DXC فن آوری مدیریت سرویس های امنیتی: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت بالا

توضیحات شرکت

DXC تکنولوژی (NYSE: DXE) است مستقل، به پایان آن خدمات شرکت. آن است که توسط ادغام تطبيق و شرکت هیولت پاکارد شرکت خدمات کسب و کار ساخته شده است. DXC حدود 6.000 خصوصی و مشتریان بخش دولتی در سراسر 70 کشور در خدمت. مشارکت DXC عبارتند از: سیمانتک مک آفی FireEye پالو آلتو نقطه چک CrowdStrike و مایکروسافت.

شرح خدمات

“برای مشتریان با حریم خصوصی داده ها یا شرایط حاکمیت DXC نظارت بر امنیت و حفاظت از داده ها و خدمات حفظ حریم خصوصی از SOCs در سراسر جهان ارائه می شود” گفت: کریس Moyer معاون رئیس جمهور و مدیر کل امنیت در تکنولوژی DXC. “DXC صنعت-توصیه برای حرفه ای با تخصص گسترده رعایت مقررات مانند SOX, HIPAA, PCI DSS، GDPR, ISO27001، CISSP، SANS GIAC,, و مجوز رسمی شریک خاص تایید شده است.”

DXC است مجموعه ای از راه حل های یکپارچه در سراسر توصيه های ايمنی و قابلیت های مدیریت امنیت در تمام هسته حوزه امنیتی:

  • امنیت مشورتی: آمادگی رهبری مشاوره خدمات تشخیصی که ارزیابی ریسک و تعریف با استفاده از بهینه سازی و پیاده سازی استراتژی های کسب و کار تراز وسط قرار دارد
  • مدیریت ریسک امنیتی: کمک می کند تا شناسایی خطرات اینترنتی طرح سند رفتن به جلو و انجام بازسازی پروژه های
  • عملیات امنیت هوشمند: راه حل های دیجیتال پشتیبانی کشاورز، خیاط سرمایه گذاری توسط نظارت و پاسخ به تهدید در حال تکامل چشم انداز
  • زیربنایی و امنیتی نقطه پایانی: ملاقات با الزامات دقیق، منحصر به فرد از طریق طراحی و نصب و یکپارچه سازی از محیط شبکه، نقطه پایانی و پیشرفته راه حل های حفاظت از تهدید هویت
  • و دسترسی به مدیریت: محافظت از سرمایه گذاری با استفاده از انواع راه حل های هویت از تأمین و دسترسی حکومت دو اعتبار قوی و زیرساخت کلید عمومی (PKI)
  • تهدید و مدیریت آسیب پذیری: با استفاده از تست نفوذ صنعت تراز وسط قرار دارد، منجر به کسب و کار، آسیب پذیری، مهندسی اجتماعی و شبیه سازی حمله به شناسایی و دسترسی به تهدیدات امنیتی و بازسازی خود توصیه برای حفاظت از داده ها
  • و حریم خصوصی: محافظت از اطلاعات حیاتی و شرکت درک استفاده از محتوای انتقادی در حالی که دائما افزایش حریم خصوصی مورد نیاز
  • جلسه کمک می کند تا امنیت ابر: آدرس چالش های منحصر به فرد از تامین امنیت محیط های مجازی از ابر و زیرساخت به عنوان یک سرویس دادن دید کامل را در https://o1.qnsr.com/log/p.gif?; سنتی و نسل بعدی سیستم عامل

= این خدمات هستند یک نقطه شروع برای بسیاری از درگیری های امنیتی با مشتریان. DXC مدیریت و هزاران دستگاه را برای مشتریان از جمله فایروال سیستم های تشخیص نفوذ و سیستم پیشگیری از نفوذ (شناسه/IPS) مدیریت تهدید یکپارچه (UTM) و امن وب دروازه (SWG) در راه حل های نظارت. ادغام این محافظ محیط شبکه راه حل، همراه با DXC است توانایی تشخیص ناهنجاری و پاسخ سریع به تهدید، همه بخشی از استراتژی امنیتی توسعه DXC با مشتریان است.

