ورزشگاه کوست مدیریت سرویس های امنیتی: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت بالا

توضیحات شرکت

با مشتریان در بیش از 60 کشور جهان ورزشگاه کوست (NYSE: CTL) دومین ایالات متحده است ارائه دهنده ارتباطات به مشتریان شرکت جهانی. BOL ثبت شده دستیابی به سطح 3 ارتباطات در اواخر 2017، ورزشگاه کوست مجموعه ای از خدمات مدیریت امنیت پایه مشتری گسترده از متوسط دو شرکت های چند ملیتی و دولت مشتریان با توجه به ارائه می دهد. در نوروز لوئیزیانا ورزشگاه کوست دفاتر منطقه ای در سنگاپور و لندن است.

شرح خدمات

این شرکت خدمات مدیریت امنیت آن راه حل حرفه ای مدیریت، نسل بعدی فایروال مبتنی بر شبکه، امنیت شبکه تطبیقی است که ورزشگاه کوست را تهدید هوش حمایت باشد. تطبیقی امنیت شبکه فایروال نسل آینده بر پایه و اساس اثبات شده امنیت مبتنی بر شبکه است. توسط مسیریابی تمام ترافیک اینترنت از طریق دروازه های امن اتصالات کنترل شده است که می تواند کمک به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض خطرات جدید و غیر منتظره و غیر ضروری را ارائه. سرویس دیوار آتش خود موفق دولت 24/7 فایروال پاسخ به حملات ارائه می شود و زمانی که آنها رخ می دهد, ورزشگاه کوست تامین سخت افزار یا چه مشتریان در حال حاضر خود را مدیریت می کند.

ورزشگاه کوست مراکز عملیات امنیت (SOCs) برای پاسخ به کام فیزیکی و منطقی حملات و فعالیت مشکوک یا غیر طبیعی شبکه نیز به عنوان کمک به با سوالات امنیتی مشتری مستقر است. علاوه بر این دو ضد ویروس, ضد هرزنامه و SOC 24/7 پشتیبانی، تطبیقی شبکه امنیت مشتریان سرویس حفاظت نفوذ، اینگونه sandboxing، حفاظت از دست دادن داده ها، فیلتر محتوای وب، برنامه آگاهی و کنترل را اضافه کنید، ورود و گزارش و متمرکز مدیریت سیاست از طریق پرتال مشتریان. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

= “leverages سرویس امنیت ورود به سیستم مانیتورینگ ورزشگاه کوست را موتور تجزیه و تحلیل داده ها برای به طور مداوم نظارت بر تمام عناصر زیرساخت های مشتری رویدادها معنی و تجزیه و تحلیل نتایج مرتبط کننده “گفته کریس ریشتر معاون امنیت جهانی خدمات ورزشگاه کوست. “ما سرویس اطلاعات تهدید تطبیقی مبتنی بر شبکه، زمان واقعی نظارت بر تهدید ارتباط و خدمات است که مشتریان به استفاده از امنیت خود را موثرتر و تهدید را به طور موثر مبارزه با هشدار است”.

بازار و موارد استفاده از

ورزشگاه کوست خدمت متوسط دو شرکت های چند ملیتی و مشتریان دولتی. مجموعه امنیتی خود حمایت می SOCs پنج در چهار و شصت کشور در دنیا است.

معیارهای

  • فراهم می کند
  • مانیتور 1.3 میلیارد حوادث امنیتی در هر روز
  • مانیتور بیش از 43 Tbps اولین لایه دفاعی قابلیت شناسایی 99 تریلیون NetFlow جلسه در روز حملات Mitigates 120 DDoS
  • در روز
  • و حذف تقریبا 35 فرمان و کنترل شبکه های (C2) در هر ماه
  • شناسایی حدود 270 C2s جدید در هر ماه و 5.000 C2s بر اساس مداوم

تحویل تحویل

از طریق پورتال مرکزی و یا به طور مستقیم به سازمان نظارت است سیم ریپ بدون نیاز به مدیریت تجهیزات بر روی سایت.

ورزشگاه کوست هوش

سرویس های اطلاعاتی تهدید تطبیقی مبتنی بر شبکه، زمان واقعی نظارت بر تهدید ارتباط و خدمات است که مشتریان به استفاده از امنیت خود را موثرتر و تهدید را به طور موثر مبارزه با هشدار است. با بهره گیری از هوش تهدید تطبیقی ورزشگاه کوست را جهانی اینترنت دید، با هوش های سفارشی برای ایجاد زمان واقعی هشدار براساس رابطه جلسات 99 میلیارد NetFlow ورزشگاه کوست نظارت هر روز و اعتباری تجزیه و تحلیل و الگوریتم های یادگیری ماشین.

روش قیمت گذاری برای ورزشگاه کوست قیمت گذاری راه حل های امنیتی بستگی به خدمات تهیه. قیمت گذاری می تواند شامل مجموعه ماهانه تکراری استفاده بر اساس هزینه یا توان عملیاتی مورد نیاز بسته به سرویس. نظارت بر تهدید به عنوان مثال، در گیگابایت در هر روز داده ها استوار است.

هر چند آن را در درب ربع رقیب ضربه تحلیلگر مشاهده

باغبان نام شرکت به عنوان یک بازیکن تو رفتگی در دیوار. فرانک Dickson تحلیلگر امنیتی, فراست & سالیوان، گفت، “امنیت شبکه تطبیقی leverages زیرساخت های گسترده مخابرات 3 سطح به نقاط درد امنیت شبکه شرکت امروز: افزایش هزینه های امنیتی, امنیتی پیچیده اکوسیستم و کمبود. از حرفه ای های امنیت آموزش دیده. توسط بازتعریف محیط امنیتی مشتریان توانایی اعمال و اهرم مجموعه یکپارچه امنیت ابزار و حرفه ای در شبکه 3 سطح از بین بردن نیاز به سخت افزار در فرض ثابت به روز رسانی در حالی که کنترل آن را بودجه. آینده در ابر است. امنیت شبکه تطبیقی یک راه حل برای سازمانها به اهرم استراتژیک ابر به معماری امنیتی خود را در حالی که بهبود اثر بخشی در روند ساده فراهم می کند.”

. خدمات مدیریت امنیت