Stadia به یک بازی "Killer App" احتیاج داشت – حالا دیگر احتمالاً هرگز به دست نمی آورد – Geek را مرور کنید

 کنترل کننده بازی Stadia
Google

دیروز گوگل اعلام کرد که Stadia Games و Entertainment ، ناشر و توسعه دهنده داخلی را که برای آوردن بازی های شخص اول به Stadia ایجاد کرده است ، خاموش می کند. در این پست گفته شد که سرمایه گذاری خود را بر روی پلت فرم و فناوری Stadia متمرکز کرده است ، نه محتوای اصلی. یکی دو جمله بعد ، گفته شد که استخدام پرسروصدای جید ریموند نیز در حال رفتن است.

این ضربه بزرگی به Stadia به عنوان یک سیستم عامل است. کمبود محتوای انحصاری Stadia و به طور خاص محتوایی که از فناوری مبتنی بر ابر آن استفاده منحصر به فرد کرد ، یکی از بزرگترین ناامیدکننده های سال اول آن بود. گوگل اساساً از ساخت بازی های خود منصرف می شود ، یا حتی می تواند بازی های منحصر به فردی را از توسعه دهندگان دیگر بدست آورد ، خوشبختانه نخواهد بود. سس مخفی مورد نیاز برای میخ کشی راه اندازی و سال بعد چیست؟ این س aالی است که به ناچار یک وضعیت متکبرانه 20-20 بینشی ایجاد می کند ، بازی دوشنبه صبح دوشنبه برای یک شرکت چند میلیارد دلاری.

بنابراین بله ، بیایید جلو برویم و این کار را می کنیم!

Work From Valve's Template

به طور حتم ، گرفتن یک عنوان پیشگامانه AAA فقط در یکی دو سال توسعه Stadia کم و بیش غیرممکن بود. دو سال تقریباً زمانی است که برای ساخت یک بازی پرفروش برای شرکتی مانند EA یا Ubisoft لازم است و این با دهه ها تجربه و معمولاً یک حق رای دادن ، موتور و طراحی بازی اصلی برای شروع است. برای چیزی کاملاً اصیل ، مثلاً برای یک Horizon Zero Dawn یا Halo (مرد ، من پیرم!) ، حداقل چهار تا شش سال به آنها احتیاج دارند. [19659004] بنابراین ، Stadia هرگز قصد نداشت عنوانی عظیم را بشکند که قالب بازی را بشکند ، حداقل از استودیوی داخلی خود خارج نشود. با دانستن محدودیت های آنها ، شاید بتوان تلاش کرد تا روی یک تجربه کوتاهتر و محدودتر تمرکز کنیم – چیزی که از تمام توزیع برق ابری که در کنفرانس توسعه دهندگان بازی به نمایش گذاشتند ، بدون دامنه گسترده 100000000 $ یک فیلم پرکاربرد AAA مدرن ، بهره می برد. [19659010] تصویری از Portal ” width=”1440″ height=”1080″ data-credittext=”Valve” src=”/pagespeed_static/1.JiBnMqyl6S.gif” onload=”pagespeed.lazyLoadImages.loadIfVisibleAndMaybeBeacon(this);” onerror=”this.onerror=null;pagespeed.lazyLoadImages.loadIfVisibleAndMaybeBeacon(this);”/>

Valve

الگویی وجود دارد که باید آن را دنبال کنید ، حتی اگر نمی خواهید روی بازیهای Indie تمرکز کنید. در سال 2007 ، Valve Portal را منتشر کرد ، یک بازی پازل کوتاه کوتاه که بیشتر بر روی یک بازی موجود و موتور فیزیک ساخته شده است. این بسته بندی با جعبه نارنجی بود که قرار بود قسمت جدید Half-Life را به عنوان برجسته خود داشته باشد. در عوض ، Team Fortress 2 و Portal به ترتیب در دهه آینده بر طراحی بازی های چند نفره و تک نفره تأثیر گذاشتند.

Portal یک مثال به خصوص در اینجا مربوط است ، زیرا به سختی حتی یک بازی Valve است. Portal دنباله ای شبه برای Narbacular Drop است ، یک بازی مستقل که مکانیک منحصر به فرد teleport آن برای اولین بار در آن آغاز شد. والوو تیم دانشجویی را استخدام کرد که بازی رایگان را ساختند ، یک مقدار پول و استعداد به سمت آنها انداخت و یک کلاسیک محبوب و محبوب جهانی را در کمتر از دو سال به دست آورد.

Add In Stadia's Secret Sauce

پس بیایید فرض کنید که گوگل می توانست پول کافی برای خرید تیم اختصاصی خود در زمینه طراحی بازی های Stadia به وجود آورد. از آنجایی که ریموند ، تولید کننده ستارهای بزرگ در EA و Ubisoft را استخدام کرد ، مطمئناً این قابلیت را داشت. Stadia از توسعه دهندگانی مانند Tequila Works خواستگاری کرد ، که بازدیدهایی مستقل مانند The Sexy Brutale را انجام داد. شاید سعی در ایجاد یک پروژه متمرکز و کوتاه باشد که بتواند جهانی را به آتش بکشد.

اما این تنها ماده موثری است که به آن احتیاج دارد. پورتال یک کلاسیک است ، اما بر اساس فناوری ساخته شده بود که در آن زمان کاملاً متعارف بود. این یک ایده انقلابی داشت و آن را با ابزارهای کاملاً شناخته شده پیاده سازی کرد: Source Engine که امروزه نیز توسط برخی پروژه ها استفاده می شود.