فن آوری DXC نیز DXC امنیت برنامه های کاربردی در خواست امنیت برنامه های کاربردی مبتنی بر مصرف خدمات است که کمک می کند شناسایی و آسیب پذیری را در طول چرخه توسعه آلودگي­ها تست راه اندازی شد. مجهز به نرم افزار میکرو تقویت تمرکز، DXC امنیت برنامه های کاربردی در خواست فعالانه پادمان اطلاعات حیاتی برای کاهش خطر. این سرویس بر روی تقاضا شامل امنیت های ایستا و پویا تست و همچنین امنیت تلفن همراه برای همه برنامه های کاربردی کسب و کار برای دستگاه های آندروید و iOS.

بازار و موارد استفاده از

بیش از 40 درصد از شرکت های فورچون 500 جهانی DXC امنیت مشتریان هستند. علاوه بر این, DXC ارائه می دهد خدمات در هر بخش صنعت از جمله بخش دولتی، بهداشت و درمان، مالی خدمات، تولید خودرو و خرده فروشی.

معیارهای

DXC حفظ شبکه جهانی از مراکز عملیات امنیت (SOCs) در پنج قاره با بیش از 4.000 حرفه ای امنیت حمایت توسعه مدیریت فروش و ارائه خدمات به مشتریان بیش از 1.000. DXC سرویس های امنیتی برای بیش از 1.8 میلیون دستگاه برای مشتریان را مدیریت می کند.

تحویل

DXC پیشنهادات اختصاصی راه حل های که می تواند در محل مدیریت در محیط های میزبانی و یا در محیط های ابر. DXC نیز ارائه می دهد راه حل های مشترک محیط در نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) تحویل داده و یا میزبانی مدل.

هوش

A پلت فرم اطلاعات تهدید جهانی تهدید های پیشرفته تشخیص و توانایی یکپارچه حادثه پاسخ از شبکه SOCs شرکت خدمات زیر بنای. این تجزیه و تحلیل این اطلاعات برای ارائه سریع حادثه پاسخ و پزشکی قانونی قابلیت های پیشرفته تشخیص و مدیریت خدمات.

قیمت گذاری

DXC فراهم می کند مشتریان با چند مدل های قیمت گذاری است که در هر دستگاه در هر رویداد، محکم، شامل مصرف نگهدارنده ثابت هزینه و زمان و مواد بر اساس گزینه های.

تحلیلگر مشاهده

DXC تکنولوژی به عنوان یک رهبر در MarketScape IDC برای MSSPs به عنوان یک رهبر در ماتریس قله اورست گروه برای امنیت اطلاعات و به عنوان یک رهبر در ارزیابی شسته و رفته برای NelsonHall فروشنده مدیریت سرویس های امنیتی، آوریل قرار گرفت 2017 با توجه به گزارش شسته و رفته “فن آوری DXC به شدت در امنیت سایبری عنوان مثال آن امنیت پورتال جدید که به جمع آوری اطلاعات از تمام خدمات خود و طراحی شده برای تجزیه و تحلیل امنیت آسانتر و سرعت بخشیدن به وضوح تهدید سرمایه گذاری است. DXC تکنولوژی مقیاس در امنیت سایبری نشان داد شبکه قوی خود را از SOCs و تعداد زیادی از FTEs، اکثریت بزرگ مقیاس استقرار را پشتیبانی می کند. این مقیاس با ادغام تطبيق و HPE ES قابلیت های امنیتی بهبود یافته است.”

DXC به عنوان رقیب در آخرین MQ گارتنر به نام. تحلیلگر گارتنر Toby Bussa گفت که در آن ارائه می دهد طیف وسیعی از خدمات مدیریت اطراف مدیریت هویت و دسترسی مانند مدیریت هویت به عنوان خدمات و مدیریت حساب ممتاز DCX متفاوت از دیگر MSSPs. نیز به دست آورد جلال برای شبکه های بزرگ شریک زندگی خود را برای فن آوری های امنیتی. با این حال، ادغام بين کسب و کار شرکت خدمات HPE را تطبيق در عراق باقی می ماند. در نتیجه، DXC دو پورتال مجزا برای مشتریان MSS خود پشتیبانی می کند.

. خدمات مدیریت امنیت