با برخی از قطعنامه های امنیت اینترنت سال نو ، 2021 را درست شروع کنید

2021 تقریباً اینجا است ، و من فکر می کنم همه موافقند که امیدوارم خیلی بهتر از سال 2020 باشد. وقتی یک سال جدید در اطراف بسیاری از مردم جاری می شود ، می خواهند یک قطعنامه سال نو تهیه کنند. کاری که می خواهید انجام دهید و به نوعی تأثیر مثبتی در زندگی شما خواهد داشت.

برای بسیاری از افراد ، این به معنای چیزی مانند ورزش بیشتر یا یادگیری یک مهارت جدید است. اما ، در مورد برخی از قطعنامه های امنیت اینترنت چطور؟ رعایت بهداشت ایمنی اینترنتی بیش از هر زمان دیگری مهمتر است ، بنابراین چه زمانی بهتر از آغاز سال جدید برای تقویت امنیت شماست؟ در اینجا لیستی از ایده هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به شروع کار استفاده کنید.

بهداشت رمز عبور خود را بهبود ببخشید!

این کاری است که همه می توانند انجام دهند و واقعاً آسان است. اگر شما نوعی از افراد هستید که از رمزهای عبور برای چندین حساب استفاده مجدد می کنند یا رمز ورود ناامن دارند. تغییر این عادت واقعاً آسان است. یک رمز عبور خوب معمولاً از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک ، اعداد و نویسه های خاص استفاده می کند. طول حدود هشت شخصیت یا بیشتر نیز ایده آل است. اگر به ایجاد رمز عبور ایمن نیاز دارید ، ما یک مولد رمز عبور تصادفی داریم که می توانید کاملاً رایگان استفاده کنید! این ما را به سمت قطعنامه بعدی سوق می دهد …

از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید!

همه ما در این مرحله تعداد زیادی رمز عبور داریم ، و پیگیری همه موارد دشوار است. به همین دلیل استفاده از مدیر رمز عبور چیزی است که نه تنها راحت است بلکه توسط کارشناسان امنیتی بسیار توصیه می شود. و بسیاری از این مدیران گذرواژه حتی از ژنراتورهای رمزعبور نیز استفاده می کنند و هنگام ایجاد حساب کاربری رمز عبوری را به شما پیشنهاد می دهند. فقط مطمئن شوید که مدیر گذرواژه شما با یک رمز ورود قوی و یک عامل تأیید هویت دیگر ایمن است. برای امنیت حساب های شما کاملاً ضروری است. مهم نیست که شما از پیچیده ترین رمز عبور در تمام زمان ها استفاده می کنید ، اگر این رمز عبور با نقض درز کند ، دسترسی مهاجم به حساب شما را متوقف نمی کند. با استفاده از 2FA ، دسترسی به یک حساب برای یک مهاجم تقریباً غیرممکن است.

چندین فاکتور مختلف برای تأیید اعتبار وجود دارد که می توانید استفاده کنید ، و اینکه چه چیزی می توانید استفاده کنید به سرویس بستگی دارد. رایج ترین آن وارد کردن کد از طریق برنامه تأیید اعتبار است ، این موارد به وفور در موبایل و دسک تاپ و معمولاً رایگان در دسترس هستند. یک روش حتی ایمن تر ، یک کلید امنیتی است ، چیزی که قبل از دسترسی به حساب خود باید در آن وصل شود. حتی برخی از خدمات به شما امکان می دهند همه این موارد را با هم ترکیب کنید. ورود کد به هنگام ورود ممکن است دردناک باشد ، اما در صورت شکستن حساب کاربری شما دردسر زیادی را برای شما ایجاد می کند.

درباره فیشینگ بیاموزید

یک وضوح خوب این است که بنشینید و همه آنچه را که می توانید در مورد فیشینگ یاد بگیرید بیاموزید. منابع بسیار خوبی در اینجا وجود دارد و حتی می توانید کمی مسابقه انجام دهید تا ببینید که دانش شما در زمینه فیشینگ چقدر کامل است. شما از اینکه phishers پیچیده چگونه تعجب می کنید تعجب خواهید کرد ، بنابراین می تواند در وقت ، تلاش و پول شما صرفه جویی کند.

از VPN استفاده کنید!

اگر به حریم خصوصی و امنیت آنلاین خود اهمیت می دهید ، VPN ابزاری اساسی است. از آنجا که داده های شما از طریق تونل های رمزگذاری شده با VPN هدایت می شوند ، فعالیت آنلاین شما را از چشم کنجکاو دور می کند. بنابراین ، اگر فکر می کنید بهبود حریم خصوصی و امنیت آنلاین کاری است که دوست دارید در سال 2021 انجام دهید ، VPN یک امر ضروری است.

و برای کمک به شما در ارائه این قطعنامه ، در حال حاضر فروش تعطیلات خود را ادامه می دهیم! فقط با 59.95 USD / 59،99 EUR / 59.99 GBP ، 12 ماه از برنامه حق بیمه ما دریافت می کنید. و برای شیرین کردن معامله ، ما 6 ماه دیگر را در مجموع 18 ماه اضافه می کنیم!

اما ، همه این نیست! برای مدت زمان محدودی ، ما به شما یک حساب پر شده از شش ماه برنامه حق بیمه خود را می دهیم که به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار دهید. بنابراین ، امسال نه تنها می توانید امنیت اینترنت خود را ارتقا دهید ، بلکه می توانید به دوستان و خانواده نیز کمک کنید! اگر سوالی دارید ، لطفا در صورت تمایل با تیم پشتیبانی 24/7 ما تماس بگیرید. این کار را می توانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] یا از طریق چت زنده انجام دهید.

تنها چیزی که برای گفتن باقی مانده این است که همه اینجا در hide.me VPN امیدوارند که شما یک 2021 عالی داشته باشید!

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،