 ارائه Stadia در کنفرانس توسعه دهندگان بازی
Google

خردل Stadia را که سعی داشت گیمرها را با رویکرد کاملاً جدیدی نسبت به محیط بازی بفروشد ، قطع نکرده است. این برنامه قاتل فرضی همچنین نیاز به نشان دادن برخی از قابلیت های جی ویز Stadia دارد که گوگل در GDC 2019 به نمایش گذاشت و هنوز هم در بازی های واقعی در حال شکار شدن هستند.

یک بازی چند نفره با هزاران نفر روی نقشه. یک بازی رانندگی که به بازیکنان دیگر اجازه می دهد از YouTube مانع شما شوند. platformer که نمی دانم به شما اجازه می دهد در میان پیشنهادات جستجوی Google جستجو کنید زیرا کاربران آنها را در زمان واقعی تایپ می کنند. چیزی که باعث شد Stadia چیزی فراتر از بازی هایی باشد که شما از قبل می دانید ، بدون یک جعبه بزرگ قدیمی در کنار صفحه نمایش تحویل داده شود. Dylan Cuthbert ، پیشکسوت Nintendo و بنیانگذار Q-Games ، گفت که او در حال کار بر روی "بزرگترین بازی سازنده تاریخ" با استفاده از ویژگی Stadia's State Share است.

 ارائه Stadia در کنفرانس توسعه دهندگان بازی: سهم ایالت
Google [19659003] Google آن بازی را نکرده است. اما این گویای این است که این شرکت به جای خود بازی ها ، فناوری پشت Stadia را دو برابر کرده است. این یک جهت متمرکز بر مهندسی است ، اما در بازی با بازی خوب بازی نمی کند. این واقعیت که نینتندو بیش از هر کس دیگری کنسول می فروشد ، مجهز به تراشه هوشمند (و نه نسبتاً قدیمی!) تلفن هوشمند ، گواه آن است.

یک پرسش تقریباً غیرممکن

اینجا استکبار است که وارد می شود. بله ، آسان است که به یک سال عملکرد ناخوشایند Stadia و بستن دلسردکننده جاه طلبی خلاقانه نگاه کنیم و به گوگل بگوییم آنچه باید انجام می داد. "آنها باید پورتال را درست می كردند ، اما بهتر" این كاری كاری است كه می توان گفت: من كاملاً نقش Captain Hindsight را بازی می كنم.

من نمی كنم بدانید برنامه قاتل Stadia چه می تواند باشد. شاید افرادی که Google استخدام کرده است فقط روی آن کار می کنند ، اما آنها نمی توانند این اتفاق را بیابند ، به دلیل کمبود وقت ، استعداد یا صرفاً نداشتن ایده ای که در مورد همه نکات بالا ارائه شده است. هیچ شرم آوری وجود ندارد: اگر من پاسخ س theالاتی را که در اینجا مطرح می کنم داشته باشم ، به جای بازی در زمینه فناوری ، در کارخانه جادویی گوگل کار می کردم.

لازم به ذکر است که گوگل تنها نیست تیتان فناوری بین المللی که برای ورود به فضای بازی تلاش می کند. سالهاست که آمازون سعی دارد استودیوی بازی سازی خود را ایجاد کند ، با وجود صورتحساب های بزرگ و موفقیت کمی. به نظر می رسد که شرکت هایی که به ارائه زیرساخت ها و تدارکات عادت دارند ، نمی توانند در زمینه هایی که دارای درجه خلاقیت بیشتر یا کمتر ، خلاقیت دارند ، محوری عمل کنند. خاموش کردن جاه طلبی خلاقیت Google برای Stadia برای بازیکنان به چه معناست؟ این بدان معناست که برای آینده قابل پیش بینی ، Stadia بازی های مشابه سایر پلتفرم ها را دریافت خواهد کرد – و تعداد بسیار کمی از آنها نیز. Cyberpunk 2077 همانطور كه ​​Stadia سال گذشته به یك برنامه قاتل نزدیك بود نزدیك بود و پرتاب سنگین آن باعث شد كه حتی آن تأثیری هم نداشته باشد كه Stadia واقعاً به آن احتیاج داشته باشد.

 Cyberpunk 2077 تصویر تبلیغاتی
Cyberpunk سال 2077 بهترین نمونه از مزایای Stadia برای بازیکنان در سال گذشته بود. Cd Projekt Red

گمانه زنی شده است كه Google در تلاش است تا از فناوری Stadia استفاده كند. EA و Ubisoft ممکن است یک سیستم پلاگین و بازی برای اضافه کردن جریان بازی به آن برنامه های اشتراکی که قبلاً هول کرده اند ، دوست داشته باشند و چندین توسعه دهنده از فناوری جریان برای آوردن گرافیک های پرقدرت به سوئیچ استفاده می کنند. اگر گوگل به این فکر نکرده باشد ، مطمئناً آمازون چنین فکر کرده است: فروش Luna به عنوان سرویس B2B به دیگر ناشران بازی کاری آسان است.

در این بین ، طرفداران Stadia به سختی می توانند کمک کنند اما تعطیلی Stadia Games و سرگرمی به عنوان منادی برای سیستم عامل. از روز اعلام آن ، مفسران ترسیده اند که عملکرد کم ستاره Stadia را به Google Graveyard پروژه ها و سیستم عامل های متروکه تبدیل کند. این ترس به این زودی ها از بین نخواهد رفت.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،