SIEM مدیریت شده: راهی سریعتر به امنیت عالی

ماندن در بالای تهدیدهای امنیت سایبری می تواند طاقت فرسا باشد و یافتن ابزارهای امنیتی که می توانند به شما کمک کنند نیز می تواند یک کار دلهره آور باشد. برای برخی از شرکت ها ، واگذاری مشکل به یک ارائه دهنده خدمات امنیتی مدیریت شده (MSSP) یک راه حل جذاب است. سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات و مدیریت رویداد (SIEM) روش خوبی برای تحقق این امر است.

سیستم های SIEM دید متمرکز بر امنیت IT ، بلعیدن اطلاعات مربوط به گزارش ها و رویدادها را از طیف وسیعی از ابزارهای امنیتی ، سخت افزار و برنامه ها و هشدارها ارائه می دهند. تیم های امنیتی IT در صورت مشاهده تهدیدات امنیتی احتمالی. این نقش اصلی آنها را به مکانی ایده آل برای کمک به MSSP تبدیل می کند ، درست در آنجا با فایروال های مدیریت شده و شناسایی و پاسخ مدیریت شده.

پنج راهی که SIEM مدیریت شده می تواند کمک کند

SIEM مدیریت شده راهی را به سازمان ها ارائه می دهد تا به اندازه دلخواه امنیت سایبری کمک می کنند. آنها از جمله مزایای زیادی را به همراه دارند:

SIEM مدیریت شده مقرون به صرفه است. بودجه محدود می تواند یکی از بزرگترین دلایلی باشد که سازمانها نمی توانند راه حلهای امنیتی خاصی را برای سازمان خود اجرا کنند. در حالی که راه حل های SIEM مدیریت شده ارزان نیستند ، اما در مقایسه با هزینه پیشین یک راه حل در محل با کارکنان 24-7 ، هنوز می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند. اگرچه یک SIEM مدیریت شده در نهایت می تواند گران باشد ، اما هزینه توسعه ، استقرار ، آموزش و نگهداری منابع امنیتی IT در محل افزایش می یابد. SIEM مدیریت شده یک مسیر سریع برای امنیت بهتر با هزینه های کمتری است.

SIEM های مدیریت شده در زمان و پیچیدگی استقرار صرفه جویی می کنند. یک راه حل SIEM در محل به طور معمول به ماه ها استقرار و آموزش نیاز دارد ، تلاشی فراتر از توانایی بسیاری از سازمان ها. اگر سازمان شما وقت لازم برای تهیه یک راه حل داخلی یا توانایی تخصیص نیروی انسانی و منابع مورد نیاز برای پیاده سازی را ندارد ، پس یک راه حل SIEM داخلی برای شما مناسب نیست. همچنین این زمانی است که شما زیرساخت امنیتی بهینه ای در دسترس نخواهید داشت. راه حل SIEM مدیریت شده سریعتر اجرا می شود و در ارائه سریع نتایج برای سازمان شما موثر است. اکثر ارائه دهندگان راه حل های SIEM از قبل دانش و زیرساخت های لازم را برای اجرای سریع استقرار دارند.

SIEM های مدیریت شده کمبود استعداد امنیتی را برطرف می کنند. یک راه حل داخلی SIEM نیز به استعداد اجرای آن در زمان کمبود چشمگیر مهارت های امنیت سایبری نیاز دارد. برای راه اندازی ، مدیریت ، نظارت و بهینه سازی هشدارها برای تأمین نیازهای امنیتی سازمان شما ، بیشتر راه حلهای SIEM به منابع داخلی و پرسنل امنیتی نیاز دارند. اگر سازمان شما کوچکتر است و شما یک تیم امنیتی کوچکتر یا تیمی دارید که نمی تواند زمانی را برای نگهداری از راه حل SIEM اختصاص دهد ، یک راه حل SIEM مدیریت شده گزینه بهتری خواهد بود.

ارائه دهندگان SIEM مدیریت شده می توانند به شما کمک کنند با پاسخ حادثه. یک ارائه دهنده SIEM مدیریت شده ، کارکنان بسیار ماهری از متخصصان و متخصصان امنیت سایبری را ارائه می دهد که برای تجزیه و تحلیل گزارش های امنیتی شرکت شما ، بررسی حوادث و ارائه خدمات شناسایی و پاسخ به تهدید ، با سازمان شما همکاری خواهند کرد. توانایی کمک به پاسخگویی در برابر حادثه می تواند سرعت و چابکی را برای پاسخگویی در برابر هرگونه حادثه امنیتی یا نقض رخ داده در اختیار شما قرار دهد.

SIEM های مدیریت شده جدیدترین فناوری را به شما ارائه می دهند. یک مشکل در خرید فناوری این است که به سرعت تاریخ می رود. اشتراك به شما اجازه می دهد به عنوان بخشی از خدمات خود ، به جدیدترین فنآوری و بروزرسانی دسترسی داشته باشید – و شما حتی نیازی به انجام خود بروزرسانی ها و به روزرسانی ها ندارید.

ارائه دهندگان SIEM مدیریت شده

ارائه دهندگان SIEM مدیریت شده از شرکت های خدمات امنیتی تا توسعه دهندگان و شرکای سیستم های SIEM. بیشتر MSSP های اصلی خدمات SIEM مدیریت شده را ارائه می دهند و برخی از فروشندگان SIEM نیز خدمات SIEM را ارائه می دهند یا فناوری خود را از طریق شرکای MSSP در دسترس قرار می دهند. چند ارائه دهنده قابل توجه AT&T Cybersecurity ، IBM و Netsurion هستند.

یک راه حل SIEM مدیریت شده می تواند سازمان ، سرمایه ، منابع و زمان زیادی را صرفه جویی کند. در نهایت ، برون سپاری مدیریت SIEM بهترین انتخاب برای مشاغلی است که می خواهند امنیت کلی و مدیریت تهدیدات خود را بدون دردسر تلاش برای استقرار و مدیریت یک سیستم SIEM در داخل افزایش دهند. این یک مسیر سریع برای رسیدن به امنیت بالا است و این به تنهایی یک پیشنهاد ارزش جذاب برای بسیاری از سازمان ها است.

دسته‌هاCloud، MSSP، Networks، SIEM، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،