چگونه می توان AEW را از هرجای دیگر در سال 2020 تماشا کرد

من عاشق تماشای کشتی هستم و مسابقات قهرمانی AEW چیزی نیست که دوست داشته باشم آن را از دست بدهم. با این حال ، نمی توانم آن را از محل زندگی خود پخش کنم زیرا تلویزیون Fite در کشور من در دسترس نیست. مصمم برای یافتن راه حل ، چند گزینه را امتحان کردم و بهترین راه را برای تماشای AEW بدون توجه به جایی که بودید پیدا کردم.

همه آنچه شما نیاز دارید VPN است! VPN آدرس IP شما را تغییر می دهد و ترفندهای سیستم عامل های جریان مانند Fite را تغییر می دهد تلویزیون فکر کند که شما در یک کشور مجاز هستید و به شما امکان دسترسی به کل مسابقات AEW را می دهد! بنابراین می توانید بدون وقفه از هر کجا AEW را تماشا کنید. شما می توانید از ضمانت 30 روزه برگشت پول آن استفاده کنید و یک آزمایش بدهید! اگر آن را دوست ندارید ، همیشه می توانید درخواست بازپرداخت کنید.

امروز شروع به تماشای AEW کنید!

تماشا کنید امروز با NordVPN تماشا کنید!

چرا برای تماشای AEW به VPN احتیاج دارید

Fite TV کل مسابقات قهرمانی AEW را در مکان های انتخاب شده مانند انگلیس ، استرالیا ، ایتالیا ، برزیل و غیره پخش می کند ، اگر در یکی از آن کشورها نیستید ، بدون VPN به آن دسترسی نخواهید داشت.

VPN به شما آدرس IP جدیدی می دهد و مکان مجازی خود را به کشوری که انتخاب می کنید تغییر می دهد. اگر به یک سرور انگلستان متصل شوید ، Fite TV معتقد است که شما آنجا هستید و به شما امکان دسترسی نامحدود به نمایش های خود ، از جمله AEW را می دهد.

با VPN ، به راحتی می توانید AEW و هر رویداد دیگری را بدون توجه به مکان خود تماشا کنید. واقع شده اید!

NordVPN را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید

بهترین VPN ها برای تماشای AEW از هرجای دیگر در سال 2020

1 NordVPN – شبکه سرور بزرگ برای دور زدن Geoblocks Fite TV

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با NordVPN.

  • سرعت سریع برای تماشای AEW بدون وقفه
  • 5،460 سرورهایی برای دور زدن geoblocks Fite TV
  • SmartPlay به طور خودکار شما را به بهترین سرور موجود متصل می کند
  • 6 اتصال دستگاه همزمان
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

NordVPN دارای یک شبکه سرور گسترده است. من برای آزمایش آن به 5 سرور مختلف در انگلیس متصل شدم و همه آنها از بلوک های جغرافیایی Fite TV عبور کردند. رفع انسداد Fite TV با استفاده از سرورهای آن در برزیل ، استرالیا و ایتالیا به همین راحتی بود. این بدان معنی است که شما همیشه می توانید یک سرور پایدار برای تماشای AEW پیدا کنید.

با خوشحالی متوجه شدم که NordVPN دارای سرعت چشمگیر است ، که برای پخش مستقیم رویدادهای AEW تلویزیون Fite ضروری است. در طول تست هایم ، به طور متوسط ​​55 مگابیت در ثانیه داشتم. این 10 برابر بیشتر از Fite TV است که 5 مگابیت در ثانیه توصیه شده است ، بنابراین می توانید AEW را بدون تأخیر و بدون وقفه ، بدون توجه به جایی که هستید تماشا کنید.

SmartPlay به طور خودکار شما را به بهترین سرور موجود متصل می کند. دقایقی قبل از شروع رویداد فرصت پیدا کردن سرور مناسب را ندارید ، بنابراین NordVPN این فرآیند را خودکار می کند. از آنجا که SmartPlay بهترین سرور را پیدا خواهد کرد ، هنگام تماشای AEW با مشکلی مواجه نخواهید شد.

یک مشکل کوچک که با NordVPN داشتم این است که نمی توانم با PayPal در کشورم پول پرداخت کنم. با این حال ، من توانستم از Google Pay استفاده کنم ، که بسیار عالی بود. NordVPN همچنین کارت های اعتباری ، آمازون پی و ارز رمزپایه را می پذیرد ، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب دارید!

بخاطر داشته باشید از 68٪ تخفیف خود استفاده کنید و مقداری پول در اشتراک خود پس انداز کنید.

من از سیاست بازپرداخت NordVPN خوشحال شدم. شما می توانید از ضمانت 30 روزه برگشت پول آن استفاده کنید تا ببینید بدون اینکه ریسک کنید ، برای شما مناسب است. برای آزمایش این موضوع ، من در روز 24 اشتراک خود با پشتیبانی چت زنده 24/7 تماس گرفتم و درخواست بازپرداخت کردم. نماینده زنده در عرض چند دقیقه آن را تأیید کرد و من پس از 4 روز پولم را پس گرفتم.

