چه جدید در به روز رسانی 21H1 ویندوز 10 ، بهار 2021

 لوگوی پس زمینه دسک تاپ سبک ویندوز 10

به روزرسانی 21H1 مایکروسافت در نیمه اول سال 2021 آغاز به کار می کند. مانند به روزرسانی 20H2 ، این یک به روزرسانی کوچکتر است که به بهبودهای امنیتی و پرداخت پرداخت می شود. ویژگی های بزرگی که در ابتدا برای 21H1 برنامه ریزی شده بودند ، در اواخر سال 2021 به 21H2 تأخیر انداخته شده اند. ] یک بروزرسانی کوچک دیگر برای ویندوز 10

هنگامی که مایکروسافت در ابتدا ویندوز 10 را منتشر می کرد ، این شرکت هر سال دو به روزرسانی بزرگ را همراه با ویژگی های جدید منتشر می کرد.

در سال های اخیر ، مایکروسافت از این امر فاصله گرفته است. مایکروسافت هنوز هم هر شش ماه یک به روزرسانی قابل توجه منتشر می کند. با این حال ، مایکروسافت در بهار یک به روزرسانی "بزرگ" با ویژگی های جدید و به دنبال آن یک بروزرسانی کوچک تر با اشکالات و رفع مشکلات امنیتی در زمستان منتشر کرده است.

به عنوان مثال در سال 2020 ، به روزرسانی مه 2020 (20H1) بزرگتر بود یکی به روزرسانی کوچکتر اکتبر 2020 (20H2.)

به دنبال آن انجام شد ، با این حال ، مایکروسافت این الگو را می شکند. مایکروسافت به جای پیگیری به روزرسانی کوچک 20H2 با به روزرسانی بزرگتر 21H1 ، در بهار نسخه جدیدی را منتشر می کند.

انتظار می رود که در اواخر سال 202 به روزرسانی بزرگتری با ویژگی های جدید داشته باشید. بروزرسانی در اکتبر 2021.

به روزرسانی های کوچک به معنی اشکالات کمتری است

وقتی نوبت به ویندوز می رسد ، به روزرسانی های کوچک لزوماً چیز بدی نیستند. این به روزرسانی های کوچک بارگیری بسیار کمتری دارند و بدون آنکه مراحل طولانی راه اندازی مجدد طولانی تر شود ، خیلی سریعتر نصب می شوند. آنها بر روی رفع اشکالات و بهبود امنیت متمرکز شده اند. مایکروسافت دیگر عجله ندارد تا ویژگی هایی مانند My People و Paint 3D را در هر به روزرسانی ویندوز 10 جمع کند.

توسعه دهندگان ویندوز 10 در مورد این مسئولیت جدی به نظر می رسند. در اینجا نحوه توضیح John Cable مایکروسافت ، معاون رئیس برنامه مدیریت و خدمات رسانی ویندوز ، در مورد آن توضیح داده شده است:

ویندوز 10 ، نسخه 21H1 دارای یک مجموعه محدوده از ویژگی ها برای بهبود امنیت ، دسترسی از راه دور و کیفیت است. ویژگی هایی که در این به روزرسانی منتشر می کنیم ، معطوف به تجربیات اصلی است که مشتریان به ما گفته اند اکنون بیشتر به آنها اعتماد می کنند. بنابراین ، ما این نسخه را به منظور تأمین نیازهای مبرم مشتریان خود بهینه سازی کردیم.

در Windows 21's 21H1 Update چه خبر؟

تقریباً هیچ چیز جدیدی در به روزرسانی 21H1 ویندوز 10 وجود ندارد. با این وجود ، زیر ویندوز ، Windows هنوز با وصله های امنیتی مهم و رفع اشکالات رفع می شود.

آنچه مایکروسافت جان کابل می گوید انتظار داریم:

  • Windows Hello Multicamera Support : هنگامی که هم خارجی دارید دوربین Windows Hello داخلی در رایانه شخصی ، اکنون می توانید دوربین پیش فرض را به عنوان دوربین خارجی خود تنظیم کنید. Windows Hello برای ورود به سیستم رایانه های شخصی استفاده می شود.
  • Windows Defender Application Guard Performance : Microsoft WDAG را افزایش داده است ، این ویژگی به مدیران اجازه می دهد تا برنامه ها را برای ایجاد امنیت در یک ظرف مجازی و مجزا پیکربندی کنند. مایکروسافت می گوید ، به ویژه باز کردن اسناد باید سریعتر انجام شود.
  • عملکرد سیاست گروه WMI : مایکروسافت خدمات سیاستگذاری گروهی ابزار مدیریت Windows (WMI) (GPSVC) را بهبود بخشیده و "برای پشتیبانی از سناریوهای کار از راه دور ، عملکرد آن را با سرعت بیشتری انجام داده است. . "

پست وبلاگ مایکروسافت در ویندوز اینسایدر ، جزئیات بیشتری در مورد سناریوهای خاص بهبود یافته اضافه می کند.

همین – یک نصب سریع و سریع که برخی از مسائل جزئی را برطرف می کند.

آنچه برای همه موارد جدید اتفاق افتاد ویژگی ها؟

نسخه قدیمی این مقاله شامل طیف گسترده ای از ویژگی های جدید ، از جمله DNS امن از طریق HTTPS (HTTPS) برای همه برنامه های ویندوز است.

با این حال ، تمام ویژگی هایی که به نظر می رسید در ویندوز 10 وجود دارد به روزرسانی 21H1 به تأخیر افتاده است. نگاهی به تغییرات جالبی که در راهنمای ما برای به روزرسانی 21H2 ویندوز 10 مشاهده می کنید ، پیدا خواهید کرد.

در اینجا امیدواریم که این روند طولانی توسعه به مایکروسافت فرصتی بدهد تا قبل از آزاد کردن آنها در جهان ، از خوب و پایدار بودن این ویژگی ها اطمینان حاصل کند.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،