کدام VPN باید با Kodi Media Player استفاده شود

Kodi یکی از کاربرپسندترین و مقیاس پذیرترین پخش کننده های رسانه موجود در بازار است. رایگان و منبع باز ، تقریباً برای همه دستگاه های مدرن در دسترس است و بارگیری و پخش موسیقی ، فیلم و سایر رسانه ها را در خانه یا هنگام حرکت بسیار آسان می کند. مطالب را از منابع مختلف جستجو کنید یا فایلهای خود را بارگذاری کنید و شروع به تماشای آنها کنید.

چرا باید در سال 2019 از Kodi استفاده می کنید؟

Kodi اخیراً دنیای جریان را به طوفانی جذب کرده است.
این جدیدترین برنامه است برای پخش جریانی ، ذخیره سازی و پخش محتوای دیجیتالی که باعث می شود شما بخواهید به فکر فروش تلویزیون هوشمند خود باشید. حداقل این چیزی است که وب سایت آنها ادعا می کند. Kodi نوع جدیدی از سیستم عامل برای پخش و پخش انواع رسانه ها است. محدود به نوع خاصی از دستگاه یا سیستم عامل نیست. با طیف گسترده ای از سیستم عامل ، از جمله ویندوز ، OSX ، آندروید ، لینوکس و Raspberry Pi سازگار است.

یکی از جالب ترین نکات Kodi این است که نرم افزار رایگان است.

این بدان معنی است که برنامه توسط جامعه ، برای جامعه توسعه داده شده و از پشتیبانی قابل توجهی برخوردار است. کاربران به راحتی در مورد هر موضوع یا مشکلی که دارند به صورت آنلاین بحث می کنند. بنیاد XBMC / Kodi پروژه را مدیریت می کند و استفاده از آن رایگان است. برای افرادی که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به آنچه توسط دستگاه های سنتی یا اشتراک ارائه می شود ، دارند ، این ابزاری است که باید در نظر بگیرید!

در ابتدا ، ممکن است فکر کنید که شبیه هر دستگاه پخش رسانه دیگری است که قبلاً استفاده کرده اید ، اما یک تفاوت وجود دارد این سیستم عامل واقعاً یک مرورگر وب رسانه محور است که قادر به مدیریت و اجرای رسانه در یک محیط متصل مانند خانه هوشمند است. با استفاده از Kodi ، کاربران می توانند از هر منبع ، محلی یا آنلاین ، رسانه ها را مدیریت ، دسترسی و پخش کنند. همه اینها از همان مکان و در هر دستگاهی که به شبکه متصل باشد ، است. از نظر عملی ، می توانید از کنترل از راه دور هوشمند ، تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود به عنوان روشی منحصر به فرد برای مدیریت همه دستگاه ها ، موسیقی و فیلم های خود از یک مکان استفاده کنید.

  • Music – Kodi تقریباً همه اشکال موسیقی را سازماندهی و پشتیبانی می کند . آلبوم ها علاوه بر سایر ویژگی ها با جلد و متن های خود ذخیره می شوند. می توان لیست پخش ، میکس مهمانی و موارد دیگر ایجاد کرد.
  • فیلم ها – فیلم ها با جلد خود ذخیره می شوند و نمایش داده می شوند ، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهند و همچنین چند پاداش منحصر به فرد دارند.
  • تلویزیون – Kodi می تواند با روشی که تماشا می کنید سازگار باشد تلویزیون بنابراین می توانید جدیدترین برنامه ها را دنبال کنید یا برای یک جلسه شدید تلویزیونی آماده شوید. با استفاده از پسوند PVR ، حتی می توانید برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره و بررسی کنید.
  • عکسها – عکسها را می توان در بزرگترین صفحه نمایش در خانه شما نمایش داد.
  • رادیو – می توانید رادیو های وب را از طریق تلفن همراه خود گوش دهید و آنها را کنترل کنید.

مشکلاتی که می توانید با Kodi روبرو شوید

استفاده از Kodi بدون هیچ گونه هشدار و مشکلی نیست.

ارسال این همه داده رمزگذاری نشده از طریق اینترنت نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را ایجاد می کند ، در درجه اول اگر مرتباً از شبکه های تورنت یا P2P استفاده می کنید. این می تواند پرچم های قرمز ارائه دهنده خدمات اینترنت شما را تحریک کند و حتی ممکن است منجر به خاتمه حساب شود. دسترسی به کانال ها و محتوای مسدود شده جغرافیایی نیز با نسخه آماده استفاده از Kodi روی حیله و تزویر است.

اکثر افراد از Kodi در ترکیب با منابع غیرقانونی استفاده می کنند که به آنها امکان دسترسی و پخش جریان گسترده ای از محتوای رایگان را می دهد. [19659005] خوشبختانه ، ترکیب سرویس شبکه خصوصی مجازی (VPN) با Kodi هر دو مشکل را برطرف می کند. آنها نه تنها ترافیک رمزگذاری شده و ناشناس را فراهم می کنند ، بلکه VPN ها به شما امکان می دهند محتوای مسدود شده را بر اساس منطقه با یک کلیک ساده دور بزنید.