AEW را با NordVPN اکنون تماشا کنید!

2. ExpressVPN – سرعت رعد و برق برای تماشای مستقیم رویدادهای AEW بدون وقفه ] 3000 سرور برای اتصال پایدار
  • MediaStreamer برای اتصال هر دستگاه WiFi به VPN
  • 5 اتصال همزمان دستگاه
  • 30 روز ضمانت بازگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر
  • ExpressVPN دارای سرعت فوق العاده سریع است که به شما امکان می دهد بدون وقفه AEW را تماشا کنید من سرعت 4 سرور انگلستان را آزمایش کردم و به طور متوسط ​​48 مگابیت بر ثانیه داشتم که بیش از آن چیزی است که شما برای پخش مستقیم رویدادهای تلویزیونی Fite به آن نیاز دارید. سرعت من در سرورهای برزیلی و ایتالیایی آن به همان خوبی بود. با این سرعتها هیچ تأخیری یا تأخیری را تجربه نخواهید کرد.

    متوجه شدم که ExpressVPN دارای یک شبکه سرور گسترده است. در طول تست هایم ، به راحتی در تمام سرورهایی که به آنها متصل شده ام به تلویزیون Fite دسترسی پیدا کردم. این بدان معنی است که شما همیشه می توانید یک سرور قابل اعتماد برای رفع انسداد Fite TV و تماشای AEW بدون مشکل پیدا کنید.

    MediaStreamer به شما کمک می کند هر دستگاه دارای WiFi را به VPN متصل کنید ، حتی آنهایی که به طور معمول از VPN پشتیبانی نمی کنند. من MediaStreamer را روی روتر خود تنظیم کردم و از آن برای دور زدن ساعتهای جغرافیایی Fite TV در SmartTV خود استفاده کردم و تنها چند دقیقه طول کشید.

    یک مشکل کوچک در ExpressVPN این است که کمی گران است. با این حال ، شما می توانید از تخفیف 49 درصدی آن استفاده کنید و مقداری پس انداز کنید.

    اگر آماده انجام تعهد نیستید ، می توانید سیاست 30 روزه بازگشت پول ExpressVPN را امتحان کنید. هنوز. بعد از دو هفته استفاده از VPN ، درخواست بازپرداخت کردم. نماینده گفتگوی زنده 24/7 چند س meال از من پرسید و سپس اقدام به لغو اشتراک من کرد. من پس از 5 روز پولم را پس گرفتم.

    AEW را با Express VPN اکنون تماشا کنید!

    3. Surfshark – اتصالات نامحدود برای تماشای AEW در چندین دستگاه

     مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با Surfshark.

    • سرعت سریع برای تماشای AEW با تأخیر صفر
    • 3200 سرور در 65 کشور که محدودیت های جغرافیایی Fite TV را دور می زنند
    • اتصالات همزمان دستگاه نامحدود
    • 30 روز ضمانت بازگشت پول
    • با این نسخهها کار با: Netflix ، پراکسی iPlayer ، Hulu ، HBO Go ، Showtime و موارد دیگر
    • سازگار با Mac ، Windows ، Linux ، Android ، iOS ، Roku و موارد دیگر

    Surfshark به تعداد نامحدودی از دستگاه های متصل با یک اشتراک اجازه می دهد . من iPad ، MacBook و iPhone خود را به یکی از سرورهای Surfshark’s UK متصل کردم تا این ویژگی را آزمایش کنم. همه دستگاه های من به صورت زنده رویدادهای تلویزیونی Fite را پخش می کردند و من به مشکلی برخورد نکردم.

    همچنین تحت تأثیر قرار گرفتم که Surfshark دارای سرعت فوق العاده سریع است. در طول آزمایشات ، سرعت بارگیری به زیر 40 مگابیت در ثانیه نمی رسید و می توانم بدون مشکل در جریان HD قرار بگیرم. بنابراین شما می توانید بدون تاخیر یا بافر ، مسابقات AEW را تماشا کنید.

    چیزی که در ابتدا من را آزار داد شبکه سرور کوچک Surfshark بود. با این حال ، به نظر نمی رسید که بر من تأثیر بگذارد. من سرورهای Glasgow و London Surfshark را آزمایش کردم و از نظر سرعت و کیفیت با مشکلی روبرو نشدم.

    همچنین می توانید از 19٪ تخفیف Surfshark به عنوان امتیاز بهره مند شوید و مقداری پس انداز کنید. آن را امتحان کنید و آن را دوست ندارید ، شما می توانید از ضمانت 30 روزه بازگشت پول آن استفاده کنید. من می خواستم این را آزمایش کنم بنابراین برای لغو اشتراک خود به تیم پشتیبانی تماس گرفتم. نماینده ای که با او صحبت کردم فقط چند س -ال درباره رضایت کاربر از من پرسید و سپس درخواست من را تأیید کرد. من زیر یک هفته پول داشتم.

