Trustwave مدیریت سرویس های امنیتی: بررسی اجمالی و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای فناوری اطلاعات فروشندگان امنیت

دیدن لیست کامل ما را از ارائه دهندگان خدمات مدیریت امنیت بالا

Trustwave توضیحات شرکت

، کسب و کار مستقل خصوصی درون سازمانی گروه Singtel, کمک می کند تا کسب و کار مبارزه با جرایم اینترنتی، حفاظت از داده ها و کاهش خطر ابتلا به امنیت. ارائه ابر و خدمات مدیریت امنیت فن آوری های یکپارچه و یک تیم از کارشناسان امنیت اخلاقی هکرها و محققان Trustwave کسب و کار بیش از 3 میلیون ثبت نام در پلت فرم ابر Trustwave اعتماد حافظ است. شرکت در شیکاگو، با دفتر مرکزی منطقه ای در لندن سائو پائولو و سیدنی، اساس و آن را در خدمت مشتریان در 96 كشور. همچنین مشارکت با مخابرات منطقه ای و ارائه دهندگان خدمات (راجرز ارتباطات در کانادا, Optus در استرالیا, مخابرات جهان در فیلیپین و تیس در ژاپن).

شرح خدمات

Trustwave مدیریت سرویس های امنیتی (MSS) اجازه می دهد کسب و کار را به 10 سطح جهان پراکنده امنیتی عملیات مراکز (SOCs) که ارائه خدمات تحویل و تهدید هوش رهبری Trustwave SpiderLabs شیر. سرویس دیوار آتش شرکت مدیریت Trustwave را شامل فایروال مبتنی بر شبکه است که شبکه حفاظت از امنیت برای استقرارهای بزرگ یا پیچیده. فایروال ها این قابلیت می تواند شامل نسخه های مجازی به عنوان گزینه های. نظارت مستمر دستگاه/تهدید این اطمینان که بدون در نظر گرفتن قابلیت های دستگاه خاص پشتیبانی، مشتریان از آخرین تهدیدات با 24 × 7 x 365 نظارت، تجزیه و تحلیل و ارزیابی از تهدید پیشرفته که شامل استفاده از زمان واقعی حفاظت شده تهدید هوش از SpiderLabs.

Trustwave تشخیص نفوذ و پیشگیری خدمات نظارت و جلوگیری از هر گونه جریان داده ها را با قصد مخرب. اعزام خارج از باند تشخیص و راه حل پیشگیری درون خطی آن در محیط شبکه و در نقاط کلیدی ورود و خروج از شبکه محافظت می کند. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

Trustwave یکپارچه تهدید مدیریت (UTM) مجموعه ای جامع از شبکه یکپارچه ارائه دهنده خدمات مدیریت فن آوری های امنیتی طراحی شده برای دفاع از در برابر تهدیدات خارجی، در حالی که همچنین ارائه اقدامات حفاظتی از داخل شبکه کردن. UTM همچنین تشخیص دستگاه سرکش و داخلی پذیری تلفیقی به لوازم خانگی تک و تحویل توسط Trustwave به عنوان یک سرویس به طور کامل مدیریت ارائه می دهد.

Trustwave امن وب و دروازه (SWG) بلوک مخرب جدید در زمان واقعی. آن decrypts، حرکت، و مونتاژ صفحات وب و هر گونه رفتار مخرب در معرض.

Trustwave فراهم می کند بسیاری از ارائه شده از طریق سرویس های امنیتی مدیریت:

  • [مدیریتخطرتشخیص
  • مدیریت سیم ریپ
  • مدیریت کنترل دسترسی شبکه
  • مدیریت امنیت ایمیل
  • موفق Endpoint حفاظت 19659016] تشخیص مدیریت & پاسخ نقطه انتهایی
  • برنامه مدیریت کنترل حفاظت DDoS مدیریت
  • حادثه آمادگی & پاسخ
  • مدیریت SSL گواهینامه مدیریت چرخه عمر
  • مدیریت موفق امنیت تست نرم افزار مدیریت وب سایت
  • مدیریت پایگاه فایروال & بزرگ داده شده
  • برنامه اسکن
  • مدیریت موفق شبکه آسیب پذیری بازارهای

و استفاده از موارد

Trustwave با این نسخهها کار با سازمان های هر اندازه از کسب و کارهای کوچک به بزرگترین مارک های شناخته شده در جهان. بازارهای خدمت در درجه اول شامل (اما نه محدود به) خدمات مالی خرده فروشی بهداشتی، خدمات پرداخت دولت آموزش هتل ها و رستوران ها.

معیارهای

Trustwave کسب و کار بیش از 3 میلیون ثبت نام در بستر ابر Trustwave اعتماد حافظ را که آن را در ارائه خدمات مدیریت خطر و آسیب پذیری و انطباق است. Trustwave 10 SOCs دولتی سراسر جهان پراکنده است.

خدمات تحویل

از طریق انواع روش به بهترین دیدار با نیازهای سازمان تحویل داده می شوند. از کشتی قطره و لوازم خانگی به ابر و هیبرید Trustwave چندین راه برای ارائه خدمات است.

هوش هوش

تهدید توسط Trustwave SpiderLabs تحویل داده می شود.

Trustwave

قیمت گذاری خدمات مدیریت انعطاف پذیر و مقیاس براساس نیازهای فوری. سازمان های Trustwave برای همه چیز از اسکن ساده و خدمات است که زیاد تاسیس دولت امنیت داخلی تلاش برای گرفتن کمر و به طور کامل مدیریت امنیت از زمین تا اهرم. بنابراین، قیمت گذاری به طور گسترده ای می تواند محدوده.

تحلیلگر گارتنر مشاهده

به ربع رهبران Trustwave برای مدیریت امنیت سرویس دهندگان نقل مکان کرد. شرکت تحلیلگر معتقد است پژوهش امنیت SpiderLabs آن، ارائه اطلاعات تهدید است که افزایش ارزش MSS تست نفوذ و فعالیت های حادثه پاسخ تیم. با این حال، نسخه جدید پورتال MSS تداوم خدمات می تواند تاثیر.

. خدمات مدیریت امنیت