AT&T مدیریت سرویس های امنیتی: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: U ltimate راهنمای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از بالا مدیریت امنیت سرویس دهندگان

توضیحات شرکت

AT&T است یکی از اسامی معروف ترین در بازار سرمایه گذاری، قدمت آن به روزهای اولیه تلگراف و تلفن. تولد به عنوان ارتباطات راه دور جهانی شده است و آن خدمات دهنده ارائه امنیت دستگاه مدیریت و نظارت بر خدمات برای شرکت های بزرگ دولت و کارهای شرکتها. مقر آن در دالاس دارد و آن دفاتر منطقه ای در لندن و هنگ کنگ است. آن پنج است مراکز عملیات امنیت 24/7 (SOCs) — یکی در اروپا، یکی در آسیا و اقیانوسیه، و سه در ایالات متحده — و سه ساعت کسب و کار SOCs.

شرح خدمات

AT&T تهدید مدیر این شرکت امنیتی رویداد نظارت و مدیریت خدمات است. تهدید همبستگی و تجزیه و تحلیل در انجام از طریق پلت فرم AT&T تهدید عقل (سیم ریپ بزرگ داده ها و تجزیه و تحلیل) و تحویل به عنوان بخشی از AT&T را تهدید مدیریت و راه حل های اطلاعاتی. دستگاه مدیریت برای امنیت شبکه داده ها و نرم افزار امنیتی و امنیت موبایل و نقطه پایانی در دسترس است.

گزینه های خدمات اینترنت و اینترانت حفاظت امنیت تلفن همراه، توزیع شده انکار سرویس (DDoS) دفاع فایروال حفاظت نرم افزار وب خدمات تشخیص و پیشگیری از نفوذ (بیجاشدگان داخلی) ایمیل دروازه، امنیت نقطه پایانی شامل رمزگذاری مدیریت دستگاه و احراز هویت رمز.

بازار و موارد استفاده از

AT&T در خدمت شرکت های کسب و کارهای کوچک و متوسط شرکت های بزرگ، عمدتا در شمال امریکا، با کاهش دید در اروپا و کمی در بازار آسیا و اقیانوسیه محدوده.

معیارهای

  • قابلیت دسترسی به شبکه از تا مراکز خدمات MPLS مبتنی بر های 99.999 درصد
  • موجود به 182 کشور بیش از داده های اینترنتی 38 گره 3.822
  • 1500 + کارشناسان امنیتی و پشتیبانی حرفه ای
  • را تضمین می کند 6 شبکه عملیات پشتیبانی مشتریان جهانی 8 مراکز

تحویل در محل و ابر مراکز.

AT&T هوش

بیش از 19 ترافیک سرب آی پی در شبکه اصلی آن نظارت هر روز کسب و کار.

حوادث شهر قیمت در هر روز (EPD) قیمت گذاری.

تحلیلگر گارتنر مشاهده

AT&T مناسب برای سازمان هایی با اولویت برای خدمات از عرضه کننده تک، خدمات شبکه ویژه مدیریت و کنترل امنیت زیرساخت های فناوری اطلاعات منابع خواهد گفت. مجموعه امنیتی خود مکمل آن شبکه مدیریت زیرساخت و خدمات ارائه شده است. آن توسط گارتنر به عنوان رقیب قرار گرفته است. با این حال، فاقد پشتیبانی از لاجورد مایکروسافت و پشتیبانی از نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) ارائه دهندگان (Office 365 جعبه و Salesforce پشتیبانی می شوند) محدود است. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

. مدیریت امنیت