ورایزون داده کلاه که شرکت کرد

  • با بی طرفی شبکه به پایان رسد، برخی از مشتریان کلاه داده ورایزون در صورتحساب اینترنت خود را این هفته در بر داشت.
  • ورایزون ادعا می کند که محدودیت های استفاده از داده ها هستند نه کلاه و اجرا نخواهد شد.
  • ورایزون اعتبارات سردرگمی به “خطای سیستم” و می گوید: این برنامه به درپوش اینترنت داده است.

مجموعه ای کوچک از مشترکین Verizon DSL در نیویورک و نیوجرسی به پیدا کردن کلاه داده در خود را ورایزون داشبورد دیروز شگفت زده شدند. با توجه به ورایزون، آن “استفاده دادگاه صدور صورت حساب انجام است” و “درج” محدودیت کلاه نیست.

خالص ایده بی طرفی که اینترنت رایگان، باقی می ماند باید باز و درمان به عنوان ابزار عمومی-رفتن به خارج شود قانون این کشور در چند هفته. یکی از عمده ترس از مرگ بی طرفی شبکه ISP است مانند ورایزون تحمیل کلاه استفاده مشتریان است.

ارائه شده برای بی طرفی شبکه طرفدار گروه توقف کلاه، نام برای DSL دو طرح ارائه می دهد ورایزون تصویر زیر، test استفاده کلاه نشان می دهد.

کلاه داده ورایزون

کلاه متوقف هستند حدود دو در حال حاضر 150 گیگابایت در ماه برای طرح اولیه “سرعت بالا” DSL و 250 گیگابایت در ماه برای طرح DSL “پیشرفته”.

با توجه به مشتریان که دیدم کلاه اطلاعات در حساب خود را ورایزون هدیه هیچ هشدار که تغییر در آینده.

درپوش برای ورایزون برای نظر رسیده را متوقف و شرکت برخی از اظهارات در پاسخ داد.

با توجه به ورایزون، مشتریان در نیویورک و نیوجرسی تجربه “خطای سیستم”، به عنوان این شرکت استفاده از کلاه در آن مناطق تست است. “کاربرد حسابداری محاکمه” تنها قرار است به در ویرجینیا اتفاق می افتد.

ورایزون اطمینان توقف کلاه که test تنها دو نفر “[customers’] استفاده از داده های اندازه گیری و نمایش آن در صدور صورت حساب خود را.” این شرکت تاکید کرد که اگر چه “این مشتریان 250 GB و 150 گیگابایت از کمک هزینه به شما نشان داد که در آن تصاویر ما هرگز صورت مشتریان که بیش از این کمک هزینه و هیچ برنامه ای برای انجام این کار است داده شد. هدف از محاکمه بیشتر ایده دقیق جمع آوری و نمایش استفاده در صورتحساب بود.”

در حالی که پاسخ ورایزون برای جلوگیری از کلاه ستوده است، آن می رسد بسیار عجیب و غریب است که آن ادعا است که هیچ علاقه ای به تحمیل کلاه در حالی که به طور همزمان نمایش مشتریان که اطلاعات خود را در دست کم “نرم” پوش است.

با از دست دادن بی طرفی شبکه در ژوئن 7, انتظار برای دیدن خیلی بیشتر “آزمایش” مثل این یکی از همان لحظه در سراسر کشور.

بعدی: بی طرفی شبکه در حال حاضر است مرگ خاص تاریخ ژوئن 11, 2018