باعث می شود تغییرات گسترده در استانداردهای رمزگذاری آنچه را که قانون گذاران تصور می کنند محقق نکند.

چرا دولت ها خواستار دسترسی به پرونده های رمزگذاری شده هستند

در سطح جهان ، دولت ها نگرانی های فزاینده ای در مورد انواع ابزارهای رمزگذاری که در دسترس مجرمان است. اکثر تلفن های خارج از قفسه با برخی از محافظت های رمزگذاری شده ارائه می شوند. برنامه هایی مانند سیگنال و تلگرام به طور منظم برای محافظت از مکالمات استفاده می شوند. کمدهای رمزگذاری شده به افراد امکان می دهد تا با خیال راحت پرونده ها را به عقب و جلو ارسال کنند. همه برنامه های امنیتی با درجه مصرف کننده در بازار ، باعث می شود که یک فرد متوسط ​​در اینترنت بسیار ایمن تر باشد ، اما مجرمان می توانند از همین برنامه ها برای پنهان کردن فعالیت های خود استفاده کنند.

به نظر می رسد منطق این است ، اگر مجرمان از رمزگذاری برای پنهان کردن استفاده می کنند فعالیتهای آنها ، فقط منطقی است که راهی برای رهگیری ارتباطات رمزگذاری شده جنایتکاران وجود داشته باشد ، مانند توصیه شورای اتحادیه اروپا برای "درهای پشتی" در روشهای رمزگذاری مدرن. با این وجود ، بسیاری از موضوعات مربوط به این طرز تفکر وجود دارد. شاید واضح ترین سوال این باشد؛ اگر بخواهیم رمزگذاری را تسهیل کنیم تا جاسوسی از مجرمان بالقوه آسان شود ، چه چیزی مانع استفاده مجرمان از همان نقاط ضعف برای جاسوسی از شما خواهد شد؟

عصر طلایی نظارت

بحث شده است که ما در آن زندگی می کنیم "عصر طلایی نظارت". تعداد بی شماری از مأمورین اجرای قانون در سراسر جهان به ابزاری دسترسی دارند که می تواند رمزگذاری را در اکثر تلفن ها از بین ببرد. سایت های رسانه های اجتماعی خوشحال می شوند که برای احضار اطلاعات احضارها را رعایت کنند. در صورت درخواست ، وب سایت ها با کمال میل گزارش های اتصال را تحویل خواهند داد. اغراق نیست اگر بگوییم که رمزگذاری باعث نمی شود که سازمان های اجرای قانون در سراسر جهان مجرم را مجرم کنند.

همچنین ساده لوحانه است که فکر می کنیم مجرمان الگوریتم های رمزگذاری منبع باز و مصرف کننده را که مورد هدف قرار می گیرد کنار نمی گذارند. به خصوص وقتی که ما قبلاً می دانیم برخی از بزرگترین سازمانهای جنایی جهان سیستمهای رمزگذاری شده رمزنگاری شده خود را به همین دلیل به راه انداخته اند.

رمزگذاری قوی از حق شما برای حفظ حریم خصوصی حمایت می کند

ما نمی دانیم اثرات ناگوار توصیه هایی مانند شورای اتحادیه اروپا خواهد بود. انگلیس ، کانادا و ایالات متحده به صراحت در مورد توصیه های جدید برای تغییر رمزگذاری صحبت کرده اند ، در حالی که استرالیا قانونی را تصویب کرده است که به آنها اجازه می دهد مردم را مجبور به ضعیف کردن رمزگذاری یا جریمه نقدی و زندان کنند.

این امر چند گزینه برای شرکت های فناوری باقی می گذارد. ، هیچ یک از آنها زندگی مشترک را بهتر نخواهد کرد. شرکتهای امنیتی می توانند:

  1. راهی برای رمزگذاری تعیین کنند که فقط از افراد خاص در زمانهای خاص محافظت کند ، امری غیرممکن است

  2. محصولات آنها را با قوانین ضد رمزگذاری روی کتابها از کشور خارج کنید

  3. عموم مردم را متقاعد کنید که تضعیف رمزگذاری پاسخ نیست بنابراین آنها می توانند به افرادی رأی دهند که طرفدار روشهای قوی رمزگذاری هستند.

شما می توانید رمزگذاری قوی را به عنوان استاندارد ایجاد کنید

رمزگذاری فقط به اندازه ضعیف ترین پیوند آن قوی است. به طور سنتی این پیوند افراد بوده است. با این حال ، اگر توصیه های ضد رمزگذاری به قانون تبدیل شود ، هیچ چیز مانع استفاده مجرمان از همان نقاط ضعف برای ارتکاب جرمی نمی شود که مجریان قانون برای محاکمه و متوقف کردن جرم استفاده می کنند. همه ما سزاوار حق حریم خصوصی هستیم ، و رمزگذاری این حق را برای همه محافظت می کند تا از محافظین به رئیس جمهور عبور کند.

اگر عاشق حریم خصوصی هستید ، اینجا جایی است که وارد می شوید و می دانیم این کار را می کنید زیرا از TunnelBear استفاده می کنید ، سپس در مورد اطلاعات بیشتری کسب می کنید. "رمزگذاری پشت در" قسمت مهمی برای جلوگیری از وضع قوانینی است که دولت های جهانی از همه پشیمان خواهیم شد. مقامات منتخب ما باید بدانند که شما از رمزگذاری قوی پشتیبانی می کنید و اگر این کار را نکنند ، زمان آن فرا رسیده است که آنها به دنبال کار جدیدی باشند.

بیشتر بیاموزید

در اینجا چند پیوند وجود دارد که می توانید یاد بگیرید اطلاعات بیشتر در مورد هر دو طرف بحث رمزگذاری.

با احترام تمام ،
 تیم TunnelBear

دسته‌هاsecurity، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ،