خدمات امنیتی SecureWorks: مروری بر MSSP و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: T او راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

را نگاه کنید لیست کامل ما را از دفتر مرکزی شرکت مدیریت امنیت سرویس دهندگان

توضیحات شرکت

SecureWorks’ در آتلانتا، با دفاتر در لندن، ادینبورگ، سیدنی واقع شده و توکیو. خدمات تحویل داده شده از سه عملیات امنیتی 24/7 مراکز (SOCs) در ایالات متحده (آتلانتا شیکاگو و مشیت رود ایسلند); یک SOC 24/7 در ادینبورگ، اسکاتلند; و یک SOC 24/7 در کاوازاکی ژاپن. SOCs مرکز تعالی در رومانی است که متمرکز بر مشتری مدیریت و نوآوری سرویس جدید پشتیبانی می شوند.

شرح خدمات

Secureworks سرویس های امنیتی از طریق مقابله با تهدید لوازم خانگی (CTA) و مقابله با تهدید پلت فرم (CTP) خود را ارائه می دهد. خدمات در دسترس از طریق پرتال مشتری Secureworks. مبتنی بر شبکه تهدید های پیشرفته تشخیص و میزبان از طریق سرویس تشخیص تهدید Endpoint پیشرفته (AETD) Secureworks’ رخ می دهد. این پیشرفته حفاظت از بدافزارها و تشخیص (AMPD) در همکاری با Lastline ارائه می دهد. سرویس های اضافی مانند آسیب پذیری و هوش تهدید های پیشرفته نیز قابل دسترسی هستند.

بازار و موارد استفاده از

SecureWorks در خدمت کارهای سازمانی سازمان و دولت.

معیارهای

این شرکت دارای مشتریان 4.400 در 55 کشور. این 250 میلیارد امنیت حوادث روزانه فرآیندهای.

تحویل

میزبانی توسط Secureworks و یا در شبکه های مشتری تحویل داده.

تیم Secureworks CTU هوش

را فراهم می کند تحقیقات تهدید و تهدید اطلاعات، تجزیه و تحلیل بدافزار و آنالیز پشتیبانی دو SOCs. این پلت فرم مشترک داده بزرگ leverages و تجزیه و تحلیل قابلیت های پیشرفته.

قیمت گذاری

Secureworks نگهدارنده حادثه پاسخ قیمت گذاری مدل و همچنین قیمت گذاری گزینه های دیگر را ارائه می دهد.

تحلیلگر باغبان مشاهده

به نام Secureworks به عنوان یک رهبر در آن ربع سحر و جادو. شرکت تحلیلگر می تواند AWS و محیط های لاجوردی نظارت، اما آن را فاقد پشتیبانی از نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) راه حل های مانند جعبه Dropbox و روز کاری می گوید. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

. خدمات مدیریت امنیت