چگونه مخلوط Crypto می تواند به حفظ حریم خصوصی آنلاین شما کمک کند

استفاده از ارزهای رمزنگاری هنگام پرداخت هزینه برای چیزهای آنلاین ، راهی عالی برای حفظ حریم خصوصی شما است. اما رمزنگاری کاملاً مناسب نیست ، و گاهی اوقات می توان به منبع آن ردیابی کرد ، به خصوص برای ارزهای رمزپایه که محور حفظ حریم خصوصی نیستند ، مانند مونرو. اینجاست که مخلوط کریپتو وارد می شود.

مخلوط کریپتو چیست؟

مخلوط کریپتو (که گاهی اوقات به عنوان یک منگنه cryptocurrency از آن یاد می شود) خدماتی است که رمزنگاری بالقوه قابل شناسایی را با دیگر رمزپایه ها مخلوط می کند. این کمک می کند تا ردیابی کریپتو به منبع آن متوقف شود.

خدمات مخلوط کریپتو اغلب هزینه معامله را می گیرند ، معمولاً به عنوان درصدی از هر پول ارسال شده. همچنین لوله گیر P2P نیز وجود دارد. این کار توسط خود کاربران انجام می گیرد که می توانند cryptocurrency خود را مخلوط کنند و نیاز به یک سرویس متمرکز را برطرف کنند. چیزی که رمزنگاری همیشه در جهت کنار گذاشتن کار کرده است.

چگونه مخلوط کریپتو می تواند باعث حفظ حریم خصوصی آنلاین شما شود؟

Crypto ، به ویژه محبوب ترین بیت کوین ، قابلیت بازگشت به منابع خاص را دارد. با استفاده از یک سرویس مخلوط کریپتو ، می توانید منبع وجوه را دچار مشکل کنید و باعث حفظ حریم خصوصی بیشتر شوید. که ، برای بسیاری از افراد با استفاده از رمزنگاری ، کاملاً حیاتی است.

بیت کوین محبوب ترین رمز رمز و اعتبار است و اغلب برای بیشتر مخلوط کردن رمزپایه ها هدف قرار می گیرد زیرا تمام معاملات در یک دفترچه عمومی ذخیره می شوند. با استفاده از یک سرویس مخلوط کریپتو ، پیوند بین پول و گیرنده آن قابل ردیابی نیست.

بحث و جدل پیرامون مخلوط کردن رمزپو

اختلاط کریپتو بدون بحث و جدال نیست. تصور می شود مخلوط کریپتو ، حداقل هنگام برخورد با پول های زیاد ، می تواند غیرقانونی باشد و قوانین ضد ساختاری را نقض کند. با مخلوط کردن "رنگ آمیزی" با ارزهای رمزنگاری شده تر و تمیز ، این بدان معناست که می توانستید در کیف پول خود کریپتو داشته باشید که از طریق روش های غیرقانونی بدست آمده است.

اگر می خواهید از خدمات مخلوط کریپتو استفاده کنید ، بسیار مهم است که این موضوع را در نظر بگیرید. در حالی که موردی از سرویس مخلوط کردن رمزنگاری شناخته شده "کثیف" وجود دارد ، این بدان معنی نیست که شما با رمزنگاری بالقوه آلوده در کیف پول خود پایان نمی دهید.

نتیجه گیری

نمی توان فوایدی را که با استفاده از میکسر کریپتو می تواند به همراه آورد ، به ویژه برای کسانی که بیت کوین بطور منظم استفاده می کنند ، نادیده گرفت. از آنجا که مخلوط کریپتو اجازه می دهد تا معاملات کاملاً ناشناس باشند ، برای کسانی که حریم خصوصی را بیش از هر چیز دیگری ارزش دارند ، گزینه خوبی است.

اما نادیده گرفتن این واقعیت که می توانستید با رمزنگاری کثیف خاتمه یابید ، دشوار است ، و این خطر را باید قبل از استفاده توسط فرد اندازه گیری کرد. شاید ، گزینه بهتر می تواند استفاده از رمزنگاری محرمانه تر مانند Monero باشد. اگرچه اگر کاملاً مجبور به استفاده از بیت کوین هستید و می خواهید این کار را به صورت ناشناس انجام دهید ، یک مخلوط کن رمزنگاری شاید تنها انتخاب شما باشد.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،