Spotify در تبلت های Android و Chromebooks Anymore یک چشم انداز نیست – بررسی Geek

 یک رابط Spotify به روز شده با آلبوم بزرگ.
Spotify از طریق پلیس آندروید

آیا همه ما می توانیم قبول کنیم که برنامه های تلفن هوشمند برای رایانه های لوحی وحشتناک به نظر می رسند؟ حتی در iPad ، جایی که اپل تلاش زیادی برای بهبود تجربه کرده است ، برنامه های iPhone "مضاعف" به نظر می رسند. تبلت های Android و کاربران Chromebook خوشحال می شوند ، Spotify در حال به روزرسانی است تا بتواند از یک برنامه کشیده به چیزی که صفحه نمایش شماست منتقل شود.

اولین بار توسط پلیس آندروید مشاهده شد ، آخرین به روزرسانی Spotify برای رایانه های لوحی اندرویدی و Chromebook کپی مشابه است. از برنامه iPad آن است. این معنا می یابد؛ چرا آشفتگی با یک چیز خوب؟ این واقعیت که برای رسیدن به یک مرحله نهایی ، ده ماه طول کشید ، بخشی است که ما را زیر سؤال می برد.

به جای اینکه یک برنامه کشیده شده با هم قرار بگیرد ، اکنون شما آلبوم هنری بزرگتری کسب می کنید ، دسترسی آسان به Spotify وصل کنید تا بلندگوهای موسیقی خود را انتخاب کنید. ، و دکمه های عقب و پرش قابل مشاهده است. این قسمت آخر ممکن است مهمترین تغییر در همه باشد.

همانطور که پلیس آندروید خاطرنشان می کند ، برنامه کامل نیست. برخی از اهداف لمسی هنوز بسیار ناچیز هستند ، اما این پیشرفت چشمگیر نسبت به آنچه قبلاً داشتید. به نظر می رسد که این به روزرسانی در حال استفاده است ، زیرا هنوز رابط کاربری جدید را نمی بینیم. اما امیدوارم همه به زودی آن را دریافت کنند.

از طریق پلیس آندروید

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،