سرویس شبکه اختصاصی مجازی چه باید دانشگاه را استفاده کنم؟

در کمک به وب سایت برای بخش آرشیو در دانشگاه کوچک که در آن ما را به مواد است که ما می خواهم دانشجویان و استادان را قادر به دسترسی داریم، اما نه عمومی اجرا شود. در حال حاضر ما محدودیت IP که آدرس های IP تنها در دانشگاه می توانید دسترسی به سایت در وب سایت راه اندازی است. احساس می کنم اگر من می تواند متقاعد کردن دولت برای راه اندازی سرویس شبکه اختصاصی مجازی دانشگاه سراسری طوری که مردم می تواند همچنان به مواد دسترسی حتی اگر آنها دور از محیط دانشگاه مانند این امر می تواند امن تر و عملی. چه سرویس دهنده VPN را به شما توصیه و چه نقاط دیگر که در این مورد قانع کننده پیشنهاد دو دولت را بدانم؟ برخی از مزیت های دیگر که من می تواند را به مورد من قوی تر است؟

TLDR: چگونه شما VPN خدمات دو پوشش 2.000 3.000 نفر، تمرکز بودن آنها برای دسترسی به محتوا را محدود به اجازه می دهد تا راه اندازی.

خرید فیلترشکن

3 دیدگاه برای “سرویس شبکه اختصاصی مجازی چه باید دانشگاه را استفاده کنم؟”

  1. > TLDR: How would you set up a VPN service to cover 2,000 -3,000 people, the focus being to allow them to access restricted content.

    Do you want to use an open source/free software solution or a corporate solution?

    What is the user level of the users? Could they set up the vpn with some documentation? Would they need any hand-holding?

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.