چگونه به استفاده از مشاهده خواننده در فایرفاکس

چند بار رفتن به وب سایت برای خواندن یک مقاله و یک بار صفحه بارهای شما با آگهی ها و تبلیغات منحرف بمباران می کنید؟ فایرفاکس در خوان مشاهده حذف درهم و برهمی و صفحه برای خوانایی بهتر ترک تنها می خواهید چه واقع مشاهده ساده: مقاله.

صفری نوعی پیشگام مشاهده خوان اما مرورگرهای دیگر را نیز به اتخاذ آن شروع کرده اند. فایرفاکس مستثنی نیست و شما می توانید لذت بردن از نمایش خواننده در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل. مشاهده خواننده را قادر می سازد بر روی کامپیوتر و تلفن همراه بسیار آسان است و تنها نیاز دارد که شما باید قبل از شروع نصب فایرفاکس.

فعال کردن خواننده مشاهده در مرورگر رومیزی

ما ویندوز برای این مثال، اما خواننده مشاهده آثار تقریبا مشابه در نسخه فایرفاکس را برای سیستم عامل های دیگر، بیش از حد استفاده.

پس از بارگذاری مقاله می خواهید بخوانید در فایرفاکس، نگاهی به نوار آدرس. اگر صفحه صفحه در نظر خواننده در دسترس است، شما آیکون مشاهده خواننده راست URL (هر صفحه در نظر خواننده در دسترس است) را مشاهده کنید.

پس از آن با کلیک روی آیکون آبی تبدیل و مجدد صفحه با مقاله برای خواننده مشاهده قالب بندی. چگونه صفحه تمیز شده است توجه کنید و بعضی چیز ها ناپدید شده اند. نوار پیمایش و میله های جانبی از بین رفته اند تمام متن برای خوانایی آسان تر متمرکز شده و خواندن مقاله حدود ساعت تحت عنوان اضافه شده.

فایرفاکس می افزاید: نوار جانبی با چند گزینه برای خروج خوان مشاهده; تنظیم فونت، اندازه و رنگ پس زمینه; نقل صوتی را قادر می سازد; و صرفه جویی در صفحه خواندن دو جیب برای بعد.

فعال کردن خواننده مشاهده بنظر خواننده های مرورگر موبایل

را در تلفن همراه کار می کند بسیار مانند آن را بر روی دسکتاپ، از بین بردن نوار آدرس تبلیغات و تصاویر غیر ضروری کند — روم شما با تجربه خواندن ساده تر.

وقتی برای صفحه در دسترس است، شما آیکون مشاهده خواننده راست نوار آدرس را ببینید. کلیک کنید برای فعال کردن خواننده مشاهده و تبدیل آیکون آبی و صفحه بندی شده است برای شما.

مشاهده منظم (چپ)؛ خوان مشاهده (سمت راست) از دست دادن

است که دور، آبی آیکون “Aa” به سمت پایین صفحه برای باز کردن گزینه های کنترل خوان مشاهده. شما می توانید تغییر فونت، افزایش و کاهش اندازه متن و تغییر پس زمینه بین تاریکی و نور.


خواننده مشاهده ویژگی های شگفت انگیز است که ساده مشاهده مقالات و اجازه می دهد تا کاربران را به تمرکز بر محتوا مورد علاقه است. علاوه بر به مرورگر وب برای افرادی که به راحتی پریشان دریافت کنید تبلیغات فلش و بنر های غیر ضروری است.