اساسی خانه نگهداری وظایف که اکثر مردم نادیده می گیرند

داشتن خانه نیاز به مقدار زیادی از مسئولیت، ویژه تعمیر و نگهداری منظم برای نگه داشتن همه چیز عالی کار. با این حال، تعداد انگشت شماری از وظایف نگهداری خانه بسیار ساده است که شما ممکن است به فراموشی در مورد وجود دارد.

حفظ شما بخاری آب گرم

بسیار واضح است که لوازم خانگی بزرگتر نیاز به تعمیر و نگهداری منظم اما بخاری آب است که مردم اغلب نادیده می گیرند. وجود دارد چند چیز اساسی شما نیاز به انجام (و یا حداقل در بررسی) هر سال یا بیشتر.

بیت اول نگهداری بخاری آب شامل تخلیه مخزن. همه مواد معدنی در آب خود را از شهر (یا خوب) و رسوب در مخزن، در نهایت منجر به کاهش ظرفیت می تواند ساخت تا و و ناکارآمد و حرارت. خوب این همه در تراز مخزن تخلیه و آبگیری آن حدود یک بار در سال است.

مرتبط با: نحوه مراقبت از صفحه اصلی شما را لوازم پس آنها گذشته دیگر

شما نیز میله آند هر چند سال باید جایگزین. این میله فلزی قربانی از منیزیم، آلومینیوم یا روي است که جذب و تصویر برداری از مواد معدنی مختلف است که به طور معمول نه برای خوردن و زنگ کردن را ساخته شده است. بنابراین را ندارد با این حال، که میله فلزی خود را توسط کهبه فدای. بعد از مدتی، آن را کاملا متلاشی کنید و قبل از اتفاق می افتد که شما باید آن جایگزین.

در نهایت، تعیین محل دریچه تسکین فشار و آن تمرین خوب هر چند ماه با باز کردن و بستن آن. این دستگاه مکانیکی است که اگر آن را برای همیشه به سطح بیش از حد ساخت تا فشار مخزن را تسکین می دهد است. با گذشت زمان، شیر دلمه می ساخت در شیر و جلوگیری از باز کردن زمانی که و یا اگر آن را به اصل را تبدیل به یک بمب نیاز دارد. برای جلوگیری از این ورزش دریچه هر از چندگاه به شکستن هر یک از آن شیر دلمه که ساخته است.

بازرسی خود سقف و ناودان

سقف اولین چیزی است که می آید در تماس با عناصر خارج است و آن به معنای واقعی کلمه پناهگاه سر شما را نگه می دارد. ضرب و شتم کاملا بعد از سال آب و هوایی شدید را طول می کشد و آن چیزی است که شما میخواهید مشکلات عمده با نیست. با این حال، آن چیزی است که بسیاری از مالکان مورد فکر نمی کنم است.

طوفان شدید تا سقف زونا تبدیل می تواند نسبتا به راحتی و وقتی اتفاق می افتد که آب می تواند نشت به خانه خود را. پس هر دو ماه، چند دقیقه و اسکن سقف خود برای زونا گم شده. در معمولا گرفتن مجموعه ای از دوربین شکاری و که می بینم کل سقف sloped در خانه من از لبه حیاط نگاه. در صورت مشاهده زونا از دست رفته برخی از اطمینان به آنها را جایگزین کنید.

ناودان نیز مهم است که نگه داشتن چشم در است. آنها در حال تمیز کردن برای جلوگیری از آب از جاری شدن سیل آنها را تا مطمئن شوید. آب می تواند به برآمدگی سقف و اتاق زیر شیروانی خود را به نفوذ اگر که اتفاق می افتد. به علاوه، ناودان سرشار فقط آزار دهنده است هنگامی که شما به آب بارش بیش از خود entryways. همچنین، بررسی نمایید که همه downspouts آن را به درستی تخلیه شده و گرفتگی هستند.

تغییر فیلتر تهویه مطبوع شما

 IMG_2804_stomped

شاید ساده ترین و سریعترین قطعه تعمیر و نگهداری خانه شما همیشه می تواند انجام است که به واحد گرمایش و تهویه مطبوع خود را کردن فیلتر تغییر. با این حال، من هنوز هم صاحبخانه که نمی دانم در این مورد بشنوم.

