Wipro امنیت سایبری و خدمات خطر: بررسی اجمالی MSSP و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق : راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت بالا

Wipro توضیحات شرکت

(NYSE: شوخ طبعی) شرکت خدمات فناوری اطلاعات در مقر اصلی آن در دعا ngaluru، هند. در سال 2013، این تقسیم کردن آن غیر آن کسب و کار به شرکت های جداگانه. Wipro دفاتر در لندن، نیویورک، نیوجرسی و بسیاری از جاهای دیگر است. آن چهارده است مراکز عملیات امنیت 24/7 (SOCs)، از جمله در هند دو در اروپا (آمستردام و Meerbush آلمان) و چهار در شمال امریکا (هوستون دالاس ققنوس و ادمونتون، کانادا).

Wipro شرح خدمات

را فراهم می کند امنیت نظارت بر تهدید، زیرساخت های امنیتی عملیات و مدیریت تکنولوژی، مدیریت آسیب پذیری، حادثه پاسخ، مدیریت هویت/دسترسی، مشاور امنیت و سایر خدمات. امنیت نظارت رویداد از طریق پلت فرم ServiceNXT آن تحویل داده است. این شرکت قادر به ارائه خدمات از طریق مشتری امنیت اطلاعات و راه حل های مدیریت (سیم ریپ) رویداد (شش سیم ریپ سیستم عامل پشتیبانی) نیز می تواند.

بازار و موارد استفاده از

Wipro حضور جهانی است اما قوی ترین در آسیا و اروپا است.

معیارهای

این بیش از 160.000 کارکنان خدمت به مشتریان در سراسر قاره ها 6.

تحویل

آن پورتال مرکز دفاع سایبری (CDC) صفحه فرود برای دسترسی به خدمات است.

یادگیری ماشینی هوش

برای تشخیص تهدید استفاده می شود.

قیمت گذاری

قیمت گذاری بدون در دسترس جزئیات.

تحلیلگر مشاهده

باغبان نام Wipro به عنوان بازیکن تو رفتگی در دیوار، اما درست در مرز از ربع چلنجر و همچنین نزدیک به ربع رهبران است. شرکت تحلیلگر خریداران هشدار داد که این شرکت تا به مدل اولیه تحویل آن از کاربر تغییر است مبتنی بر سیم ریپ به پلت فرم مشترک و multitenant. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

. خدمات مدیریت امنیت