بلافاصله پرش به انواع تب در هر مرورگر

نیاز به سرعت به برگه مجموع? فشار دهید Ctrl-9 و یا فرمان 9 اگر شما بر روی مک. این کار در هر مرورگر اصلی، مهم نیست که چگونه بسیاری از زبانه ها شما را باز کرده اید.

شما احتمالا می دانید شما می توانید فشار دهید کنترل و تعدادی برای پرش به سرعت بین زبانه — Ctrl 1 طول می کشد شما به برگه اول; CTRL-2، دوم; و به همین ترتیب. اما مهار 9 متفاوت است: لازم شما به انواع تب نمی نهم، که بسیار مفید است هنگامی که شما در حال مدیریت ده ها تن از زبانه.

شاید شما به این می دانستند. من و آن من ذهن دمیدن است. در آزمایش این در کروم و فایرفاکس و لبه و صفری — یکی از این قابلیت پشتیبانی می کند. اگر شما به طور منظم راه بیش از حد بسیاری از زبانه مرورگر باز (و من می دانم شما) شما قصد می خواهم به یاد داشته باشید این یکی.

میانبرهای صفحه کلید بیشتر است که در همه مرورگرها کار می کنند، بنابراین آن را بررسی کنید وجود دارد. همانطور که این یکی به من شاید یکی بزرگ وحی را به شما خواهد شد.


جاستین گلدان نویسنده کارکنان چگونه به گیک و علاقه مندان فن آوری است که در ژنراتور اورگن زندگی است. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.