آیا باید از VPN با Kodi استفاده کنم؟

اگرچه استفاده از Kodi نیازی به استفاده از VPN ، اکیداً توصیه می شود این کار را انجام دهید. اگر از منابع جریانی با کیفیت مانند Exodus Redux یا Covenant استفاده می کنید ، این حتی بیشتر صادق است. با افزایش نگرانی حریم خصوصی در اینترنت ، ارسال اطلاعات شخصی بسیار رمزگذاری نشده از طریق اینترنت می تواند نگران کننده ارائه دهنده خدمات شما باشد ، خصوصاً اگر از شبکه های P2P یا تورنت استفاده می کنید. هر اقدام آنلاین اثری از خود برجای می گذارد و این اطلاعات می تواند شما را آسیب پذیر کند.

بیشتر محتوای Kodi از ماژول های شخص ثالث تهیه می شود ، به این معنی که امنیت آنلاین شما همیشه در معرض تهدید است. بسیاری از این افزودنیها از کاتالوگهای غیرقانونی و نه از Kodi تهیه می شوند که به طور مداوم توسط توسعه دهندگان آن کنترل می شود.

VPN ارزان و نصب آن آسان است. آنها همچنین ویژگی های اضافی را ارائه می دهند که به خوبی با Kodi کار می کنند. حتی اگر حریم خصوصی دیجیتال مشکلی ایجاد نکند ، استفاده از VPN می تواند به شما امکان دسترسی به محتوا و کانال های جریانی را که معمولاً در منطقه شما مسدود هستند ، دهد. آیا به خارج از کشور سفر می کنید و می خواهید به تماشای نمایش مورد علاقه خود ادامه دهید؟ VPN خود را روی روتر خود نصب کنید و آماده کار هستید. برخی از برنامه های افزودنی و کانالهای Kodi دارای محدودیت های منطقه ای نیز هستند که به راحتی می توان با VPN خوب از آنها عبور کرد.

راه اندازی VPN با Kodi

Kodi می تواند در سیستم عامل های مختلفی نه فقط در رایانه ها ، لپ تاپ ها یا رایانه های لوحی اجرا شود. برای رمزگذاری داده ها و محافظت از حریم خصوصی خود هنگام استفاده از Kodi ، باید نرم افزار VPN خود را روی همان دستگاه نصب کنید.

همه VPN ها نمی توانند در مراکز رسانه های جدید مانند Amazon Fire TV Stick یا Apple TV در سال 2019 نصب شوند ، بنابراین برای محافظت از اطلاعات خود باید اقدامات دیگری انجام دهید.

برای اطمینان از محافظت دستگاه های غیر استاندارد Kodi ، باید روتر خود را مستقیماً به سرویس VPN متصل کنید. این روند بسته به مارک روتر و ارائه دهنده VPN شما متفاوت است ، اما معمولاً شامل باز کردن یک پنجره مرورگر در صفحه پیکربندی روتر و وارد کردن اطلاعات سرور / پروتکل برای VPN خاص شما است. ممکن است پیچیده و فنی به نظر برسد ، اما روند کار در واقع سرراست است.

گاهی اوقات به نوع خاصی از روتر یا روتر اصلی با سیستم عامل ویژه نصب خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمن کردن اتصال خود به صفحات پشتیبانی ارائه دهنده VPN خود مراجعه کنید. برخی از VPN ها حتی با نرم افزارهای سفارشی و اطلاعات نصب شده از قبل نصب شده روترها را می فروشند.

چرا ما توصیه نمی کنیم از VPN رایگان با Kodi استفاده کنید؟

VPN های رایگان گاهی اوقات مثر هستند. با این حال ، وقتی برای پخش فایل های بزرگ از منابع ناشناخته استفاده می شود ، به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

VPN های رایگان دارای استانداردهای رمزگذاری ، شبکه های سرور و پهنای باند لازم برای استفاده موثر با Kodi نیستند.

شما به یک سیستم نیاز دارید VPN با کیفیت پرداخت شده برای Kodi که سرعت بسیار خوبی را ارائه می دهد!

آیا Kodi قانونی است؟

البته Kodi قانونی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را از وب سایت رسمی یا فروشگاه App مورد علاقه خود بارگیری کنید.

همچنین مشاهده محتوایی که حق دسترسی به آن را دارید ، مانند Netflix یا اشتراک های Hulu ، قانونی است.

مشکل Kodi این است که بسیاری از وب سایت ها با تکیه بر برنامه Kodi ، محتوای مشکوک و غیرقانونی را توزیع می کنند. و کاربران دوست دارند منابعی را نصب کنند که اجازه دسترسی به این محتوای غیرقانونی را می دهد.

دسته‌هاGuides، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ،