IPVanish برای هر دستگاهی که دارید اتصالات VPN را تهیه می کنید

اکنون IPVanish اتصالات VPN را برای دستگاه های بیشتر از هر زمان دیگری ارائه می دهد. معرفی اتصالات بدون اندازه

ما می خواهیم شرط ببندیم که بیش از 10 دستگاه در خانه شما به طور همزمان به اینترنت متصل هستند. بیشتر مردم این روزها این کار را می کنند ، بنابراین شما در شرکت خوبی هستید. و با آخرین اقدام ما ، شما هرگز از محافظت اتصال VPN مورد نیاز خود بی بهره نخواهید بود.

هیچ کس برای دفاع از داده های خود نباید امنیت یک دستگاه را فدای دستگاه دیگر کند. امروز ما در حال حذف کامل درپوش دستگاه رسمی هستیم ، بنابراین کاربران IPVanish می توانند از هر دستگاهی که دارند محافظت کنند. با کمال هیجان است که ما آخرین نسخه خدمات خود را معرفی می کنیم: اتصالات VPN بدون اندازه .

اتصالات VPN بدون اندازه چیست؟

با اتصالات VPN بدون اندازه ، کاربران IPVanish اتصال VPN در دسترس برای هر دستگاه خود را دارند: خواه این 10 دستگاه باشد ، 25 دستگاه یا حتی بیشتر. تلفن خود را به لس آنجلس وصل کنید. رایانه لوحی خود را به لندن ، و جریان خود را به سیدنی ، با اتصال چندین VPN برای صرفه جویی در. حتی می توانید حساب IPVanish خود را با تمام اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید. پایان اندازه گیری اتصال پایان دادن به محدودیت های مقدار دستگاه است ، بنابراین دستگاه های شما – و عزیزان شما – همیشه از یک نقطه دسترسی امن به اینترنت برخوردار خواهند بود.

با این تغییر ، ما دو برابر می شویم تعهد به ثبت صفر. در روش استاندارد صنعت VPN – حتی هنگامی که هیچ اتصال و نه ثبت فعالیت ذخیره نمی شود – نقاط فعال دسترسی به شبکه برای جلوگیری از تخلفات سو abuse استفاده محدود می شود. با این حرکت ، با این حال کاملاً از بین رفته است. زیرساخت ما نسبت به تعداد دستگاههایی که استفاده می کنید بسته است.

اتصالات VPN بی اندازه ، همراه با سیاست سختگیرانه ثبت نام صفر ما و دسترسی به بیش از 1400 سرور در بیش از 75 مکان ، به کل خانواده شما دسترسی به محافظت آنلاین ، مهم نیست.

ما همیشه صنعت را به جلو سوق می دهیم – به سود شما – و ما بسیار خوشحالیم که این تغییر را به کاربران IPVanish خود وارد می کنیم. اگر در مورد اتصالات VPN بی اندازه س questionsالی دارید ، در صورت تمایل یک یادداشت برای ما ارسال کنید. اکنون ، ادامه دهید و بقیه چیزهای خود را ایمن کنید!

دسته‌هاAll Posts، Announcements، app update، News، VPN Apps، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،