بهترین محصولات امنیتی شبکه تصدی

حفظ یکپارچگی شبکه ها و داده ها یک نکته اساسی برای هر سازمان است. با دیجیتالی شدن تقریباً در هر جنبه ای از تجارت ، امنیت شبکه قدرتمند سازمانی تأثیر حملات سایبری را به حداقل می رساند – به ویژه اینکه محافظت در برابر آنها از عملکرد یک شرکت محافظت می کند ضمن حفظ رقابت از آن در یک بازار به سرعت در حال تحول.

امنیت شبکه شرکت چیست؟ 19659004] امنیت شبکه سازمانی یک اصطلاح گسترده است که طیف وسیعی از فناوری ها ، دستگاه ها و فرایندها را پوشش می دهد. برخی از کارشناسان آن را صرفاً به عنوان مجموعه ای از قوانین و تنظیمات تعریف می کنند که از یکپارچگی ، محرمانه بودن و دسترسی به داده ها در یک شبکه سازمانی محافظت می کند. دستیابی به این هدف شامل استفاده از فناوریهای نرم افزاری و سخت افزاری برای محدود کردن آسیب پذیری ها و پاسخ سریع در هنگام مواجهه با مسائل امنیتی است.

هدف از هر سیستم امنیتی متوقف کردن هر چه بیشتر حملات ، در حالی که هوشیار بوده و قادر به پاسخ سریع به آن باشد. نقض می کند به دلیل اجتناب ناپذیر بودن در حملات سایبری موفقیت آمیز ، بسیاری از کاربران علائم بالاتری به محصولاتی می دهند که به آنها امکان واکنش سریع و مؤثر در برابر حملات را می دهد ، حتی اگر یک محصول دیگر ممکن است در جلوگیری از وقوع حملات بهتر باشد بهتر است.

انواع محصول امنیتی شبکه شبکه [19659004] فایروال ها اغلب اولین خط دفاعی هستند ، اما امنیت شبکه به سختی در آنجا متوقف می شود. کنترل دسترسی ، t هوش اضطراری ، تشخیص و جلوگیری از نفوذ ، جلوگیری از از دست دادن داده ها ، امنیت ایمیل ، [19659009] Security Endpoint و مدیریت وصله همه در حفاظت از شبکه و داده های موجود در آن نقش دارند. و از آنجا که تهدیدهای مداوم پیشرفته و تهدیدات خودی بزرگترین خطر برای اسرار شرکت ها هستند ، تجزیه و تحلیل رفتاری – مطالعه رفتار کاربر برای نشانه های یک متجاوز فعال – به یک مؤلفه مهم امنیت شبکه تبدیل شده است.

اتصال به همه اینها یک سیستم اطلاعاتی اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد (SIEM) است ، که می تواند تمام اطلاعات امنیتی و ورود به سیستم را به یک کنسول متمرکز برای تشخیص و پاسخ آسان تر تبدیل کند.

اهمیت استحکام امنیت شبکه سازمانی

امنیت کامل و کامل فناوری اطلاعات امکان پذیر نیست ، بنابراین سازمان ها باید برای ایجاد امنیت بهینه برای سازمان خود در محدودیت هزینه ، سازمانها و فناوریهای امنیتی را مخلوط و مطابقت دهند. اما با متوسط ​​هزینه نقص داده ها به 4 میلیون دلار ، هر راه حل امنیتی برای رفع مشکل خود هزینه پرداخت می کند.

مقیاس به اندازه شبکه

برخلاف سیستم های رایانه ای یکپارچه شرکتهای گذشته ، اکثر محیط های IT در حال حاضر هستند. از سیستم های بزرگ ، به هم پیوسته ، سرورها و حافظه های اصلی که هزاران دستگاه شخصی را که اغلب از طریق شبکه های بی سیم و بی سیم متصل می شوند ، پشتیبانی می کنند. در نتیجه ، هرچه سیستم شما بزرگتر باشد ، مساحت بیشتری برای هکرهایی در نظر گرفته می شود که می توانند از پیچیدگی آن برای پنهان کردن مزاحمت ها ، سوء استفاده از پشتی های احتمالی استفاده کنند و در زیرساخت ها کشف نشوند.

مدیریت خستگی پرسنل

پیچیدگی هر دو شرکت. سیستم ها و حملات علیه آنها می تواند دشوار باشد که وقایع امنیتی قانونی را از فعالیت های عادی جدا کنید. پرسنل امنیتی IT در صورت مجهز بودن به ابزارهای لازم برای درک داده ها ، دچار کمبود می شوند ، بنابراین راه حل هایی که می توانند مهمترین تهدیدها را شناسایی و در اولویت قرار دهند در حالی که کاهش نادرست را کاهش می دهد ، برای کاهش استرس بر کارمندان امنیتی ضروری است.

محصولات امنیتی برتر شبکه

اینها برخی از بهترین محصولات امنیتی شبکه هستند که ما از سری محصولات امنیتی برتر برتر ما شناسایی کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات برتر ما ، به لینک های بالا مراجعه کنید.

Fireinet FortiGate Firewall نسل بعدی

آماده سازی اصلی: امنیت قوی و انتخاب آشکار برای مشتریان موجود Fortinet.

جوانب مثبت:

  • امنیت و عملکرد برجسته

  • تمام ویژگی های

  • ارزش عالی

  • ادغام مؤثر با سایر محصولات Fortinet

  • پیاده سازی نسبتاً آسان

  • تجربه کاربری خوب

منفی:

فایروال های نسل بعدی FortiGate [19659008] امنیت چند لایه و دید عمیق را در یک بسته بندی با کارایی بالا ارائه می دهد. این خط با استفاده از پردازنده های امنیتی هدفمند که مقیاس پذیری و تأخیر پایین را ارائه می دهند ، این عملکرد را بدست می آورد. آزمایشگاه های NSS امنیت خود را با 99.3٪ اثربخشی با عملکرد 6،743 Mbps نشان می دهد.