مرتبط با: نحوه بهینه سازی صفحه اصلی شما را در جریان هوا برای صرفه جویی در پول در شما/ج

این فیلتر را داخل واحد مطبوع خود را روشن باقی مانده که آن می تواند اجرا کارآمد و همچنین نگه داشتن هوا در خانه خود از معنای ذرات گرد و غبار بیش از حد، حساسیت زا و شوره حیوان خانگی (با توجه به فیلتر). فیلتر های کثیف و مسدود می شود سیستم شما اجرا کم و یا به طور کامل نقص.

شما حداقل هر ماه چند تغییر فیلتر شود باید اما بسته به کیفیت هوا در خانه خود و هر چند وقت یکبار اجرا گرما و تهویه مطبوع شما ممکن است نیاز به جایگزینی آن اغلب.

لباس خشک کن نگهداری

اکثر تعمیر و نگهداری روزمره را لوازم بارگذاری تا زمانی که ممکن است با کمی تعمیر مورد نیاز وجود دارد. با این حال، برخی از وظایف نگهداری برای اهداف ایمنی بسیار مهم است و خشک کن لباس یک دستگاه است که این امر.

عمدتا، در صورت اطمینان به تمیز کردن فیلتر کهنه خود را خشک کن بعد از هر بار. خشک کن لباس تولید مقدار زیادی از گرما و کهنه می تواند در آتش گرفتن خیلی به راحتی. ساخت بزرگ تا از کهنه که خطر بیشتری را افزایش می دهد. به علاوه، خشک کن به عنوان کارآمد اجرا نمی شود و لباس های خود را خشک کنید.

مرتبط با: هنگامی که شما باید جایگزین وسایل خانه بزرگ خود را?

علاوه بر این، درباره یک بار در سال, کشیدن خشک کن کردن قطع از دیواره مجرای کن و تمیز کردن هر کهنه ساخته شده است که به مجرای منجر خارج از گذشته فیلتر کهنه معتقدند که ممکن است. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که با خشک کن مجرای برس به طور خاص برای این کار ساخته شده است. این Deflecto کن مجرای کیت تمیز کردن, به عنوان مثال، هزینه حدود $16.50 و همراه با پیوستن یا ضمیمه کردن بخش بنابراین شما می توانید آن را تا 12 پا گسترش. اگر شما به آنها نیاز دارید می توانید مدل های دیگر است که حتی دیگر را پیدا کنید.

بررسی برای نشت آب

آب خسارت صاحب خانه بدترین کابوس است. شما خودتان مقدار زیادی از سردرد و پول پایین جاده با چک دوره ای در اطراف خانه خود را برای نشت آب می توانید ذخیره کنید — نه فقط در آشپزخانه و یا حمام اما سراسر خانه شما.

 IMG_3095_stomped

در دست کم، هر چند، بررسی زیر غرق و انگشت خود را در تمام اتصالات برای رطوبت اجرا. و اگر شما تغییر رنگ یا لکه در هر نقطه، که نشانه خوبی آب نشت آب وجود دارد.

مرتبط با: هشت راه آسان برای ذخیره پول در صورت حساب سودمند خود

آنچه من هم مانند برای انجام در حالی که من هستم چک کردن اتصالات برای نشت است به ورزش بسته کردن شیر را به نگه داشتن آنها را از ساختن شیر دلمه. من هم عادت به خاموش به شیر اصلی آب ما را دور از خانه برای چند روز می خواهید را.

علاوه بر این، راه رفتن در اطراف خانه خود را در یک روز بارانی و هر گونه نفوذ آب اطراف درها و پنجره ها را بررسی کنید. و اگر شما واقعا می خواهید برای پوشش دادن پایگاه های خود را, شما می توانید تا رفتن به اتاق زیر شیروانی در طول بارندگی زیاد سخت و همه چیز خوب یک بار بیش از.


در پایان، بسیاری از وظایف نگهداری است که بسیار مهم وجود دارد، اما برخی از آنهایی که بسیار اساسی است که احساس می کنم مثل نیست اینها اغلب به اندازه کافی در برخی از خانوارها انجام داده دریافت کنید.

و با تعمیر و نگهداری بسیار به انجام، آن چیز را اولویت بندی می کند. شخصا، من می خواهم که در نظر بگیرید هر لوازم و یا وسایل که بیشتر به هزینه تعمیر یا جایگزینی و کسانی که اولویت من را در فهرست صفحه اصلی من را. البته این بدان معنا نیست که غفلت از چیزهای دیگر در اطراف خانه، اما اگر من به سادگی را انتخاب کنید تا به حال، این امر می تواند به چیزهایی که من هزینه پول پایین جاده.