ریز نقطه های رنگی است که به کتاب های تصویری قدیمی خود نگاه نمادین نامیده می شوند؟

پاسخ: بن روز نقطه

حتی اگر شما تا به حال هیچ ایده چه می گویند آنها، شما به احتمال زیاد آنها در برخی از نقطه دیده می شود: کوچک رنگی نقطه تشکیل می دهند بخش رنگ صفحه کتاب طنز (و بسیاری مواد دیگر ارزان چاپ شده در سراسر قرن بیستم و حتی امروز).

نقطه “بن روز نقطه” به افتخار بنیامین هنری روز جونیور، تصویرگر اواخر قرن 19 و چاپگر است که آنها را اختراع نامیده می شوند. او در ایجاد شده روش در 1879 به عنوان یک راه برای ایجاد مناطق رنگ در چاپ در حالی که به حداقل رساندن میزان جوهر استفاده می شود. نقطه اندازه یکنواخت با استفاده از صفحه نمایش است که که ایستاده بود نقطه را به طور جداگانه در پس زمینه سفید همپوشانی کمی، کمی می تواند منتقل شود و یا هر یک از دیگر به طور کامل تحت پوشش به منظور ایجاد توهم از رنگ های مختلف زمانی دیده می شود از اعمال شد فاصله خواندن منظم. هر بچه کنجکاو است که بیش از صفحه با ذره pored با این حال، شما که زمانی که نزدیک، نقطه بسیار متفاوت می تواند بگوید — که اینجا نظر closeup پانل در مدافعان #49 انتشار کمیک مارول از ژوئیه 1977 دیده می شود.

علاوه بر نقش خود را در چاپ کمیک در سراسر قرن 20th نقطه بن روز نیز بسیار بالا مشخصات هنر خواننده پاپ آمریکایی روی لیختنشتاین نقشی در — بهترین شناخته شده برای خود نقاشی یاد و روشن است که استفاده اغراق آمیز و بزرگ بن روز سیستم نقطه دو سبک از نوارها خنده دار تقلید مسخره امیز.

تصویر نیت کمیک مارول.