کیانو ریوز برای نقش جدید مارول مون شوالیه راهنمایی شد

دیزنی + سال افتتاحیه کاملاً به یاد ماندنی را پشت سر گذاشته است. این سرویس با شور و شوق فراوان به عنوان یک فروشگاه متفرقه برای افرادی که از تمام آنچه دیزنی ارائه می دهد لذت می برد. و همچنین به دیزنی این امکان را داد تا بر اساس خصوصیاتی که دارند ، برنامه های تلویزیونی خود را شروع کنند. hide.me VPN متوجه این محبوبیت شد و ما مدتی است که از طریق Disney + از Disney پشتیبانی کرده ایم.

بزرگترین نمونه آن ماندالوریان است. سریالی که با استقبال چشمگیر طرفداران و منتقدان روبرو شده است. و حالا دیزنی و مارول به دنبال این هستند که این روند را با یک سری جدید بر اساس Moon Knight دنبال کنند و به نظر می رسد کیانو ریوز در حال اجرا است.

MCU در تماس مداوم با ریوز

رئیس فیلم های مارول ، Kevin Feige ، به عنوان اظهار داشت كه آنها دائما در تلاش بوده اند تا كیانو ریوز را به نوعی به دنیای سینمایی مارول بپیوندند. فیژ گفت: "تقریباً برای هر فیلمی که می سازیم با او صحبت می کنیم. ما با کیانو ریوز در مورد صحبت می کنیم. من نمی دانم چه زمانی ، یا هرگز به MCU می پیوندد ، اما ما خیلی می خواهیم راه صحیح انجام آن را بفهمیم. "

و حالا که مشخص شد مارول در حال کار بر روی یک جدید است نمایش تلویزیونی دیزنی + با حضور مانی نایت. بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا این می تواند سرانجام لحظه پیوستن کیانو ریوز به MCU باشد. کیانو ریوز اخیراً دستهای خود را بین جان ویک 3 و 4 نسبتاً پر کرده است. همچنین سومین فیلم در سه گانه بیل و تد به تازگی منتشر شده است. بنابراین ، اکنون شاید بتواند زمان مناسبی برای ورود ریوز به مارول باشد.

با hide.me VPN به دیزنی بروید!

hide.me VPN کاملاً از دیزنی + پشتیبانی می کند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اشتراک Premium و انتخاب یکی از سرورهای پخش جریانی ما است که برای دیزنی + بهینه شده اند. پس از اتصال ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به حساب دیزنی + خود وارد شوید و می توانید از تمام خدمات ارائه شده لذت ببرید. از جمله نمایش موفق ، ماندالوریان. تماشای مطلق طرفداران جنگ ستارگان. این ساعت حتی برای کسانی که به طور معمول علاقه مند به رسانه جنگ ستارگان نیستند یک ساعت عالی است. البته ، Disney + از جمله مجموعه فوق الذکر ماه شوالیه ، موارد بسیار بیشتری را ارائه می دهد ، که مطمئنا مورد توجه قرار خواهد گرفت. نیازی به ذکر کاتالوگ بسیار گسترده فیلم های کلاسیک دیزنی نیست.

اگر هنوز کاربر Premium نیستید ، می توانید به سادگی با بررسی قیمت گذاری ما و انتخاب طرحی که برای شما مناسب باشد شروع به کار کنید. ما حتی 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهیم. بنابراین ، می توانید خدمات ما را بدون ریسک امتحان کنید. و اگر به هر دلیلی راضی نیستید ، می توانید پول خود را پس بگیرید. اگر سوالی دارید ، ما یک تیم پشتیبانی 24/7 داریم که خوشحال می شود به شما کمک کند. می توانید از طریق چت زنده یا از طریق ایمیل به آدرس [email protected] با آنها تماس بگیرید.

در ضمن ، امیدواریم که کیانو ریوز به تماس پاسخ دهد و سرانجام بخشی از MCU شود!

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،