    اکنون AEW را با Surfshark تماشا کنید!

    از کجا می توانم AEW را به صورت آنلاین تماشا کنم؟

    تلویزیون Fite بهترین گزینه برای تماشای AEW است. در ایالات متحده می توانید مسابقات قهرمانی AEW را از تلویزیون B / R تماشا کنید. شما می توانید با پرداخت 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال اشتراک تلویزیون Fite را دریافت کرده و از 7 روز استفاده آزمایشی رایگان آن برای حساب های جدید استفاده کنید. در ایالات متحده آمریکا ، با تلویزیون زنده + Hulu از طریق TNT در دسترس است. AEW Dark و Full Gear در کانال رسمی YouTube موجود است و اگر می خواهید AEW All Out را تماشا کنید ، می توانید کل فصل را با قیمت 49.99 دلار از طریق B / R خریداری کنید.

    نحوه دسترسی به تلویزیون Fite برای تماشای AEW با یک VPN

    1. VPN دریافت کنید. من NordVPN را به شدت توصیه می کنم زیرا به راحتی از جغرافیای Fite TV عبور می کند و به شما امکان می دهد هر مسابقه AEW را در زمان واقعی تماشا کنید.
    2. به یک سرور UK متصل شوید. Fite TV مسابقات قهرمانی کامل AEW را در انگلستان ارائه می دهد.
    3. یک حساب Fite TV ایجاد کنید. اگر قبلاً حساب کاربری ندارید ، به Fite TV مراجعه کرده و یک حساب ایجاد کنید.
    4. شروع به تماشای AEW کنید!

    اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

    سQالات متداول در مورد تماشای AEW با VPN

    🤑 آیا می توانم AEW را به صورت رایگان تماشا کنم؟

    Fite TV برای هر حساب جدید یک دوره آزمایشی 7 روزه ارائه می دهد ، بنابراین می توانید AEW را به صورت رایگان تماشا کنید در حالی که. اگر در یکی از کشورهای دارای مجوز نیستید ، برای دسترسی به آن به VPN احتیاج دارید.

    همه VPN های موجود در این لیست ضمانت بازگشت وجه را ارائه می دهند ، بنابراین اگر می توانید برای مدت زمان محدود AEW را کاملاً رایگان تماشا کنید شما درخواست بازپرداخت می کنید.

    😍 آیا AEW در انگلیس ، ایرلند یا خارج از کشور موجود است؟

    در برخی از کشورها مانند انگلیس ، کانادا یا استرالیا ، می توانید با خیال راحت AEW را تماشا کنید ، زیرا تلویزیون Fite کل مسابقات قهرمانی را پخش می کند آنجا. اگر در هر نقطه دیگری از جهان باشید ، می توانید از هر VPN موجود در لیست من بدون دسترسی به تلویزیون Fite بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود استفاده کنید.

    سری AEW All Out در ایالات متحده و کانادا در دسترس است B / R با قیمت 49.99 دلار و در تلویزیون Fite در شهرستانهایی که در دسترس است ، زندگی کنید. سری Dynamite از طریق Hulu Live در ایالات متحده در دسترس است ، جایی که می توانید به TNT دسترسی پیدا کنید و از طریق TSN در کانادا.

    🤩 آیا می توانم AEW را به صورت آنلاین تماشا کنم؟

    بله ، می توانید! می توانید به سرعت VPN را در رایانه خود راه اندازی کرده و یک حساب Fite TV ایجاد کنید. شما می توانید AWE را از هر جای دنیا بصورت آنلاین تماشا کنید!

    🙃 آیا می توانم از VPN رایگان برای تماشای AEW استفاده کنم؟

    از نظر فنی بله ، اما من آن را توصیه نمی کنم. VPN رایگان بسیار محدود است. قبل از اتمام اطلاعات فقط می توانید چند ساعت AEW را تماشا کنید. علاوه بر این ، آدرس های IP اغلب مسدود می شوند ، بنابراین ممکن است نتوانید از ساعتهای جغرافیایی Fite TV عبور کنید. بهتر است از یکی از VPN های موجود در این لیست استفاده کنید و از ضمانت های پس دادن آنها استفاده کنید.

    شروع به تماشای AEW کنید!

    برای تماشای آزادانه AEW در تلویزیون Fite ، به VPN نیاز دارید. این به سادگی آدرس IP شما را تغییر می دهد ، و به شما امکان دسترسی فوری به هر نمایش موجود در کشوری که به آن متصل می شوید را می دهد.

    من NordVPN را به دلیل شبکه سرور بزرگ و سرعت فوق العاده سریع که به شما امکان می دهد AEW را بدون توجه به موقعیت تو. شما می توانید با استفاده از ضمانت 30 روزه برگشت پول آن را بدون ریسک امتحان کنید. اگر آن را دوست ندارید ، همیشه می توانید درخواست بازپرداخت کنید.

    اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

    برای جمع بندی ، بهترین VPN ها برای تماشای AEW are

    دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،