علاوه بر این ، FortiGate محافظت انتهای تا انتهای شبکه های سازمانی را با حداقل 2 دلار TCO در هر Mbps محافظت شده ارائه می دهد. فایروال ها FortiOS را اجرا می کنند که در قابلیت استفاده و سهولت استفاده نیز رتبه خوبی دارد. آنها همچنین با سایر محصولات امنیتی Fortinet ، مانند FortiSIEM ، یکپارچه می شوند تا امنیت شبکه مؤثرتری را نیز فراهم کنند.

Trend Micro TippingPoint System Protection ThreatPoint

آماده سازی اصلی: بازرسی در زمان واقعی در بسته بندی مستقل. .

جوانب مثبت:

منفی:

سیستم [ردیابی و پیشگیری از نفوذ] Trend Micro TippingPoint محافظت در زمان واقعی از بدافزار را فراهم می کند و ضمن اطمینان از در دسترس بودن شبکه و انعطاف پذیری و افزایش عملکرد شبکه. این کار را با شناسایی و مسدود کردن ترافیک مخرب با استفاده از فیلترهای امنیت اطلاعات تهدید دیجیتالی آن انجام می دهد.

TippingPoint می تواند در شبکه هایی با آدرس IP یا MAC مستقر نشود و به جای بهره برداری های خاص ، کلیه ردپای آسیب پذیری را بپوشاند. واحد واحدی فرم 1U تنها 40 گیگابیت بر ثانیه از توان بازرسی شبکه را تأمین می کند و برای عملکرد حداکثر 120 گیگابیت در ثانیه قابل جمع شدن است. اشکال اصلی TippingPoint نیاز به یک راه حل ابر مجزا است.

Palo Alto Networks PA-Series Firewalls نسل بعدی

آماده سازی کلید: Palo Alto بهترین عملکرد در کلاس و ویژگی های هسته جامد را دارد که اغلب آن را ایجاد می کند. نامزد لیست کوتاه برای سازمانهای بزرگتر با بودجه های گشاد تر.

جوانب مثبت:

  • بهترین عملکرد در کلاس

  • امنیت قوی

  • ویژگی های ابر قوی

  • ویژگی های مدیریت غنی و تجربه کاربری بسیار خوب

  • اجرای آسان

  • پشتیبانی خوب

منفی:

ویژگی های عالی و عملکرد بی همتا به فالوورهای نسل بعدی پالو آلتو زیر را می دهد. فایروال ها با توجه به NSS ، 98.7٪ از امنیت امنیتی را با کارایی در حدود 7،888 Mbps با 7 دلار TCO در هر Mbps محافظت شده به دست آوردند.

این فایروال ها طیف گسترده ای از قابلیت ها را ارائه می دهند که مدیریت امنیت شبکه و ترافیک را آسان تر می کند ، از جمله توانایی طبقه بندی تمام ترافیک ، پشتیبانی از اجرای سیاست و پیشگیری از تهدید سایبری از طریق محتویات ID و جعبه جعبه WildFire. اولی تهدیدها را مسدود کرده و انتقال داده های غیرمجاز را محدود می کند. مورد دوم از یک تجزیه و تحلیل ایستا و پویا در یک محیط مجازی برای شناسایی سوء استفاده های روز صفر ، بدافزار ناشناخته و تهدیدات مداوم پیشرفته استفاده می کند. فایروال های شرکت Palo Alto بر روی PAN-OS کار می کنند.

Forcepoint Cloud Access Security Security

آماده سازی کلیدی: CASB مؤثر برای شرکت های بزرگ و بسیار بزرگ.

جوانب مثبت:

  • پروکسی کامل و API- قابلیتهای مبتنی بر

  • پشتیبانی از هرگونه برنامه ابری

  • قابلیت انسدادهای یکپارچه

  • دید عمیق

منفی:

Forcepoint CASB از هر برنامه ابری موجود در بازار از طریق طیف کاملی از خط داخلی و API پشتیبانی می کند. قابلیت های مبتنی بر این دید عمیق را در هزاران فعالیت کاربر ایجاد می کند ، به تیم های امنیتی این امکان را می دهد تا رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و بر این اساس استراتژی های جلوگیری از از دست دادن داده ها را اعمال کنند. به همین منظور ، می تواند به خوبی با سیستم های DLP در محل ادغام شود. استقرارهای CASB با استفاده از کنفرانس CASB ، می توانند از ریشه کن کردن داده برای دستگاههای مدیریت شده و بدون کنترل در تنظیمات BYOD استفاده کنند. داده های اشتراکی.

جوانب مثبت:

منفی:

  • تحویل داده شده به عنوان یک بسته نرم افزاری

  • می تواند برخی سیستم ها را کند کند

  • تجربه کاربر نسبتاً ضعیف

خط محصول Symantec Encryption شامل راه حل های رمزگذاری نهایی ، ایمیل و فایل است. این دستگاه قابلیت هایی مانند رمزگذاری کامل دیسک ، رمزگذاری داده های ابر و رمزگذاری پیام را در دستگاه های iOS iOS و Android ارائه می دهد. این قابلیت ها هم در تنظیمات سنتی و هم در سازمانهایی که سیاست های BYOD دارند مفید هستند. برای اجرای شیوه های رمزگذاری ، از ادغام اجرای سیاست پشتیبانی می کند.

.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،