راه حل های امنیت سایبر شرکت Verizon: ما عمق دانلود کلی MSSP و تجزیه و تحلیل


گزارش: راهنمای نهایی برای فناوری اطلاعات فروشندگان امنیت

دیدن لیست کامل ما را از ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت بالا ورایزون توضیحات شرکت

است رشد از ریشه های آن به عنوان زنگ اقیانوس اطلس برای تبدیل شدن به دومین شرکت مخابرات در جهان است. شرکت Verizon بخشی از کسب و کار است که ارائه دهنده خدمات مدیریت به مشتریان سازمانی است.

شرح خدمات

ورایزون است سه مرکز عملیات امنیت (SOCs) در ایالات متحده (یک خدمت مشتریان دولت تنها), دو در اروپا و چهار در منطقه آسیا و اقیانوسیه (یک خدمت مشتریان دولت). ورایزون سازمانی ارائه می دهد چندین راه حل امنیت سایبری و از جمله موارد زیر:

  • خدمات حرفه ای: تمرکز بر مقابله با پیروی از امنیت و استراتژی دو کاهش خطر
  • شبکه و امنیت دروازه: پیاده سازی پیشرفته حفاظت در لبه شبکه برای کمک به شناسایی و جلوگیری از تهدیدات، رسوخ و دیگر سوء استفاده قبل از رسیدن به شرکت شبکه
  • نظارت بر امنیت و عملیات: دستگاه ها و گواهینامه ها را اداره می کند، کمک می کند تا حفظ انطباق و پیشنهادات تهدید هوش
  • حادثه پاسخ: پاسخ به داده نقض حوادث. ورایزون است پژوهش تحقیقات راه کارها و تیم دانش (خطر) به بررسی صدها نقض هر سال.

ورایزون در خدمات مدیریت امنیت (MSS) آنالیز بستر یکپارچه امنیت پورتال خدمات برای مشتریان استفاده می کند. ورایزون در ورود به سیستم رویداد گردآورنده (یخچال) امنیت داده ها خوردها به بزرگ تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس پلت فرم، همراه با Splunk، برای ذخیره سازی خودکار تجزیه و تحلیل, تجسم و ورود به سیستم.

بازار و موارد استفاده از

از SMBs به شرکت های بزرگ.

معیارهای

سالانه ورایزون داده گزارش تحقیقات نقض مبتنی بر تجزیه و تحلیل حوادث بیش از 40.000 از جمله نقض تایید داده 1.935. شرکت تجزیه و تحلیل رویدادهای امنیتی هر روز که مراکز آن عملیات شبکه جهانی بیش از 1 میلیون و عملیات امنیت مراکز.

تحویل

از طریق SOCs که نظارت بر شبکه.

قابلیت تشخیص تهدید هوش

از ورایزون پیشرفته هوش تهدید و سرویس در دسترس هستند. کمک فراتر از پشتیبانی اولیه حادثه پاسخ مانند تروجان تجزیه و تحلیل و شبکه و نقطه پایانی پزشکی قانونی، از طریق خدمات حرفه ای و یا ورایزون در خدمات سریع پاسخ نگهدارنده (RRR) در دسترس است. ورایزون است تحقیقات, تحقیقات, راه حل فراهم می کند دانش (خطر) تیم تهدید هوش و فروشنده خدمات حادثه پاسخ.

قیمت گذاری

روش قیمت گذاری بر اساس مورد به مورد مشخص است و اغلب شامل اجزای فراتر از راه حل های امنیتی از جمله خدمات حرفه ای. ورایزون است مدل قیمت گذاری برای MSS تجزیه و تحلیل ترافیک سرویس مبتنی بر حجم اطلاعات ورود به سیستم رویداد و دیگر منابع داده ها دیر در هر روز، در گیگابایت در هر روز (مدیریت دستگاه های امنیتی هنوز بر اساس در هر دستگاه قیمت است) اندازه گیری.

تحلیلگر گارتنر مشاهده

گفته ورایزون سابقه قوی برای ارائه MSS و طیف گسترده ای از سرویس های امنیتی در مناطق متعدد است. موقعیت خود به عنوان ارائه دهنده خدمات مخابراتی ارائه اضافی مبتنی بر شبکه برای شبکه ها و اینترنت خدمات مشتریان از طریق افزایش داده و تجزیه و تحلیل ترافیک شبکه مشتری و در محل دستگاه سیاهههای مربوط به ارمغان می آورد. ورایزون نام آن به عنوان یک رهبر در آن آخرین سرویس امنیتی سحر و جادو. اما کسانی که با استفاده از خدمات آنالیز امنیت آن باغبان گفت: باید با دقت تجزیه و تحلیل رویداد چه مقدار و حجم داده ها آنها را در حال حاضر به تولید خدمات هزینه های دقیق. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

.