چگونه به رفع Oculus رفتن باتری زندگی مشکلات

ما شده ایم پس بسیاری از سرگرم کننده بازی با هدست جدید Oculus رفتن VR اما باتری زندگی وحشتناک است و نه فقط زمانی که شما با استفاده از آن هستیم. تخلیه باتری در چند ساعت فقط نشسته! در اینجا این است که چگونه می توانید به عمر باتری بهتر از رفتن Oculus.

است نشسته وجود دارد، که به معنای واقعی کلمه است آنچه منظور ما هنگامی که ما معنی که باتری می میرد. را خاموش هدست آن را بر روی میز خود قرار داده و چند ساعت بعد یا روز بعد دوباره و باتری یا به طور کامل خشک شده یا مرده است. که باید برای هر دستگاه است که در حال استفاده، و قطعا نه به سرعت به عنوان تخلیه شده است اتفاق می افتد. امیدوارم Oculus به کار در نرم افزار و عمر باتری آماده به کار را بهتر است، اما تا کنون، ما فقط باید صبر کنید و اطراف آن کار میخوایم.

این حادثه جدا نبود و 5 نفر متفاوت داریم که مقر HTG با استفاده از هدست Oculus رفتن و بسیاری از ما با داشتن مسائل مربوط به عمر باتری. هر عامل مشترک وجود ندارد–یکی بود پاسخ حالت فعال، 4 دیگر نبود. یکی به سختی چیزی نصب شده و دو تن آن به شدت استفاده می شود. ما هنوز هم در حال انجام تحقیقات و زمانی که ما در پیدا کردن پاسخ های بیشتر، به روز رسانی.

برو Oculus فقط عمر باتری کاملا ترسناک است. اگر شما آن را یادداشت کردن، باتری چند ساعت تخلیه خواهد شد. اما خوشبختانه چند چیز ساده انجام دهید آن را آسان تر به زندگی با وجود دارد.

اگر خود Oculus می میرد خیلی سریع در حالی که در استفاده از

اگر گوشی شما از دست دادن عمر باتری در حالی که شما آن است که به سادگی استفاده از آنجا که شما در حال تماشای چیزی و یا بازی که بازی است که مصرف مقدار زیادی از قدرت پردازنده و باتری جاوا تخلیه. وجود دارد کمی شد هیچ راه حل جادویی برای این.

چه می توانید انجام دهید، با این حال، واقعا طولانی USB کابل است که بیش از حد غلیظ است و در حالی که شما باید هدست این پلاگین شارژ خرید. شما احتمالا حتی متوجه است که به آن وصل شده است تا کابل به اندازه کافی بلند به کساد اضافی کمی است، و یکی از آن کابل سوپر ضخیم و محکم است که خم نمی کند خیلی خوب نیست. این یکی در آمازون 10 پا بلند است و شما باید مقدار زیادی از کابل های اضافی با بازی می دهد.

اگر شما بیشتر هدست VR برای تماشای فیلم استفاده می کنید، شما حداقل کمی از عمر باتری را توسط کپی کردن فیلم به طور مستقیم به هدست و آنها را از آنجا به جای آنها را در یک پنجره مرور خصوصی جریان و یا آنها را از کامپیوتر شما جریان بازی به سر کارم. اما آن نخواهد برای نجات تن و شما بهتر است اگر شما با داشتن مسائل مربوط به باتری به خصوص از آنجا که شما هنوز رفتن به سر خود را به همان اندازه در حالی که تماشای فیلم ها در حال حرکت فقط آن متصل شوید.

ما صرف کمی از زمان بازی با Oculus در حالی که داشتن آن وصل شده و از رفتن کنترل کامل حرکت به هر حال نیست، بیشتر از آنچه شما انجام می دهند نشسته است هنوز و به دنبال دو صفحه صفحه کمی.

اگر شما Oculus می میرد خیلی سریع در حالی که در حالت آماده به کار

اگر شما Oculus در حال مرگ واقعا سریع در حالی که آن را در حالت آماده به کار نشسته است شما واقعا فقط دو گزینه برای کار با در حال حاضر کردم. امیدوارم به روز رسانی آزاد Oculus است که در برخی از نقطه است که باعث بهتر است، اما شما نیاز به کار در اطراف آن تا زمانی که آنها کار.

اولین گزینه این است که به سادگی آن را در هر زمان تنها است که شما آن را یادداشت کردن پلاگین. که شما احتمالا در حال حاضر مشکوک کار می کنند. در حال حاضر شما خوبی که چرا شما خواندن این مقاله.

گزینه دوم این است که هر زمان که شما انجام می شود که شما به طور کامل گوشی خاموش کردن مطمئن شوید با استفاده از آن را برای روز، و خوشبختانه که واقعا آسان است. ما تست شده و هنگامی که در حال استفاده نیست اگر شما درست خاموش، باتری تخلیه نخواهد شد.

ساده ترین راه برای انجام این کار این است که پایین دکمه قدرت برای چند ثانیه نگه دارید و این صفحه نمایش خواهد شد. از اینجا, قدرت فعال را انتخاب کنید.

متناوبا، شما می توانید نگه فقط پایین کلید قدرت در جلو هدست برای 10 ثانیه به خاموش کردن سخت است.

هنگامی که شما آماده برای بازی دوباره، فقط نگه دکمه برای چند ثانیه تا زمانی که نور می آید پشت در، و آن را تا به سرعت بوت و شما می توانید شروع به بازی پوکر مجازی و یا هر چیزی که مورد علاقه شما است.

تصویر های اعتباری: ShutterStock Oculus