چگونه اهداف حرکت ، ایستادن و ورزش اپل واچ را تغییر دهیم

 زنی بند کفش های خود را هنگام پوشیدن ساعت اپل گره می زند.
KANUT PHOTO / Shutterstock.com

Apple Watch به شما کمک می کند تا با هدف داشتن انرژی فعال ، ساعات ایستادن و دقیقه تمرین ، در فرم خود باشید. می توانید هر یک از اینها را جداگانه تغییر دهید تا سطح فعالیت خود را بهتر نشان دهد. این نحوه کار است.

نحوه تغییر اهداف حرکت ، ایستادن و ورزش

برای تغییر اهداف فعالیت Apple Watch ، ابتدا برنامه "Activity" را در ساعت خود راه اندازی کنید. شما می توانید این کار را با ضربه زدن روی عارضه حلقه Activity در صفحه Watch فعلی خود انجام دهید یا با فشار دادن Digital Crown و قرار دادن برنامه Activity در منوی اصلی.

 Apple Watch menu

با باز کردن برنامه ، باید ببینید اهداف و اهداف فعلی شما با سه رنگ و سه حلقه نشان داده شده است. اگر حلقه فعالیت را نمی بینید ، انگشت خود را به سمت راست بکشید تا زمانی که آن را ببینید. اکنون به پایین صفحه بروید (یا با تاج دیجیتال یا با استفاده از انگشتان خود) و روی "Change Goals" ضربه بزنید.

 Change Goals on Apple Watch

اکنون می توانید هر هدف را به ترتیب و با شروع تنظیم کنید. هدف را حرکت دهید. با استفاده از Digital Crown یا دکمه های روی صفحه مقدار را مطابق میل خود تنظیم کنید. روی «بعدی» ضربه بزنید و می توانید هدف تمرین خود را با 15 دقیقه تنظیم تنظیم کنید. برای تنظیم هدف Stand خود ، به صورت ساعت بر ساعت ، یک بار دیگر روی "بعدی" ضربه بزنید.

 هدف فعالیت تغییر ساعت اپل

توانایی تغییر اهداف تمرینی و ایستادن شما با ورود watchOS 7 به Apple Watch Watch اضافه شد سپتامبر 2020. قبل از این ، شما فقط می توانستید هدف Move خود را تغییر دهید.

اگر از watchOS 6 یا بالاتر استفاده می کردید ، ممکن است از خود بپرسید که چرا دیگر نمی توانید با فشار دادن صفحه نمایش ، اهداف فعالیت خود را تغییر دهید. به این دلیل که اپل با ورود watchOS 7 ، حتی برای دستگاه های قدیمی ، تمام قابلیت های Force Push را حذف کرد.

شما می توانید با باز کردن برنامه Watch در iPhone و رفتن به General> Software Update ، نرم افزار Apple Watch خود را ارتقا دهید. watchOS 7 به یک آیفون 6s یا بالاتر با iOS 14 و یک Apple Watch Series 3 یا نسخه جدیدتر نیاز دارد.

افزودن یک حلقه فعالیت به Watch Watch خود

افزودن عارضه حلقه Activity به Watch Watch دلخواه شما ساده ترین راه برای پیگیری اهداف خود این یکی از انعطاف پذیرترین عوارض در Apple Watch است و می تواند به عنوان یک حلقه سه رنگ کوچک یا عنصر بزرگتر با تجزیه و تحلیل دقیق فعالیت شما نمایش داده شود.

 ویرایش Apple Watch Face

با Watch Watch فعلی در حال حاضر روی صفحه هستید ، روی ضربه بزنید و نگه دارید تا ببینید گزینه "ویرایش" در پایین صفحه ظاهر می شود. روی «ویرایش» ضربه بزنید و به سمت رابط «مشکلات» بروید. روی یک فضای آزاد ضربه بزنید و Digital Crown را پیمایش کنید تا حلقه Activity را پیدا کنید.

 افزودن پیچیدگی فعالیت به Apple Watch

همچنین می توانید در صورت تمایل یک حلقه Activity به iPhone خود اضافه کنید. برای این کار ، قفل iPhone خود را باز کنید تا بتوانید صفحه اصلی را ببینید. روی نمادی ضربه بزنید و نگه دارید تا همه نمادها شروع به لرزیدن کنند. در گوشه بالا سمت چپ صفحه روی نماد بعلاوه "+" ضربه بزنید.

 افزودن ابزارک فعالیت به آیفون

از قسمت تناسب اندام "فعالیت" را انتخاب کنید ، سپس اندازه و مکان را انتخاب کنید آن را در صفحه اصلی خود قرار دهید. می توانید ویجت را تا جایی که از قرارگیری آن راضی نباشید به اطراف منتقل کنید. درباره استفاده از ابزارکها در صفحه اصلی آیفون خود در iOS 14 بیشتر بیاموزید.

Apple Watch پیش فرض و اهداف پیشنهادی

به طور پیش فرض ، Apple Watch شما یک هدف حرکت پیش فرض را براساس اندازه گیری هایی مانند قد و وزن و همچنین سن شما تعیین می کند. و جنسیت مشخص شده شما باید هدف حرکت خود را متناسب با اهداف تناسب اندام و سبک زندگی فعلی خود تنظیم کنید.

ایستادن و ورزش اهداف پیش فرض شما به ترتیب 12 ساعت و 30 دقیقه است. برای رسیدن به هدف ایستاده خود ، باید برای رسیدن به هدف خود هر ساعت یک بار و حداقل 12 ساعت در روز بایستید و حرکت کنید. برای ورزش ، این 30 دقیقه حرکت شدید در روز است.

Apple Watch شما هنگامی که میزان ضربان قلب و نوعی فعالیت را تشخیص می دهد ، به طور خودکار دقیقه ورزش را ثبت می کند. اگر از برنامه Workouts برای ثبت فعالیت هایی مانند پیاده روی ، دویدن یا تمرینات مقاومتی استفاده می کنید ، این امر در هدف ورزش شما حساب می شود. این موارد را در برنامه Fitness در iPhone خود مشاهده خواهید کرد.

 Apple Watch Workouts

اگر به طور مداوم اهداف خود را شکست می دهید ، احتمالاً می خواهید اهداف خود را افزایش دهید. همچنین بهتر است به برنامه خود توجه کرده و اهداف خود را متناسب با صلاحدید تنظیم کنید. اگر به طور مداوم پنج روز در هفته تمرین می کنید ، ممکن است بخواهید در روزهای استراحت خود را با انداختن اهداف حرکت و ورزش کاهش دهید.

WHO به بزرگسالان 18 تا 64 سال توصیه می کند حداقل 150 دقیقه با شدت متوسط ​​انجام دهند. فعالیت هوازی در هفته یا 75 دقیقه فعالیت شدید.

آیا Apple Watch خود را دوست دارید؟ برای استفاده بیشتر از پوشیدنی خود این 20 ترفند و نکته را بررسی کنید.

مرتبط: 20 نکته و ترفند اپل واچ که باید بدانید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ،