بررسی سال 2020

یک بیماری همه گیر ناخواسته ، یک جنبش ضد نژادپرستی مورد استقبال ، انتخابات آشفته ، آزمایشات واکسن ، عزیزان جدا شده ، کار در منزل ، اجتماعات با فاصله از اجتماع ، زوم ناجوانمردانه.

به سختی می توان وزن 2020 را تعیین کرد کلمات مانند بسیاری از شما ، امسال نیز مجبور شده ایم با لحظات ضرر کنار بیاییم.

اما خوشحالی زیادی نیز وجود داشته است. به لطف حمایت از جامعه باورنکردنی ما و همکاری با سازمان های مردمی باورنکردنی ، ما توانستیم اقدامات مهیجی را انجام دهیم که به مأموریت بیشتر TunnelBear برای یک اینترنت باز و بدون سانسور کمک می کند.

در اینجا مروری بر ابتکارات امسال است که امیدواریم بتواند شما را بهتر کند تجربه آنلاین ، ما در سال 2021 با تعداد بیشتری باز خواهیم گشت.

تیم آزادی اینترنت

ما سال را با ایجاد یک چارچوب توسعه برای مقابله با مسدود کردن VPN و سانسور آغاز کردیم ، که می توانید در مورد آن بخوانید اینجا. این چارچوب از یک مدل چهار مرحله ای تشکیل شده است که نحوه مسدود شدن دسترسی به VPN در رژیم های محدود کننده را مشخص می کند ، که به مهندسین و متخصصان جامعه اجازه می دهد تا روش های خاصی را که ما می توانیم برای دور زدن جلوتر حرکت کنیم ، انجام دهیم.

مقابله با این نوع مدل توسعه به یک گروه اختصاصی احتیاج دارد. در بهار ، ما راه اندازی تیم ضد سانسور TunnelBear را اعلام کردیم ، که تلاش می کنند اینترنت را هرچه بیشتر باز و در دسترس قرار دهند.

پشتیبانی NGO

تیم ضد سانسور جدید ما به سرعت متوجه شد افرادی که بیشترین سهم را در آزادی اینترنت دارند – فعالان خط مقدم ، تکنسین هایی که تحت رژیم های محدود کننده زندگی می کنند ، روزنامه نگاران – اغلب کسانی هستند که هنگام تلاش برای دسترسی به VPN با بار عملیاتی و مالی روبرو می شوند. ما همچنین می دانیم که مبارزه برای یک اینترنت باز و بدون سانسور هنگامی شدیدتر است که تکنسین ها ، فعالان و سازمان ها استعدادهای خود را با هم ترکیب کنند.

این باعث شد ما شبکه پشتیبانی NGO را راه اندازی کنیم ، برنامه ای که همکاری TunnelBear با متحدان جامعه مدنی برای توزیع را می بیند. حساب های VPN رایگان به فعالان نیازمند.

مشارکت منبع باز

وظیفه انجمن ما به عشق ما به فن آوری های منبع باز مانند OpenVPN گسترش می یابد.

امسال ، ما تصمیم گرفتیم یک روزنه حریم خصوصی در HTTPS ، با رمزگذاری قسمت SNI ، مسدود کردن نام دامنه برای سانسورگران را دشوار می کند. ما کد SNI رمزگذاری شده خود را به منبع آزاد ارائه داده ایم ، و می توانید در مورد آن روند در اینجا بخوانید.

پشتیبانی از پهنای باند

مجموعه این تلاش ها باعث می شود TunnelBear در دسترس افرادی که در آن زندگی می کنند راحت تر شود. محیط های محدود کننده ماه ها با انجمن های محلی تست و تیم فوق العاده ASL19 برای راه اندازی برنامه TunnelBear Iran که به کاربران ما در ایران 10 گیگابایت در ماه سرویس VPN رایگان ارائه می دهد همکاری کردیم.

فراتر از این برنامه ، ما همچنین 10 گیگابایت در ماه ارائه می دهیم پهنای باند به کشورهایی که دچار بحران سانسور هستند ، مانند زیمبابوه ، بلاروس و ونزوئلا .

تونل های جدید اضافه شده همچنین همیشه به دنبال رشد و تجربه TunnelBear خود تا حد ممکن یکپارچه هستید. ما بازخورد شما را در مورد تعداد تونل های موجود برای اتصال شنیدیم و تونل های جدیدی را به آرژانتین ، شیلی ، کلمبیا و پرو راه اندازی کرده ایم.

جایی که ما از اینجا می رویم

امسال اجازه داده است ما می توانیم با افراد بیشتری کار کنیم که مشتاق پتانسیل اینترنت برای داشتن فضای باز و دموکراتیک هستند ، و ما می دانیم که در اینجا کارهای بیشتری باید انجام شود. برای رمزگذاری قوی ، مشارکت های جدید جامعه برای کشف با تکنسین ها ، فن آوری های جدید مبهم سازی برای تحقیق ، لیست خواسته ها ادامه دارد. لطفاً یک خط در سایت [email protected] بریزید.

با احترام کارگران ،
 تیم TunnelBear

TunnelBear یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بسیار ساده است که به کاربران امکان می دهد از طریق وب وب بصورت خصوصی و ایمن مرور از طریق هکرها ، ISP ها و هر کسی که شبکه را کنترل می کند ، ایمن می کند. TunnelBear معتقد است که در هر کجا که باشید باید به اینترنت باز و بدون سانسور دسترسی داشته باشید.



دسته‌هاanti-censorship، Features، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها،